Muita, joiden esimies on vastenmielisin tyyppi, jota on koskaan tavannut?
Mä en tajua, kuinka mulla voi olla näin huono säkä, oikeesti. Mun esimieheni on ylivoimaisesti epämiellyttävin ja vastenmielisin persoona jota oon tavannut elämäni aikana. Miksi helvetissä mulle on käynyt näin huono säkä? :(
Kommentit (4)
enkä puhumaan hänelle enää lainkaan. olen harkinnut sairaslomaa hänen takiaan. ja koko ajan ahdistaa vapaa-ajallakin sen ihmisen läsnäolo elämässäni. :(
Minunkin pomoni on maailman epämiellyttävin ihminen :( Minullakin kävi tosi huono säkä tämän suhteen, sillä kaikissa työpaikoissa (5 kpl), joissa olen ollut opiskelun ohella ja kesätöissä, on ollut tosi mukava pomo. Nyt ekassa vakituisessa työssä tulee sellainen narsisti. Jos jättää työn, joutuu karenssiin.
Pomo vittuillessaan jättää sanomatta tehtävistä töistä ja huutaa sitten naama punaisena, että miksi ei ole tehty. Kaikki on työntekijöiden vika. Soittelee iltaisin ja viikonloppuisin ihmisille ja haukkuu. Huutaa saatanaa perkelettä päin naamaa. Itkettää kesätyttöjä.
Hän haluaa tehdä minun töitäni, ja kun ei osaa, hän vain saa kaaoksen aikaiseksi. Pilaa koko konsernin maineen ammattitaidottomuudellaan.
Hän vetää maton jalkojeni alta harva se päivä. Ihan kamalaa. Ja jos tarvitsisin tukea, hän ei koskaan asetu back-upiksi, ei koskaan. Päinvastoin.
Hän kai pelkää, että vien hänen paikkansa, siksi yrittää kiduttaa minua minkä ehtii. Kaiken hyvän tekemäni hän ottaa omaksi kunniakseen.
Nyt hän on niin ärtynyt, että ei puhu minulle mitään. Siistiä.
Kaksinaamainen, iljettävä, valehteleva perseennuolija ylemmilleen, vähättelevä, huutava, kaiken kunnian vievä kusipää alaisilleen. Ei tyhmä, mutta poliitikko: ei oikeasti tuntenut alaa jolla työskenteli, mutta osasi antaa puhumalla vaikutelman että tunsi. Puhui vaikka mustan valkoiseksi ja täytyy sanoa että toista niin taitavaa sanankääntäjää en ole tavannut, siitä tunnustusta. Moni kakku päältä kaunis, mutta silkkoa sisältä. Onneksi paha sai palkkansa ja pomo päätti lopulta " keskittyä perheeseensä" so. sai potkut.