Nyt ei syyllistetä. Sinä, joka tilaat Temusta, mitä tilaat?
Kommentit (306)
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tilasi koiramme haudalle personalisoidun muistomerkin, koiran oma kuva siinä, syntymäpäivä, kuolinpäivä, pieni runo.
Sama olisi ollut suomessa satasen luokkaa.
Kestänyt säätä ja vuodenaikojen vaihtelua todella hyvin.
Tämä kommenttii heijastelee uskomattoman osuvasti sitä kuvaa, joka minulla temu-tilaajasta on. Alaluokkaa, WT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askartelu tarvikkeita, tusseja jne.
Hintaero on valtava.Kyseinen roju on niin halpaa kaupoissakin, että aivan yhdentekevää mitä ne maksaa.
Mutta siis välikäsille pakko antaa jonkin verran?
Kuvitellaanpa tilanne, että kukaan ei maksa "välikäsille" mitään. Onko Suomi konkurssissa vai ei? Ei ole kompakysymys.
On. Laskin aiemmin, että pahimmillaan jopa miljoona työtöntä. Kaupunkien keskustat autitoituu. Liikkeet katoaa, lopulta myös palvelut . Rikollisjengit ottavat kaupunkien osia haltuun. Jne.
Kun joku väittää olevansa köyhä, ei tiedän mitä todellinen köyhyys tulee olemaan. Lähiaikoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Askartelu tarvikkeita, tusseja jne.
Hintaero on valtava.Kyseinen roju on niin halpaa kaupoissakin, että aivan yhdentekevää mitä ne maksaa.
Mutta siis välikäsille pakko antaa jonkin verran?
Kuvitellaanpa tilanne, että kukaan ei maksa "välikäsille" mitään. Onko Suomi konkurssissa vai ei? Ei ole kompakysymys.
On. Laskin aiemmin, että pahimmillaan jopa miljoona työtöntä. Kaupunkien keskustat autitoituu. Liikkeet katoaa, lopulta myös palvelut . Rikollisjengit ottavat kaupunkien osia haltuun. Jne.
Kun joku väittää olevansa köyhä, ei tiedän mitä todellinen köyhyys tulee olemaan. Lähiaikoina.
Vajoamme elintasossa jonkin Keski-Afrikan maan tasolle. Lopulta kiinalaiset ja venäläiset ottavat maamme luonnonvarat haltuun. Kuten Afrikassa ovat jo tehneet jonkin aikaa.
Taide-tarvikkeita, mutta myös kenkiä olen tilannut. Vähän aikaa sitten tuli hyvät talvikengät.
Thermolegginssit tilasin. Oli just sen kokoiset kuin piti ja on lämpimät. Pesin kahteen kertaan ennen käyttöä. Käytän niitä talviurheilussa. On toistaiseksi säilyneet hyvinä, paljon parempina kuin vastaavat Prismasta ostetut joiden pinta nukkaantui.
Vierailija kirjoitti:
Suihkuverhon, askartelujuttuja, taulukehyksiä, verhot keittiöön, polkupyörälle suojapeitteen, kellariin säilityslaatikoita tavaroille.
Kaikki olleet hyvälaatuisia.
Hyvälaatuista muovia 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tilasi koiramme haudalle personalisoidun muistomerkin, koiran oma kuva siinä, syntymäpäivä, kuolinpäivä, pieni runo.
Tämä kommenttii heijastelee uskomattoman osuvasti sitä kuvaa, joka minulla temu-tilaajasta on. Alaluokkaa, WT.
En ole tuo keneen viittasit, eikä minulla ole eläimiä, mutta mielestäni aiheutat tahallisen ilkeästi toisille pahaa mieltä. Tuolla toisella oli eläin johon oli selvästi kiintynyt. Eläin kuoli ja nyt sinä pilkkaat toista alaluokkaiseksi, koska muisto on tilattu halvemmalla kuin vastaava Suomesta.
En ikinä tilaisi TEMUsta mitään sillä on AliExpress jos haluan esim elektronisen rakennussarjan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo keneen viittasit, eikä minulla ole eläimiä, mutta mielestäni aiheutat tahallisen ilkeästi toisille pahaa mieltä. Tuolla toisella oli eläin johon oli selvästi kiintynyt. Eläin kuoli ja nyt sinä pilkkaat toista alaluokkaiseksi, koska muisto on tilattu halvemmalla kuin vastaava Suomesta.
