Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysät paikat ...

Vierailija
25.02.2007 |

Synnytin vauvan 6 viikkoa sitten. Alapää repes aikalailla, ja mut ommeltiin. Nyt alapää on kunnossa, mut kuitenkin tuntuu että paikat ovat löystyneet; häpyhuulet mielestäni roikkuvat ja emätinaukko on isompi kuin ennen.

Emme ole vielä mieheni kanssa rakastelleet synnytyksen jälkeen, ja nyt mua pelottaa että hän " hukkuu" minuun (hänen varustuksensa on aika pieni...) eikä tunne mitään rakastellesamme.

Kertokaa miten teillä on sujunut seksielämä synntyksen jälkeen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin on sujunut :)

oon tehnyt 4 lasta joista 3 yli 4kiloista ja yksi 5 kiloinen...

Nyt sitten on uusi mies ja hän ihmettelee paikkojeni tiukkuutta...

Vierailija
2/9 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen saanut kuulla että eipä uskoisi kahden lapsen äitiksi, kun paikka on tiukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kipuakin oli miltei kaksi vuotta haavan kohdalla. Mutta kun jumppaat lihaksia ahkerasti niin kyllä se siitä tiukentuu.

Vierailija
4/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kipuakin oli miltei kaksi vuotta haavan kohdalla. Mutta kun jumppaat lihaksia ahkerasti niin kyllä se siitä tiukentuu.

Vierailija
5/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt viiden vuoden päästä on sama olo kuin ennen lasta. Näin pimpan puolesta.

Vierailija
6/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilalla ikuisesti ei mitään tehtävissä.

Vierailija
7/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi lapselta tuntuma paranee. No lapsia on vasta 2. Toisen jälkeen huomasin vaimoni pimpan muuttuneen erituntuiseksi. Ehkäpä todellakin hieman " löysempi" , mutta ah se tuntuma.... aivan kuin malli olisi muuttunut enemmmän penikselleni sopivaksi. Ehdottomasti nautin panosta paljon enemmän ja kauemmin kuin aikaisemmin, aina ei malta edes suuhoitoa nautiskella kun jo tekee mieli päästä lämpimään..

Vierailija
8/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla oikeassa ainakin osittain. Omat kokemukseni ovat saman suuntaisia. Pari kk synnytyksen jälkeen tuntuma oli todella hukassa. Pillu tuntui todella väljältä, liukuvoide ja kortsu vielä pahensivat asiaa. Ja kunnon teräsjäykkyys jäi muutenkin pois, kun on tottunut paljaalla vetelemään vuosia. Joitain huomaamiani muutoksia pillussa:

Melkein aina kostea(hiphei, extempore-panot onnistuvat todella helposti).

Sisältä tuntuu sileämmältä, lienee venytyksen aiheuttamaa

Pillu on selkeästi tilavampi, ainakin leveyssuunnassa.

Seinämät eivät ole enää kiinni toisissaan, paitsi kun pinnistää lihaksia

vaikka suuaukko ei ole enää niin tiukka, puristus on tasaisempi koko syvyydeltä.

Kkokonaisuutena ihan ok, jos vain jaksaa pitää pillulihakset jonkinlaisessa kunnossa, tuskin ne liian hyvässä ikinä voivat olla.

Synnytystä edeltävää tiukkuutta jää silti kaipaamaan, ainakin alitajuisesti(ainakin sitä muljahdusta sisäänmennessä, aah).

Vaimon puolesta on sanottava se positiivinen seikka, että orgasmiherkkyys on parantunut huomattavasti(sekä klitoris että vagina). Nykyään myös helpompi saada useita orkkuja peräkkäin esim. vibralla. Mielestäni olen perehtynyt melko hyvin pillun sielunelämään, näin ulkopuolisena, hehheh. Suosittelen!

Vierailija
9/9 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ainakin kesti pari kolme kk, niin alapää palautui ulkoisesti ennalleen, se " repsottavuus" hävisi. Ehkä noin puolen vuoden päästä tuntuivat lihakset palutuneen. Jumppailin ahkerasti ja synnytys oli ollut helppo.