Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia silmäluomien leikkauksesta?

Vierailija
19.12.2024 |

Onko haittavaikutuksia? Mietin asiaa, olen 50v

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luin jostain että haittana voi se  olla ettei silmät pysy nukkuessa luonnostaan kunnolla  kiinni vaan silmät tahtovat jäädä raolleen ja silmä kuivuu

Miten tämä urbaani legenda tapahtuu käytännössä, kun leikkauksessa ei kajota liikkuvaan luomeen lainkaan?

Vierailija
22/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty jo yli 10 vuotta sitten, erittäin tyytyväinen olen, tosin kulmat pitäisi nostaa paikalleen seuraavaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime vuonna noin 1800€ Silmäasemalla. Ei kela-korvattuna, eli sillä olis ollu vähän halvempi. Ollut joka pennin arvoinen vaikka arpien paranemiseen meni keskivertoa pidempi aika.

Vierailija
24/26 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä naisella joka oli kokki ohjelmassa Sirpa Sumari? Toscanaan meni. On itsensä mukaan leikattu silmäluomet ja hyvin meni

Onkin kyllä oikein pirteä.

Samoin tältä kosmetologilta 80v. Hyvin leikattu.

Vierailija
25/26 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla leikattu ylä- ja alaluomet yksityisellä. Maksoivat yhteensä n.3200e. Mustelmat ja turvotukset hävisivät parissa viikossa. Todella tyytyväinen olen ollut tulokseen. Noita alaluomileikkauksia ei kaikki plastiikkakirurgit tee, vaativat enemmän kokemusta ja osaamista.

Vierailija
26/26 |
09.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

luin jostain että haittana voi se  olla ettei silmät pysy nukkuessa luonnostaan kunnolla  kiinni vaan silmät tahtovat jäädä raolleen ja silmä kuivuu

Silloin on poistettu liikaa. Osaava kirurgi osaa leikata, joten kaikille puoskareille en menisi. Itse kävin kokeneella silmäkirurgilla ja olen todella tyytyväinen lopputulokseen. Luomet näyttävät nyt samoilta mitä mulla oli parikymppisenä eli ne näkyvät. Ennen leikkausta nahka roikkui ripsien päällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä