Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia silmäluomien leikkauksesta?

Vierailija
19.12.2024 |

Onko haittavaikutuksia? Mietin asiaa, olen 50v

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa leikattiin luomet pois pari vuotta sitten. Muuten ihan ok, mutta nukkuminen on aika vaikeaa. Ja kuivuuhan silmät melko lailla.

Vierailija
2/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmäluomien poisto vahvistaa auktoriteettia. Monikaan ei enää pärjää jos väittely menee tuijotuskisaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää räpsyttele kun luomet leikattiin pois. Myös unet näen paremmin kun luomet eivät ole silmien edessä.

Vierailija
4/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi tyytyväinen leikkaukseen. Olen kuin linssilude salamavalojen välkkeessä.

Vierailija
5/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsailette näköjään.  Onko kokemuksia "roikkuvien silmäluomien korjausleikkauksesta" ?

ap

Vierailija
6/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vitsailette näköjään.  Onko kokemuksia "roikkuvien silmäluomien korjausleikkauksesta" ?

ap

Siinä ei ole mitään vitsailemista kun luomet ovat jostakin syystä leikattu pois. Häpeäisit hieman kommenttiasi!!

Vierailija
7/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas "mukahauskoja" vastauksia.

Itselläni on yläluomileikkaus tulossa keväällä. Lukemani ja alustavan kirurgin konsultaation mukaan kyseessä on aika kevyt toimenpide. Ensin laitetaan puudute ja noin tunnin vaikutusajan jälkeen leikataan laserilla tai sähköveitsellä ja se kestää alle tunnin. Sen jälkeen noin tunnin valvonta-aika jonka jälkeen voi lähteä kotiin. Kyseessä on yksi yleisimmistä ja "helpoimmista" pienkirurgisista toimenpiteistä. Komplikaatioita tai epäonnistumisia tapahtuu äärimmäisen harvoin, ei melkein koskaan. 

Kipua on kuulema hyvin vähän. Turvotusta ja mustelmia seuraavina päivinä. Toipuminen on nopeaa: viikon päästä elää jo normaalia täysin elämää. Ensimmäiset 2-3 päivää kannattaa ehkä olla lomalla töistä, paitsi jos teet etätöitä.

Vierailija
8/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo operaatio, nopea, ei kipuja jälkeenpäin, nopea toipuminen. 

Vierailija
9/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos täällä on kokemuksia, niin kiinnostaisi tietää paljonko teillä maksoi operaatio?

Itse en tule saamaan ALVittomana, joten olen varautunut noin 2000e kustannuksiin. 

Vierailija
10/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin silmäpoimuja suomalaisen (ja muun) rodun piirteenä, enkä voisi leikata niitä, vaan suosin niitä - ne ovat toiveiden täyttymys. Ymmärrän tietysti jos osalla roikkuu ne maassa ja rypistyy.

Vierailija
11/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti on helppoja ja sitten niitä vaikeampia joista saattaa tulla pöllösilmät jos liikaa otetaan, kyllä lääkärit se kertoo kumpaan kastiin kuuluu. 

Vierailija
12/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vitsaillaan, koska operaation nimi on yläluomileikkaus, ei silmäluomien leikkaus.

Vierailija
13/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäkin kiinnostaisi tämä ja olen alle 30v. Mutta kun yläluomet on todella raskaat ettei kohta eteensä näe. Otsa on myös ollut todella ryppyinen jo 20v asti ja jos venyttää otsaa kireälle niin silmienkin ongelma häviäisi. Tehdäänköhän suomessa ja millä hintaa otsan kiristyleikkausta vai millä nimellä onkaan.

Vierailija
14/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäkin kiinnostaisi tämä ja olen alle 30v. Mutta kun yläluomet on todella raskaat ettei kohta eteensä näe. Otsa on myös ollut todella ryppyinen jo 20v asti ja jos venyttää otsaa kireälle niin silmienkin ongelma häviäisi. Tehdäänköhän suomessa ja millä hintaa otsan kiristyleikkausta vai millä nimellä onkaan.

Otsan kohotusleikkaus on huomattavasti kalliimpi toimenpide kuin yläluomileikkaus. Hinnat vaihtelee rajusti välillä 3000-7000e riippuen siitä tehdäänkö se paikallispuudutuksessa vai nukutuksessa.

Vierailija
15/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmillan kuin tarhapöllö. leikkauttaisin vain ja sitten se onkin kela korvauksella,jos näkökenttään haittaa. nukkuminen vaikeaa,kuivuus, ulkonäkö onkin kauhistus,jopa rumentaa. mitä isompi leikkaus sitä ongelmallisempaa

Vierailija
16/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tehty ja suosittelen! Helppo juttu,  ilme  kirkastui 10 v ja päänsäryt hävisivät. 

Vierailija
17/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otsan kohotusleikkaus on huomattavasti kalliimpi toimenpide kuin yläluomileikkaus. Hinnat vaihtelee rajusti välillä 3000-7000e riippuen siitä tehdäänkö se paikallispuudutuksessa vai nukutuksessa.

Aloin juuri lukemaankin tietoja kohotusleikkauksesta tästä keskustelusta innostuneena. Totesin siinä että nälkä kasvaa syödessä ja haluaisin samalla myös poistattaa kaksoisleuan, nenäleikkauksen ja leukaleikkauksen. Siinä tulisi niin paljon hintaa operaatioille että koitan olla tyytyväinen siihen mitä on. En ymmärrä millä ihmiset noita maksaa.

Vierailija
18/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

roikkuvia alaluomia ja silmäpusseja voidaan  leikata myös, operaation nimi ei  siis ole pelkästään yläluomileikkaus

Vierailija
19/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin jostain että haittana voi se  olla ettei silmät pysy nukkuessa luonnostaan kunnolla  kiinni vaan silmät tahtovat jäädä raolleen ja silmä kuivuu

Vierailija
20/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloin juuri lukemaankin tietoja kohotusleikkauksesta tästä keskustelusta innostuneena. Totesin siinä että nälkä kasvaa syödessä ja haluaisin samalla myös poistattaa kaksoisleuan, nenäleikkauksen ja leukaleikkauksen. Siinä tulisi niin paljon hintaa operaatioille että koitan olla tyytyväinen siihen

Priorisoinnit. Jotkut ostaa 200k asunnon, toiset satsaa 50k autoon, kolmannet investoi 20k maailmanympärysmatkaan ja neljännet 10k kasvojenkohotukseen. 

Eräs ystäväni teki hampaisiinsa täyden remontin kymppitonnilla, toinen otti koko selän kokoisen (mielettömän upean!) tatuoinnin ja maksoi siitä kaksi tonnia. Kolmas ystäväni on sisustanut asuntonsa viimeisen päälle tietyllä tyylisuunnalla ja siihenkin on mennyt ainakin yli sen kymmenen tonnia. 

Itselläni on tällä hetkellä säästöissä 25t ilman sen kummempaa tarkoitusta (en siis säästä asuntoon tms) ajattelin kyllä lohkaista siitä sen pari tonnia raskaiden silmäluomien keventämiseen ja yleisilmeen piristämiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi