Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tammikuussa olis paikalliset rekry- ja yritysmessut

Vierailija
19.12.2024 |

Tule tapaamaan työnantajia klo 13 lähtien, alkuhetkellä messuilla on vilkasta ja väkeä riittää, joten jos haluat tulla rauhallisempaan aikaan, niin tule hieman myöhemmässä vaiheessa.

NO; MUTTA SIIS, TÄMÄN JÄRJESTÄÄ SIIS VARSINAIS-SUOMEN TE-TOIMISTO; AMMATTIOPISTO RASEKO; RAISIO

NO; mut kun mulle on vaikka toi Rasekon edustajakin esittänyt nii törkeitä kommentteja, että se väittää mun aiemmista työpaikoista saamieni arvostetlujen olevan valetta! Tämän väitteen se esitti kun oli kyseessä erääseen koulutukseen valintatilaisuuden haastatteluosio. Se esitti sellaisen väitteen, että ne arviot ovat valetta. Kyseistä opettajaa en ole koskaan aiemmin eläissäni tavannut. MUTTA HÄN SIIS TÖRKEÄSTI RUPEAA VÄITTÄMÄÄN VALEIKSI AIEMPIEN TYÖNANTAJIEN ANTAMIA ARVIOITA!"

Ja Raision kaupunki, kun se on jotain ollut ns. työtarjouksia tekevinään, mut on pyydetty haastetteluun ja näissä haastatteluissa on naurettu päin naamaa. No, Raisio siis kaikkinensa pitää minua täysin uunoja ja pellenä vai. Ja näitten raisiolaisten kanssa mulla ei ole koskaan ollut mitään tekemistä.

No, menisiks mä niitten messuille!

Raseko, ja se opettaja siellä, meninpä katsomaan sen linkedinin, niin näyttää täti kiertäneen Karjaata myöten erilaisissa ammattioppilaitoksissa... varsinainen kiertokapula siis!

Raisio kaupunkina, no, nehän jakavat töitä vain sellaisille joilla on suhteita sinne kaupunkiin. Ihan siis kautta linjan.

No... Menisiks mää sinne messuille!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, hei, yllä olevassa ei ole johtolankoja mihinkään suuntaa, siinä vain kerrotaan miten törkeällä tavalla nämä raisiolaiset ovat ihmistä kohdelleet. 

Tuollainen kuvatunlainen käytös ja kohtelu ei ole asiallista! 

Teepä näistä sitten valituksia! Tai esim. se että väitetään valeiksi toisten työnantajien kirjallisesti antamia arvioita, niin siitähän vois viedä vaikka käräjille sen valeeksi väittäjän! Mikäs toi Rasekon eukko on johonkin työnantajan edustajaan näyden! Ei niin mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla