Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei syyllistetä. Sinä, joka tilaat Temusta, mitä tilaat?

Vierailija
19.12.2024 |

Ja mitä olet pitänyt? Kiinnostaa vaan.

Kommentit (306)

Vierailija
141/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuletakin

Pehmusteet cpap laitteen letkulle ja remmiin.

Ovat ok tuotteita. Muuta en tilaa sieltä.

Vierailija
142/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla teksteillä ja firmani logolla olen tilannut kaikenlaista. Esim. valotauluja tai -koristeita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että sain myynnissä olevien tuotteiden lisäksi monet naurut noista mahtavista käännöskukkasista eksyttyäni aikuisten k-18 öööööh... "puku" "osastolle" ja muutettuani kielen suomeksi :DDDD

En siis tilaa mutta tuli hyvä mieli kaikista kukoista ja semmoisista ;DDDD

-winner-

Pikkutuhmaa ja muuta huumorilahjaa olen tilannut ystäville lahjaksi. 

Vierailija
144/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeitä / vitamiineja ( nytkin tilasin korona rokotteita ) ja lapsille puru-imeskely leluja, Ps  parivuotta sitten toimitin HVKlle maskeja ja ovat olleet tyytyväisiä.........

bisnis mies onni sarmaste

Vierailija
145/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ystävän tilauksen mukana: 100 kpl sydäntarroja, miesystävän kirjeisiin ja paketteihin. Rulla 1,50 € - En taida olla kohderyhmää... Mutta tarroista iloitsen! Kiitos, Anne! 🙂

Vierailija
146/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi trolli kirjoitti niistä extra tuotteista tänne ja jokainen sen kirjoitus poistettiin. Temu-mainokset saavat pyöriä viikosta toiseen ja päivästä toiseen. 

Onko tämä koko palsta myös temua?

Vierailija
147/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienituloisena minua ei kiinnosta paskan vertaa joku tuotteiden alkuperä, se on hinta kun ratkaisee. Ja täten Temu saa mun vähäiset eurot, kun jotain tartten esim. pienen käyttöelektroniikan tai perusvaatteiden suhteen. 

Eikä kiinnosta jonkun viherpiiperön syyllistämiset myöskään. Näinköhän luulette, että jos suomalaiset lopettaa Temusta tilaamisen, sillä on vaikutusta vaikkapa ilmaston lämpeämiseen? 

Eipä oo ei. Samasta syystä en ole vegaani enkä kierrätä. Kahvi, broileri, leikkeet maistuu ja samalla hekottelen niille yleensä naispuolisille tapauksille, jotka potevat huonoa omaatuntoa maailman tuhoutumisesta. 

Lähtölaskenta on jo käynnissä, ihan sama mitä tilaat tai oot tilaamatta Temusta. 

Vierailija
148/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään mutta tytär tilaa minunkin edestä🙈mm. Vaatteita ja koruja. Ja kai kaikki lahjat jotka häneltä saan ovat sieltä.

Minkä ikäinen?

Vierailija
149/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkovirralla toimivan persesuristimen, nyt akan toosa on kuin afrikkalaista panisi

Vierailija
150/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki Kiinasta tilatut halpistuotteet ovat vaarallisia - TUKES varoittaa erityisesti lastentarvikkeista

Ostosten tekeminen netissä on lisääntynyt viime vuosina radikaalisti. Erityisesti EU:n ulkopuolelta ostaminen houkuttelee halpojen hintojen vuoksi. Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes päätti testauttaa ja tarkastella näissä kaupoissa myytävien, suomalaiskuluttajien suosiossa olevien tuotteiden turvallisuutta. Tulokset ovat huolestuttavia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201809102201189200

Kyllä niistä rutto ja syöpä hyppää kimppuun oi arvoisa kohta konkan tekevä jälleenmyyjä :D

Yksi temu-tilaaja levitti torakoita koko kerrostalon täyteen. Että semmoista se on kun temupaskan tavaran varasto- ja vastaanottotoimet ovat kerrostalossa.

Tiedätkö, mitkä vilistävät City- tai Prismamarketin lattioilla? Torakat ja sokeritoukat! Torakat tulevat vaatetoimitusten mukana pahvilaatikoissa. Isoista ruokapuolen tavaraovista vipeltää jyrsijöitä nauttimaan päivällistä. Et semmottista täällä Suomessa, voit saada torakan kaupanpäällisiksi ihan omallakin kauppareissullasi.

Vierailija
151/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki Kiinasta tilatut halpistuotteet ovat vaarallisia - TUKES varoittaa erityisesti lastentarvikkeista

Ostosten tekeminen netissä on lisääntynyt viime vuosina radikaalisti. Erityisesti EU:n ulkopuolelta ostaminen houkuttelee halpojen hintojen vuoksi. Turvallisuus- ja kemikaalivirasto Tukes päätti testauttaa ja tarkastella näissä kaupoissa myytävien, suomalaiskuluttajien suosiossa olevien tuotteiden turvallisuutta. Tulokset ovat huolestuttavia.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201809102201189200

Kyllä niistä rutto ja syöpä hyppää kimppuun oi arvoisa kohta konkan tekevä jälleenmyyjä :D

Yksi temu-tilaaja levitti torakoita koko kerrostalon täyteen. Että semmoista se on kun temupaskan tavaran varasto- ja vastaanottotoimet ovat kerrostalossa.

Heh, oliko se sama tapaus joka väitti että Temu tilauksen mukana tuli torakoita, luteita ja skorpioni 🤣😂 

Ikinä ei ole ollut öttiäisiä omissa tilauksissa, mutta tälle oli osunut jättipotti 😅

Vierailija
152/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea mahdollista jolla säästän rahaa muihin ostoksiin.

