Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia, että sinkkumiehellä on masturbaattori?

19.12.2024 |

Millainen mies ostaa itselleen masturbaattorin? Eräs mies kertoi minulle, että hän eron jälkeen ei heti halunnut alkaa deittailla, joten hän osti verkkokaupasta itselleen masturbaattorin. Sitten hän vielä myöhemmin osti itselleen toisen masturbaattorin. Eikö olisi mieluummin kannattanut alkaa treffailla naisia , jotta saisi seksiä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välineen avulla itsesaastuttamien on välineellistettyä itsesaastuttamista.

Olet itsesaastuttamisissasi kivikautisessa maailmassa. Masturbointi on täysin normaalia ja tervettä toimintaa. Erityisesti nykyisessä modernissa maailmassa siihen voi hyvin kuulua myös erilaiset välineet sukupuolesta riippumatta. 

Seksi on normaalia, terve seksi, miehen ja naisen välinen. Itsetyydytys ei ole normaalia, sehän takoitta että ihminen on epäonnistunut elämässään sekä myöskin hyväksyy tilanteensa.

Eikö joulunajaksi muuta tekemistä löydy kuin kirjoittaa sysipaskaa provoa seksipalstalle? Jos yksinäisyys vaivaa, niin katsopa vaikka seurakuntien tai järjestöjen tapahtumat, kyllä sieltä löytyy itsellesikin terveempää tekemistä. Käy vaikka laulamassa kauneimpia joululauluja jossain.

Vierailija
22/28 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä nyt on 30 vuotta aikaa kun olen sinkkumies ollut, mutta joo, kyllä minä silloin itselleni masturbaattorin tai parikin hommasin. Ei niille tosin silloin vielä noin hienoa nimeä oltu keksitty, mitä lie pimperoita olivat siihen aikaan.

Ihan mukavaa vaihteluahan ne joka tapauksessa olivat nuorelle miehelle, kun oli vain omaan käteen tottunut. Tämän päivän tuotteisiin verrattuna kuitenkin aika alkeellisia ja ankeitakin mutta menettelivät, enemmän sitä silti taisi tulla omaa kättä käytettyä. Joku sellainen silikonilötkö vielä hajosikin aika pienellä käytöllä.

Ei nää nyt mun mielestä sen kummempia vehkeitä ole kuin moni muukaan ei-niin-välttämätön esine. Jos itse tykkää niin voi olla ihan kiva, mutta jos ei koe tarvitsevansa, niin kannattaa varmaan jo ihan tarpeettoman kulutuksen välttämiseksikin jättää turhaa tavaraa hankkimatta.

Mutta mitä itsetyydytykseen tulee, niin siinä asiassa ei kannata jättää sananvaltaa muille, nettirandomeille varsinkaan. Jos se itselle hyvää tekee, niin sen kun antaa mennä vain, sillä tyylillä minkä itselleen parhaimmaksi kokee. Ja jos ei halua itsetyydytystä harrastaa, niin sitten vain jättää tekemättä. Muiden mielipiteiden vuoksi ei kuitenkaan tarvitse tehdä tai olla tekemättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla on SF ja tripla möllykkä. Urologien suositus on 3-5 ejakulaatiota per vko,niin prostata voi hyvin!! Uskon ohjeisiin.

Prostata pieni ja sileä, 80 käyn!!

Voittaa käden, siihenhän mies vuosikymmenissä jo tottuu , eikä sille uutta tuntoa keksi!

M71

Vierailija
24/28 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan normaalia. Arvostan miestä, joka ei kanna seksitauteja. Yksi mies kyllä sanoi mulle, että eipä se oikealta tunnu, ja useimmiten ihan vaan kädellä hoitaa itsensä, mutta joskus kivaa vaihtelua. Mulla on ainakin sama tilanne seksilelujen kanssa. Ei korvaa oikeaa, ja useimmiten vaan omat sormet käytössä, mutta joskus vaihtelu virkistää 

Vierailija
25/28 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ihan normaalia. Arvostan miestä, joka ei kanna seksitauteja. Yksi mies kyllä sanoi mulle, että eipä se oikealta tunnu, ja useimmiten ihan vaan kädellä hoitaa itsensä, mutta joskus kivaa vaihtelua. Mulla on ainakin sama tilanne seksilelujen kanssa. Ei korvaa oikeaa, ja useimmiten vaan omat sormet käytössä, mutta joskus vaihtelu virkistää 

Ei kai pointti olekaan oikean korvaamisessa, vaan masturboinnin monipuolistamisessa. Hyviäkin kommentteja löytyy kuten tämä lainattu. Osalle tiukkapipoista sen sijaan voisi tehdä esimerkiksi masturbointi tai lumityöt hyvää. :)

Vierailija
26/28 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai pointti olekaan oikean korvaamisessa, vaan masturboinnin monipuolistamisessa. Hyviäkin kommentteja löytyy kuten tämä lainattu. Osalle tiukkapipoista sen sijaan voisi tehdä esimerkiksi masturbointi tai lumityöt hyvää. :)

Pavlov's dog.

Vierailija
27/28 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä itsetyydytykseen tulee, niin siinä asiassa ei kannata jättää sananvaltaa muille, nettirandomeille varsinkaan. Jos se itselle hyvää tekee, niin sen kun antaa mennä vain, sillä tyylillä minkä itselleen parhaimmaksi kokee. Ja jos ei halua itsetyydytystä harrastaa, niin sitten vain jättää tekemättä. Muiden mielipiteiden vuoksi ei kuitenkaan tarvitse tehdä tai olla tekemättä.

Juuri näin. Melko kurinalaista olisi elämä jos palstojen mielipiteistä täytyisi säännöt muodostaa. Lainauksessa kaikki olennainen.

Vierailija
28/28 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun veitikka tykkää yhtään. Heti lerpahtaa, kun ropotin näkee.  Aitoa pitäis aina olla.