Minusta Heikki Silvennoinen ei ollut mikään erityisen hauska tai muuten erikoinen. Ihan tavis. Mistä tämä hirmuinen nostatus?
No onneks ei tullu mikään IL katugallup kysymään
Kommentit (181)
Raukka sinä olet.
Ajatella, että jonkun täytyy vainajan muistoakin kadehtia.
Tämä ei ole oikein, että ihminen nimeltä mainiten haukutaan jopa kuolinpäivänään.
Häpeä jos osaat.
"Katsoo ap:ta tonnin seteli-ilmeellä"
Jaa no mun mielestä ap on kasa höyryävää paskaa🤷
Vierailija kirjoitti:
Kummelivitsit olivat huonoja!
Matti Näsä huono?
>Mistä tämä hirmuinen nostatus?
Siitä, että aika moni on kanssasi eri mieltä.
RIP Hessu, teit huumorillasi ja musiikillasi maailmasta hetkeksi siedettävämmän.
En ole ihan varma, tuuleeko kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Silvennoisella oli ällistyttävän hyvä muuntautumis- ja eläytymiskyky näytellessään. Eivät Kummelin sketsit useinkaan olleet hääppöisesti käsikirjoitettuja (jos ollenkaan), mutta Silvennoisen kyky luoda ja esittää hahmoja oli se, mihin koko sarja perustui.
Sen voi toki panna merkille, ettei hän oikeastaan koskaan esittänyt muita kuin enemmän tai vähemmän tärähtäneitä hahmoja, mutta juuri niissä hän oli parhaimmillaan. Samaa myötäsyntyistä lahjakkuutta tomppeliuden esittämisessä oli Stan Laurelilla.
Samaa mieltä hänen hyvästä muuntautumiskyvystään. Heillä oli kuitenkin paljon muitakin sketsejä kuin jotain tärähtäneitä naaman vääntelijöitä. Esim. se normipäivä-sketsi, jossa baari-ilta lähtee käsistä. Sitten kauppias, joka väkisin alkaa myymään asiakkaalle ja lopulta raivoissaan kantaa asiakkaan ulos kaupasta. Ja muita lukuisia tilannekomiikan mestarillisia sketsejä. Usein juuri Silvennoisen kyky eläytyä hahmoon.
Tykkäsin, kun vieraili Fakta hommassa 1996.
Symppis ja kiva. Ei ihmisen tartte olla mikään hurjan erikoinen jne. sellainen vaan ärsyttää muita, riittää, että on symppis ja kiva ja tavallinen.
Tämähän ihminen oli kyllä erityisen lahjakas monessa, mutta turha siitä on vääntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummeli oli huumoria älykkäille ihmisille.
No ei ollut! Olen älykkään huumorin ystävä ja Kummeli ei ollut sinne päinkään.
Sä vaan luulet olevasi älykäs
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes tiennyt kenestä puhutaan.
Oletko elänyt säkissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huippuluokan blues-kitaristi, ja paljon muuta.
Kehittyi kyllä kovasti Tabula Rasan ajoista.
Kyllähän tuossa ajassa kehittyy itse kukin. Ehti soittaa lähes 50 vuotta Tabula Rasa aikojen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Spedestäkö nyt puhutaan?
Silvennoinen ei ollut niin vastenmielinen olemukseltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummeli oli huumoria älykkäille ihmisille.
No ei ollut! Olen älykkään huumorin ystävä ja Kummeli ei ollut sinne päinkään.
Et osaa ilmeisesti lukeakaan. Kummeli oli tyhmää huumoria älykkäille ihmisille.
Loistava rooli myös Koskisessa, hänen naapurinaan. Mahtava viittaus Beckin naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Kummelivitsit olivat huonoja!
Osa oli huonoja, osa hyviä ja sitten oli oikein klassikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Kuolinsyy?
Pitkäaikainen harvinainen verisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silvennoisella oli ällistyttävän hyvä muuntautumis- ja eläytymiskyky näytellessään. Eivät Kummelin sketsit useinkaan olleet hääppöisesti käsikirjoitettuja (jos ollenkaan), mutta Silvennoisen kyky luoda ja esittää hahmoja oli se, mihin koko sarja perustui.
Sen voi toki panna merkille, ettei hän oikeastaan koskaan esittänyt muita kuin enemmän tai vähemmän tärähtäneitä hahmoja, mutta juuri niissä hän oli parhaimmillaan. Samaa myötäsyntyistä lahjakkuutta tomppeliuden esittämisessä oli Stan Laurelilla.
Samaa mieltä hänen hyvästä muuntautumiskyvystään. Heillä oli kuitenkin paljon muitakin sketsejä kuin jotain tärähtäneitä naaman vääntelijöitä. Esim. se normipäivä-sketsi, jossa baari-ilta lähtee käsistä. Sitten kauppias, joka väkisin alkaa myymään asiakkaalle ja lopulta raivoissaan kantaa asiakkaan ulos kaupasta. Ja muita lukuisia tilanne
Entäpä rooli 85-elokuvassa? Istuu hotellin aulabaarin tiskillä. tuijottaa seinäkelloa ja odottaa, että viisarit tulisivat kohdalleen kello yhdeksään. On ollut jo silloin raitistunut, mutta varmaan vastaava olotila on jäänyt jonnekin lihasmuistiin.
Mun ohi heittäytyi kokonaan ties kenen sydämeen, sinun?