Vierailija
153/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta sais halvalla tekopimperoita :D En oo koskaan tilannut tosin. 

Vierailija
154/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo tilannut koskaan mitään, enkä tule koskaan tilaamaan.

Ihmiset itkevät ja valittavat luontokadosta, ilmastonmuutoksesta, hallituksen päätöksistä jne. Mutta temulla ja Kiinan krääsällä menee lujaa Suomessakin. En voi ymmärtää.

Vierailija
155/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienituloisena minua ei kiinnosta paskan vertaa joku tuotteiden alkuperä, se on hinta kun ratkaisee. Ja täten Temu saa mun vähäiset eurot, kun jotain tartten esim. pienen käyttöelektroniikan tai perusvaatteiden suhteen. 

Eikä kiinnosta jonkun viherpiiperön syyllistämiset myöskään. Näinköhän luulette, että jos suomalaiset lopettaa Temusta tilaamisen, sillä on vaikutusta vaikkapa ilmaston lämpeämiseen? 

Eipä oo ei. Samasta syystä en ole vegaani enkä kierrätä. Kahvi, broileri, leikkeet maistuu ja samalla hekottelen niille yleensä naispuolisille tapauksille, jotka potevat huonoa omaatuntoa maailman tuhoutumisesta. 

Lähtölaskenta on jo käynnissä, ihan sama mitä tilaat tai oot tilaamatta Temusta. 

Täällä yksi, joka katsoo kaikkia Temu-tilaajia kieroon. Annetaan vapaaehtoisesti rahaa Kiinaan, joka veljeilee Venäjän kanssa, vastineeksi saadaan vielä todennäköisesti sekundaa. Varmaan sattuma (juupa juu), että kiinalaiset alukset katkoo Itämerellä kaapeleita. Sinne annat myös tietosi tilauksen yhteydessä, varmasti luotettava sivusto. 

Vierailija
156/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauheaa syyllistämistä kun ihan eka lauseessa toivottiin ettei...

Miten se siis moraalisesti eroaa, jos tilaa ne samat Kiinassa ihmisoikeuksia polkien tehdyt tuotteet vaikka Amazonilta tai hakee Kärkkäisen hyllyltä?

-winner-

En tilaa Kiinassa tehtyjä tuotteita. Moraalisesti parempi niin. Kiina on maa, jota ei kannata tukea 

Hyvänen aika: lastenkirjojakin painetaan nykyisin Kiinassa. Ja kiinalaisia osia on elektroniikassa ja kiinalaisia aineisosia monissa lääkkeisiä. Ja kaikenlainen halpatavara tulee enimmäkseen Kiinasta. On varmaan aika vaikea välttää ostamasta joskus jotain, joka ei tulisi Kiinasta, vaikka ei koskaan tilaisi mitään Temusta. Ja kylmä totuus on se, että suomalainen ja koko eurooppalainen talouselämä on osaksi riippuvainen kiinalaisista investoinneista ja raaka-aineista ja tehtaista. Turha siis syyllistää yksittäistä kuluttajaa. Suomikin voi halutessaan tunnustaa Taiwanin ja Tiibetinkin itsenäisyyden, mutta se on poliitikkojen tehtävä.

Vierailija
157/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omathan ovat lapsenne.

Vierailija
158/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita ja askartelutarvikkeita tilannut ja koruja yhden. Miten muuten Temu eroaa perus H&M-, ja Tokmanni- Made in China-kamasta? 

Vierailija
159/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteita ja askartelutarvikkeita tilannut ja koruja yhden. Miten muuten Temu eroaa perus H&M-, ja Tokmanni- Made in China-kamasta? 

Tai Prisman ja Citymarketin Made in China -kamasta?

Vierailija
160/306 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi, joka katsoo kaikkia Temu-tilaajia kieroon. Annetaan vapaaehtoisesti rahaa Kiinaan, joka veljeilee Venäjän kanssa, vastine

Juu, tietoni annan ihan vapaaehtoisesti, nimeni, osoitteeni ja sähköpostini, muuten en saa pakettia ja laskua. kovasti kiinalaiset minun tiedoistani viisastuvat.

Annan rahaa vastikkeeksi tavaroista, se raha jakautuu Temulle, tehtaille ja tehtaiden työntekijöille. Osa rahasta menee Kiinan hallitukselle/valtiolle veroina? Temun vastustajat luulevat varmaan, että kaikki maksamani rahat menevät Kiinan valtiolle?

Jos ostan samoja tai samanlaisia, samaan käyttötarkoitukseen sopivia tavaroita Suomesta, rahani menevät kauppiaalle, maahantuojalle, kiinalaisille tehtaille ja tehtaiden työntekijöille. Kai tuohon vielä joku välikäsi mahtuu rahastamaan.

Mieluummin maksan ostoksistani vähemmän ja Temu saa välityspalkkionsa sekä tehtaat ja työntekijät enemmän kuin toisessa vaihtoehdossa.

Ja tilaan askastelutarvikkeita, metallisia ja puisia, erilaisia säilytysratkaisuja, pensseleitä, värejä, papereita, tarroja, teippejä, helmiä yms. yms. Joihinkin tuotteisiin olen ollut pettynyt, mutta kun olen asioita tarkastellut, olen huomannut, että oma vika! En ollut lukenut tuotekuvausta, mittoja tms. tarkasti. Nekin tuotteet olen sitten käyttänyt johonkin eri tarkoitukseen kuin alunperin olin ajatellut! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme