Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kissan unirytmin kääntö

Vierailija
18.12.2024 |

Oletteko onnistuneet kääntämään kissan unirytmiä? Vinkkejä kaivattaisiin. Kissa siis nukkuu aina koko päivän ja yöllä sitten juostaan ja riehutaan niin että matot ovat miten sattuu.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissat ovat typeriä otuksia. Eivät osaa mitään muuta kuin nukkua, syödä, kusta ja paskoa jokapaikkaan. Kissat uuniin! 

Eli hyvin samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
42/42 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Jokaisen kissan kohdalla, myös sijaiskoti kissoilla, olen muuttanut sen unirytmin. Kissahan saalistaa aamu ja ilta hämärissä. Iltaisin leikitän kovasti ja annan sitten ruoan. Joskus villeimmille tapauksille olen laittanut hunajaa tms tahmaruokaa käpälän päälle, sitä nuoleskellessa se on rauhoittunut. Aamulla n klo 5-6 annan ruoan ja sitten mennään takas nukkumaan. Kissat on nukkuneet mun sängyssä, yleensä kainalossa tai vieressä peiton päällä (tai alla). Ei oo riehumisia kun opettelun alussa. Kissa oppii helposti sanan "nyt nukkumaan". Juttelen muutenkin elukoilleni heti alusta asti, oppivat talon tavat ja minä opin mitä ne tarkoittavat.. Nykyinen kissa on oikea räpätäti jolla on monia eri ääniä ja äänenpainoja, vieraat ihmettelevät mistä tiedän että se haluaa kermaa.. Sillähän on tietty "kermaääni". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yksi