Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi lapsista ei tule verovähennyksiä? Se kannustaisi työssäkäyviä tekemään lapsia ja työttömiä perheitä hakemaan töitä

Vierailija
19.12.2024 |

Nyt näyttää siltä että suurperheet elelevät normaalisti isoilla tuillaan, kun taas keskituloiset eivät hanki kuin 1-2 lasta, kun joutuvat maksamaan kaiken päiväkotimaksuista alkaen itse. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilisät voisi poistaa 3.-4. lapsen jälkeen ja korvata se lisäämällä verovähennyksiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistähän tulee. Mä olen ain vähentänyt 30%, nyt alkaa oleen lyhennetty. Kyllähän ne käytössä kuluu. 

Vierailija
4/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevennettäisiin ansiotulon verotusta niiltä joilla yli 2-3 lasta. Ja vähennettäisi lapsilisää. 

Vierailija
5/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistettaisiin kaikki lapsiin liittyvät tuet, lisät ym. Jos haluaa porsia, voi itse elättää kakaransa!

Vierailija
6/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tulee, incelli.

Vierailija
7/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääntymiseen ei pidä kannustaa

Vierailija
8/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisääntymiseen ei pidä kannustaa

Juuri näin!

Vierailija
9/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emakoilta piuhat poikki!

Vierailija
10/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylikansoitetussa maailmassa mitään syytä lisätä lapsien tekoa. 

Jos haluaa itse tehdä lapsia ja haluaa myös hoitaa ja kasvattaa lapsensa, niin tietenkin saa tehdä lapsia. Monesti vain odotetaan ihan muuta.

Ei kuitenkaan pidä ruveta lahjomaan joillain rahakorvauksilla. Rahat voivat silloin mennä ihan muihin tarkoituksiin. Vaan pitää haluta niitä lapsia.

Vierailija
11/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannustaisi.

Vierailija
12/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea pa! Olen tätä aiemminkin ehdottanut, mutta poistoon meni ja lapsettomat, ei ole teiltä mitenkään pois.

Vierailija
13/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ylikansoitetussa maailmassa mitään syytä lisätä lapsien tekoa. 

Jos haluaa itse tehdä lapsia ja haluaa myös hoitaa ja kasvattaa lapsensa, niin tietenkin saa tehdä lapsia. Monesti vain odotetaan ihan muuta.

Ei kuitenkaan pidä ruveta lahjomaan joillain rahakorvauksilla. Rahat voivat silloin mennä ihan muihin tarkoituksiin. Vaan pitää haluta niitä lapsia.

Ongelma on siis se että nyt juuri lahjotaan rahakorvauksilla eli tuet ovat valtavat sellaisille jotka eivät käy töissä, (tuki)rahat kyllä riittävät suurenkin lapsikatraan pitämiseen. 

Ehdotus ei ollut lisätä sitä rahaa vaan kohdentaa se paremmin niin että se tukee oikeita asioita.

Vierailija
14/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväosaisuus ja korkeakoulutus periytyy. Heidän lapsistaan tulee todennäköisesti myös hyväosaisia ja korkeakoulutettuja, hyviä veronmaksajia. Mikäli lapsivähennykset saisivat tämän ryhmän hankkimaan lisää lapsia, niin se maksaisi helposti itsensä. Pienituloisten lapsilukua tämä tuskin nostaisi. Pienistä tuloista saa vain pienen vähennyksen.

Vierailija
15/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska valtio ei oikeasti halua uusia lapsia, tai ei ainakaan suomalaisia sellaisia. Kunhan puhuvat lämpimikseen ja muka pöyristyvät syntyvyystilanteesta. Kaikki vain tekosyytä rahdata lisää kehitysmaalaisia tänne.

Vierailija
16/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se olisi syrjintää, kaikki ei voi saada lapsia.

Vierailija
17/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tuli, mutta ei tule enää ja sit ihmetellään alhaista syntyvyyttä?

Vierailija
18/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on ollut perheverotus mutta marxistit poisti sen, lopputulos on tämä.

Vierailija
19/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ei ja ei. Tällä kertaa palkitaan lapsettomat naiset ja pariskunnat siitä, kun heidän jälkikasvunsa ei ole aiheuttamassa yhteiskunnalle valtavasti kuluja. Maksun voi valtio suorittaa kerralla eli kolmen lapsen nykyiset lapsilisät yhteenlaskettuna 18 vuoden ajalta. Kiitos.

Vierailija
20/22 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on ollut perheverotus mutta marxistit poisti sen, lopputulos on tämä.

On siis Marxistit osuneet joissain asioissa oikeaankin.

T. Vastentahtosesto lapseton