Tältä näyttävät meikittömät suomalaiset naiset -kuvagalleria
Filttereiden aikaa eläessämme kannattaa muistaa tämä kun oma naama harmittaa. Muutkin ihmiset ovat ihan tavallisia suurin osa
Kommentit (56)
Suurin osa noista on ilman meikkiä todella kauniita.
Eipä nuo kummoisen näköisiä ole meikattunakaan, aivan tavallisia tanttaroita.
salla, jasmin ja milla on kauniimpia ilman meikkiä.
Hirveät meikit suurimmalla osalla.
Suurin osa paljon paremman näköisiä ilman meikkiä.
Ainoa mitä tuo galleria paljastaa on että suomalaiset eivät oikein osaa meikata. Yritetään väkisin tehdä itsestä sellaista b-luokan latinakaunotarta liian tummilla kulmakarvoilla ja hiusvärillä ja kamalat ripset päälle (olkoonkin 5v takainen postaus)
Ironisesti esim. Aasiassa suomalaisten vaaleapiirteisyys on se kauneusihanne ja siellä naiset vaalentaa kulmakarvojaan, blondaa hiuksia ja käyttää silmiä vaalentavia linssejä :D Eksoottisuus puree.
Naiset? Hädin teini-iän ylittäneitä kaikki. Osa ei osaa meikata yhtään, joten on sen takia paljon nätimpiä ilman. Nuo feikkiripset ja palkkikulmat kirjavassa naamassa ovat kyllä kaiken huippu...
Vierailija kirjoitti:
Hirveät meikit suurimmalla osalla.
Joo. Vain yhdellä, tai oikeastaan kahdella oli kevyt freesi meikki. Aika harvalle sopii teatraalinen look.
Vierailija kirjoitti:
Meikittömät NUORET naiset.
Meikittömät keskivertoa kauniimmat nuoret naiset.
Moni oli paljon söpömpi ja raikkaampia ilman meikkiä ja järkkyjä tekoripsiä. Lähes kaikilla oli huulitäytteet. Yhdellä oli "meikittömänä" kunnon ripsijatkeet.
Mikä ihmeen tuo suun suipistamis -juttu on? Hölmön näköistä.
😂 Mä ymmärrän nyt paremmin niitä miehiä jotka sanoo tykkäävänsä meikittömistä naisista. Nuo tekoripset ja maalit on niille kai meikatun määritelmä
Vierailija kirjoitti:
salla, jasmin ja milla on kauniimpia ilman meikkiä.
Salla jopa vaikuttavan söpö.
Kyllä tolla Piritalla on joko ripsaria tai tekoripset vasemmassakin kuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Moni oli paljon söpömpi ja raikkaampia ilman meikkiä ja järkkyjä tekoripsiä. Lähes kaikilla oli huulitäytteet. Yhdellä oli "meikittömänä" kunnon ripsijatkeet.
Kahdella.
Kivan näköisiä kaikki, muutaman meikitön kuva oli enemmän edukseen kuin meikattu, mutta diggaankin naisista, jotka käyttävät käytännöllisiä kenkiä ja vaatteita, turhan näyttävyyden sijaan. Samasta syystä katselen mieluummin meikittömiä naisia.
Eikä kaikesta päätellen mielipiteelläni ole väliä, koska olen ikäloppu sinkku mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdella.
Totta, huomasin toisen vasta kun olin kirjoittanut tuon kommentin.
Mua ei oma naama harmita, koska näytän kauniilta ilman meikkiäkin vaikka ikää on yli 40. Musta ei tosin saa meikkaamallakaan mitään kohtalokasta kaunotarta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa paljon paremman näköisiä ilman meikkiä.
Näinpä. Valitettavasti osalla noista "meikittömistäkin" on tekokulmat, tekoripset ja huulitäytteet eli silti kaukana luonnollisesta.
Meikittömät NUORET naiset.