Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin paikka, asento, tyyli mihin olet nukahtanut?

Vierailija
18.12.2024 |

Olen jokus tullut yöllä niin väsyneenä kotiin että nukahdin sängylle ulkovaatteet päällä XD

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustin itseni henkariin. Aamulla olin että mitähän vttua.

Vierailija
2/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena nukahdin wc pöntöllä istuessani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen poikaystävän luo. Ylläni normi vaatteet sekä villakangastakki pitkävartiset nahkasaappaat ja olkalaukku tyylikkäästi olalla. Heräsin aamulla sängyn reunalta istualtani kaksin kerroin taipuneena.

Olin nukahtanut kotiin lähtiessä, kesken hyvästelyjen. Toki olin jättämässä hänet muutenkin ja parin päivän päästä sen teinkin.

Vierailija
4/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta oudoin paikka mistä olen herännyt, on sängyn vierestä lattialta. Menin kyllä nukkumaan sänkyyn, mutta olin pudonnut yöllä heräämättä.

Vierailija
5/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin pöydän ääreen.

Vierailija
6/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Betonimylly

Vierailija
7/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin keskelle Mumbain rautatieasemaa rinkkani päälle istuma-asennossa. Olin valvonut monta vuorokautta. Kukaan ei varastanut minulta mitään, vaikka olin aivan totaalisen kuutamolla. 

Vierailija
8/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa nukahdin kerran pyörän selkään. Olimme tuolloin onneksi pysähdyksissä ja odottelemassa marssin jatkumista. Näin tuolloin myös usein unia samalla kun kävelin pitkiä marsseja, varsinkin silloin kun piti kävellä yön yli ja tuli herkästi valvottua vähintään vuorokausi putkeen, toisinaan pidemmästikin.

Vierailija
9/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armeijassa nukahdin kerran pyörän selkään. Olimme tuolloin onneksi pysähdyksissä ja odottelemassa marssin jatkumista. Näin tuolloin myös usein unia samalla kun kävelin pitkiä marsseja, varsinkin silloin kun piti kävellä yön yli ja tuli herkästi valvottua vähintään vuorokausi putkeen, toisinaan pidemmästikin.

Keväällä nukahtelin suksien päälle matkaa 70km hiihdettiin,aurinko paistoi välillä päin naamaa robottihiihtoa jossain vaiheissa.

Vierailija
10/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessan pöntön vieressä olen nukkunut.

Syy lienee selvä 😆

Vierailija
11/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolan navetan maitohuone kun olin lapsi.

Vierailija
12/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksi vuosi kauhean väsynyt putkirempan aikaan kerrostalossa. Nukuin ihan järkyttävässä poran jyrinässä sen minkä pystyin, makkarissa. Taisin herätä välillä ja taas pieni uni. Se alkoi aina epäluonnollisen aikaisin. Oli kuulokkeet jotka tuntuivat vain toimivan kaikukoppana ja korvatulpat. Rukoilin jo melkein asuinkapselia mielessäni pihalle tai hiljennyskypärää. Ei ollut paikkaa mihin mennä. Paitsi oman asunnon rempan aikana menin muualle 5 päiväksi. En toivo muille samaa ikinä. 

Vierailija
13/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä nukahdin keskellä yötä vartiossa seisoessani, ja heräsin, kun aloin kaatua.

Vierailija
14/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin saunaan nahkatakki päällä. Onneksi sauna oli sammunut pian. Menin vain hetkeksi lämmittelemään kun tulin festareilta. 

Vierailija
15/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intissä nukuin kuorma-auton lavalla istualtani paluumatkalla Rovajärveltä Kajaaniin, ei siinä vielä mitään mutta jalkojen päällä oli ristiinrastiin muiden varusmiesten jalkoja. Tultiin sitten varuskunnan pihalle ja kaikki heräs samaan aikaan, oli meinaan jalat ihan tunnottomat painon alla ja kesti hetken ennenkuin pääsin liikkeelle.

Vierailija
16/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muijan sisään takapanossa. Heräsin kun alkoi tulla pissaa.

Vierailija
17/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalin infrapunasaunaan,nukuin jalat ristissä istuma-asennossa.. Rankka treeni .D

Vierailija
18/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran nukahdin (selvinpäin!) röökillä ja heräsin kun putosin naamalleni tuolilta (istuin tuolin reunalla jalat allani)

Kännissä  nukahdin mieheni muna suussa

Ja flunssasena nukahdin tk:n vessaan  pytylle ja  taas herätys kun kaaduin eteenpäin!

Vierailija
19/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdin teininä vastatavatun nuoren miehen kainaloon. Olimme sitä ennen pussailleet ja hiplailleet. Nukahdin ihan vahingossa muutamaksi minuutiksi. Jälkeenpäin mietin että joku toinen tyyppi olisi saattanut tehdä jotain. 

Vierailija
20/43 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukahdin teininä vastatavatun nuoren miehen kainaloon. Olimme sitä ennen pussailleet ja hiplailleet. Nukahdin ihan vahingossa muutamaksi minuutiksi. Jälkeenpäin mietin että joku toinen tyyppi olisi saattanut tehdä jotain. 

Lisään että makasimme siis sängyssä vaaka-asennossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä