Oudoin paikka, asento, tyyli mihin olet nukahtanut?
Olen jokus tullut yöllä niin väsyneenä kotiin että nukahdin sängylle ulkovaatteet päällä XD
Kommentit (43)
Lapsena nukahdin wc pöntöllä istuessani.
Entisen poikaystävän luo. Ylläni normi vaatteet sekä villakangastakki pitkävartiset nahkasaappaat ja olkalaukku tyylikkäästi olalla. Heräsin aamulla sängyn reunalta istualtani kaksin kerroin taipuneena.
Olin nukahtanut kotiin lähtiessä, kesken hyvästelyjen. Toki olin jättämässä hänet muutenkin ja parin päivän päästä sen teinkin.
Ohi aiheen, mutta oudoin paikka mistä olen herännyt, on sängyn vierestä lattialta. Menin kyllä nukkumaan sänkyyn, mutta olin pudonnut yöllä heräämättä.
Nukahdin keskelle Mumbain rautatieasemaa rinkkani päälle istuma-asennossa. Olin valvonut monta vuorokautta. Kukaan ei varastanut minulta mitään, vaikka olin aivan totaalisen kuutamolla.
Armeijassa nukahdin kerran pyörän selkään. Olimme tuolloin onneksi pysähdyksissä ja odottelemassa marssin jatkumista. Näin tuolloin myös usein unia samalla kun kävelin pitkiä marsseja, varsinkin silloin kun piti kävellä yön yli ja tuli herkästi valvottua vähintään vuorokausi putkeen, toisinaan pidemmästikin.
Vierailija kirjoitti:
Armeijassa nukahdin kerran pyörän selkään. Olimme tuolloin onneksi pysähdyksissä ja odottelemassa marssin jatkumista. Näin tuolloin myös usein unia samalla kun kävelin pitkiä marsseja, varsinkin silloin kun piti kävellä yön yli ja tuli herkästi valvottua vähintään vuorokausi putkeen, toisinaan pidemmästikin.
Keväällä nukahtelin suksien päälle matkaa 70km hiihdettiin,aurinko paistoi välillä päin naamaa robottihiihtoa jossain vaiheissa.
Vessan pöntön vieressä olen nukkunut.
Syy lienee selvä 😆
Mummolan navetan maitohuone kun olin lapsi.
Olin yksi vuosi kauhean väsynyt putkirempan aikaan kerrostalossa. Nukuin ihan järkyttävässä poran jyrinässä sen minkä pystyin, makkarissa. Taisin herätä välillä ja taas pieni uni. Se alkoi aina epäluonnollisen aikaisin. Oli kuulokkeet jotka tuntuivat vain toimivan kaikukoppana ja korvatulpat. Rukoilin jo melkein asuinkapselia mielessäni pihalle tai hiljennyskypärää. Ei ollut paikkaa mihin mennä. Paitsi oman asunnon rempan aikana menin muualle 5 päiväksi. En toivo muille samaa ikinä.
Intissä nukahdin keskellä yötä vartiossa seisoessani, ja heräsin, kun aloin kaatua.
Nukahdin saunaan nahkatakki päällä. Onneksi sauna oli sammunut pian. Menin vain hetkeksi lämmittelemään kun tulin festareilta.
Intissä nukuin kuorma-auton lavalla istualtani paluumatkalla Rovajärveltä Kajaaniin, ei siinä vielä mitään mutta jalkojen päällä oli ristiinrastiin muiden varusmiesten jalkoja. Tultiin sitten varuskunnan pihalle ja kaikki heräs samaan aikaan, oli meinaan jalat ihan tunnottomat painon alla ja kesti hetken ennenkuin pääsin liikkeelle.
Muijan sisään takapanossa. Heräsin kun alkoi tulla pissaa.
Kuntosalin infrapunasaunaan,nukuin jalat ristissä istuma-asennossa.. Rankka treeni .D
Kerran nukahdin (selvinpäin!) röökillä ja heräsin kun putosin naamalleni tuolilta (istuin tuolin reunalla jalat allani)
Kännissä nukahdin mieheni muna suussa
Ja flunssasena nukahdin tk:n vessaan pytylle ja taas herätys kun kaaduin eteenpäin!
Nukahdin teininä vastatavatun nuoren miehen kainaloon. Olimme sitä ennen pussailleet ja hiplailleet. Nukahdin ihan vahingossa muutamaksi minuutiksi. Jälkeenpäin mietin että joku toinen tyyppi olisi saattanut tehdä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Nukahdin teininä vastatavatun nuoren miehen kainaloon. Olimme sitä ennen pussailleet ja hiplailleet. Nukahdin ihan vahingossa muutamaksi minuutiksi. Jälkeenpäin mietin että joku toinen tyyppi olisi saattanut tehdä jotain.
Lisään että makasimme siis sängyssä vaaka-asennossa.
Ripustin itseni henkariin. Aamulla olin että mitähän vttua.