👵🏻: YYYHYY JOKU ON ILKEÄ JA KIINA ON HALPA PAKKO SAAHA KIINALAISTA YYYHYYY😩😫
Vierailija kirjoitti:
En ikinä tilaisi TEMUsta mitään sillä on AliExpress jos haluan esim elektronisen rakennussarjan.
Haluaisitko avata meille, miksi AliExpress on parempi kuin Temu?
Vierailija kirjoitti:
Thermolegginssit tilasin. Oli just sen kokoiset kuin piti ja on lämpimät. Pesin kahteen kertaan ennen käyttöä. Käytän niitä talviurheilussa. On toistaiseksi säilyneet hyvinä, paljon parempina kuin vastaavat Prismasta ostetut joiden pinta nukkaantui.
Ne vìtun thermoleggingsit 5,59 Tokmanni, 2 kpl 7,99 Rusta, 7,95 Sokos, 4 e Stadium outlet. Pääsee mummo hIiHtElEmmÄä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko avata meille, miksi AliExpress on parempi kuin Temu?
- se ei mainosta kuten TEMU
- siellä myyvät yksityisyrittäjät ja tuotteet ovat haluttaessa myös arvokkaita ja laadukkaita
Vierailija kirjoitti:
Taide-tarvikkeita, mutta myös kenkiä olen tilannut. Vähän aikaa sitten tuli hyvät talvikengät.
Hyvät talvikengät TEMUsta 🤣😂😆😅😁😄😃😀🤣😆😁😂😆🤣😁
Käytettyjä pikkuhousuja. Ovat suomalaisten naisten sovittamia ja palauttamia. Näin säästyy luonto kun menevät kierrätykseen hyvällä hinnalla.
Olen tilannut 4 kesämekkoa, 5 neulepuseroa, joista yksi sellainen polviin ulottuva ihana oversize, vedenkestävän meikkipussin, ison työlaukun, muutaman sesonkiin liittyvän kaitaliinan. Näihin olen erittäin tyytyväinen, todella edullisia ja pesun jälkeen muotonsa säilyttäviä tuotteita.
Petyin yhteen puseroon, joka ei ollut kuten kuvassa. Se taisi olla ensimmänen vaate, jonka tilasin enkä älynnyt silloin katsoa arvosteluja ja oikeita tuotekuvia, joita tilanneet olivat julkaisseet. Niistä se todellisuus näkyy paremmin. Sen jälkeen tutkin palautteet huolellisesti. Mitat pitäneet paikkansa kohdallani hyvin.
Mitään kosmetiikkaa, elektroniikkaa tai ruuanlaittovälineitä en tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se oli varmaan kiinanpalatsikoira.
Ihmettelenpä kyllä, että ovatko vaikka jossain Tokmannilla ja muissa suomalaisissa kaupoissa myytävät Kiinakrääsät oikeasti läheskään niin hyvin ja säännöllisesti testattuja kuin moni tuntuu uskovan. Laboratoriotestit nimittäin maksavat rahaa ja se olisi melkoisen suuri summa yrityksen menoihin, jos joka ikinen Kiinasta tuleva tilpehööri toimitettaisiin laboratorioon testattavaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne vìtun thermoleggingsit 5,59 Tokmanni, 2 kpl 7,99 Rusta, 7,95 Sokos, 4 e Stadium outlet. Pääsee mummo hIiHtElEmmÄä.
Nyt on sen verran asiaton vastaus, että jokainen lukija voi miettiä kumpaan haluaa samaistua. Ostan mieluummin jatkossakin Kiinasta tavaraa, jotta noin ilkeät ihmiset eivät saa välikäsinä Suomessa palkkaa. Voidaan sopia, että näiden viimeisten vastauksien perusteella alan boikotoimaan suomalaisia kauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvät talvikengät TEMUsta 🤣😂😆😅😁😄😃😀🤣😆😁😂😆🤣😁
Maalaisakkojen käsitys hyvästä on samanlainen kuin vegaanien ns hyvä - SUPERhyvää nihkeää porkkanaa jossa on keinotekoista savuaromia ja PAREMPAA kuin lohi ikinä!🤪
Tiedätkö edes mitä eettinen tarkoittaa? Suomalaiset eu-standardoitujen tuotteiden jälleenmyyjät on epäeettisiä, mutta työntekijöidensä riistosta tunnettu Kiina ja sen halpakauppasivusto ei jostain syystä huoleta yhtään?