Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakavasti kysyn. Miten suhtautua mieheen, joka levittää tapaamastaan naisesta intiimejä asioita.

Vierailija
18.12.2024 |

Tapasin pari kertaa miestä. Harrastimme esileikkiä. Sen jälkeen mies on kertonut kavereilleen ja naistutuilleen minusta intiimejä asioita. Hän on kerskunut, liioitellut, loukannut kunniaani jne. Huhuja ovat levinnyt paljon ja laajalle. Asia vaivaa minua isosti. Mitenkä saisin puolustettua itseäni? Mitenkä saisin kostettua.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosto sille miehelle olisi alkaa treffailemaan minun kanssani. Minä osaan pitää suuni kiinni.

Vierailija
2/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna sen vaivata itseäsi. Sanot vaan kaikille, ettei miehen jutut ole totta ja on vain katkera, kun ette koskaan seksiä harrastaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta sataa kertaa tätä pitää vielä kysyä? Yritä päästä jo yli.

Vierailija
4/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ymmärrän tilanteesi. Minulla on ollut vähän vastaava tilanne. Satunaisesti tapaamani mies kertoi minusta naistutuilleen. Naiset riemuissaan levittivät juttuja eteenpäin.

Vierailija
5/19 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jutut loukkaavat kunniaa, yksityiselää jne., niin paras tapa puolustaa itseään on tehdä asiasta rikosilmoitus,

Vierailija
6/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ymmärrän tilanteesi. Minulla on ollut vähän vastaava tilanne. Satunaisesti tapaamani mies kertoi minusta naistutuilleen. Naiset riemuissaan levittivät juttuja eteenpäin.

Naisille on suurta herkkua, kun he kuulevat joltain mieheltä naisesta juoruja ja saavat levittää niitä eteenpäin.

Vierailija
7/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täsmälleen samalla tavalla naiset levittävät miehistä tietoja eikä yksikään nainen sitä suostu lopettamaan niin miksi miehet ei saisi tehdä täsmälleen samaa?

Vierailija
8/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jutut loukkaavat kunniaa, yksityiselää jne., niin paras tapa puolustaa itseään on tehdä asiasta rikosilmoitus,

Tämä. Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen on rikos.

Vierailija
9/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille on suurta herkkua, kun he kuulevat joltain mieheltä naisesta juoruja ja saavat levittää niitä eteenpäin.

Naisilla tuntuu olevan jokun pakonomainen tarve juoruilla aina muiden asioita vaikka ne asia ei kyseiselle naiselle mitenkään kuulu. Tämä on yksi minkä takia itse en koskaan voi luottaa naisiin niin paljoa että kertoisin kaikki asiat. 

Vierailija
10/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit aina ajaa sen päältä autolla.

Vierailija
11/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Yksityiselämää loukkaavan tiedon levittäminen on rikos.

Eli lähes jokainen nainen on rikollinen kun juoruillee muiden asioita eteen päin?

Vierailija
12/19 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estä ne piirit kokonaan, naiset ja miehet, rajaa some. Älä näe miestä tai kommunikoi mitenkään. Etsi uusi elämä erikseen. Jos koet törkeäksi niin rikosilmoitus. Ajan myötä luulisi jo loppuvan.

Vierailija
13/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Mies, jolla on selkäranka ei levittele intiimejä asioita kenestäkään. Mutta on kaikenlaisia rikollisia. Jotku syyllistyy kunnian ja yksityielämän loukkauksiin, joku murhiin, joku varkauksiin jne.

Vierailija
14/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kahden kerran tapaamisen jälkeen edes tietää intiimejä asioita toisesta? Esileikki - se voi olla pelkkää puhetta!

Vierailija
15/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkelinsä oli pieni, mutta haisi pissalle.

Ei käsittänyt, että kädet pestään vessakäynnin jälkeen. 

Huonot hampaat, puolikalju.

Iljettävimpänä pidin törkeää kynsisientä.

Vierailija
16/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kavereilta tai keneltä sitten tahansa äänite, missä kertovat tuon miehen kertomat jutut ja sitten teet rikosilmoituksen. Mainetta haittaavien huhujen levittäminen on kunnianloukkaus. Tämän miehen kanssa et tietenkään ole enää missään tekemisissä koskaan ja tmä pätee kaikkiin muihinkin sinun oikeuksiasi loukanneisiin rikollisiin. He kyllä ajan oloon päätyvät kaltaistensa (toisten häpäisijöiden ja r aiskarien seuraan) ja saavat ansionsa mukaan

Vierailija
17/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla tuntuu olevan jokun pakonomainen tarve juoruilla aina muiden asioita vaikka ne asia ei kyseiselle naiselle mitenkään kuulu. Tämä on yksi minkä takia itse en koskaan voi luottaa naisiin niin paljoa että kertoisin kaikki asiat. 

Niputat neljä miljardia ihmistä samanlaisiksi? Tiedät itsekin, että ei ole totta. Ap:n aloituskin koski juoruavaa _miestä_. Ovatko tällä perusteella kaikki miehetkin "pakonomaisia juoruajia" siinä kuin naisetkin? Itse esimerkiksi en ole kertonut ikinä mitään juoruja kenestäkään eikä kiinnosta myöskään kuunnella sellaisia. En varmasti ole ainoa. Jos omat piirisi ovat tuollaiset niin se kertoo vain sinun piireistäsi. Lisäksi en todellakaan suosittele kertomaan "kaikkia asioita" yhtään kenellekään, jotkut, monet, asiat voi myös pitää omana tietonaan. Hyvin harva haluaa edes "kaikkea" kuulla. Itse esimerkiksi en halua, kiitos.

Vierailija
18/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täsmälleen samalla tavalla naiset levittävät miehistä tietoja eikä yksikään nainen sitä suostu lopettamaan niin miksi miehet ei saisi tehdä täsmälleen samaa?

Eivät kaikki levitä. Etsi parempaa seuraa jos omat löytösi ovat sellaisia olleet. Huono käytös on huonoa käytöstä eikä sitä voi perustella sillä "kun naisetkin". Jos juoruilu kiinnosta, etsi samanlaista seuraa ja juoruilkaa sitten toisistanne niin paljon kuin ikinä pystytte. Normaalit kannattaa jättää rauhaan niin parisuhdeyritelmiltäsi, juorujesi kohteena olemisilta kuin juorujesi kuuntelijoistakin.

Vierailija
19/19 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on idiootti lutttka joka paneskeli komeaa miestä non vaan. Saat nyt kärsiä seurauksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän