Onko sinulla eksä, jonka ajatteleminen inhottaa sinua?
Kommentit (6)
ainakaan mitään seurustelukumppania. Kaikista on jäänyt melko hyvät fiilikset, vaikka kaikki suhteet eivät ihania olleetkaan.
Kuitenkin on tullut tapailtua ties mitä hörhöjä vähemmän vakavasti.
Eka ja kolmas, toka siinä välissä sen sijaan herättää lämpimiä ajatuksia aika ajoin. Olisipa mukava kuulla mitä hänelle nykyään kuuluu! Satunnaisia ja vakipanoja en laske suhteiksi enkä eksiksi. Niissä on hyviä ja huonoja. Nykyinen mieheni kuitenkin paras kaikista :)
Olen myös elänyt nyksäni kanssa jo niin pitkään, että ikävät muistot eksistä ovat haalistuneet.
Kolmannen (tosin lyhyen) suhteen itse ryssin ja siitä jäi ikävä maku, mutta oma mokani oli ja sitä häpeän yhä.
Tämä yksi olikin vähän luonnehäiriöinen tapaus...
Nuoruuden kauhea erhe, jota kadun ja häpeän niin syvästi. Tyhmä, ruma, kouluttamaton viinaanmenevä amisjunttipelle, joka oli vielä sairaalloisen omistushaluinen, mustasukkainen ja väkivaltainen. Siinä oli kestämistä ujolle nuorelle tytölle, joka ei vielä osannut kunnolla pitää puoliaan. Luojan kiitos pääsin siitä idiootista lopulta eroon, vaikka vielä vuodenkin jälkeen se typerys jaksaa soitella ja vongata, vaikka uusi misu on ollut kainalossa jo yli vuoden. (Siis klassisesti syytti minua pettämisestä samalla kun itse uitti mulkkuaan vieraassa pillussa..)