Poistetun Riikka Purra-graffitin tilalle maalattiin heti uusi Helsingissä
Suvilahden kulttuurikeskuksesta poistettu graffiti sai seuraajakseen uuden, joka kommentoi paitsi politiikkaa myös taiteen sensurointia.
Kommentit (1364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaako voimakkaat psyykelääkkeet hiusten ja ihon voimakasta rasvoittumista?
Ja sellaista pistävää hajua, jota olen huomannut kyselytunnilla misteriaitiossa.
Kyllä se tulee ihan susta itsestäsi ja kilpailee sun läskiröllyköiden välissä muhineen hiivalemahduksen kanssa.
Purrahan siellä aitiossa itseään haistelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaako voimakkaat psyykelääkkeet hiusten ja ihon voimakasta rasvoittumista?
Ja sellaista pistävää hajua, jota olen huomannut kyselytunnilla misteriaitiossa.
Näinhän se menee. Joskus myös pidätysvaivoja ja vuotoa kun on stressiä.
Kannattaa olla omaan lääkäriin yhteydessä. Testokuuri aiheuttaa transmaskuliinille vaihdevuodet vuosikymmeniä etuajassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persnarskut on kovia uhriutumaan.
Ei vedä lainkaan vertoja teidän wokenistivassaripaskojen uhriutumisille :D
Pesukarhukravattihan sai taannoin teidät ihan suunniltaan...
Wokepersun parempaa uhriutumista. :D
Vihervassujen perseilyn ja kaksoisstandardin osoittaminen ei ole uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappouhkauksiako saa jatkossa jakaa ihan rajoitteetta? Onko joku laki tässä välissä muuttunut?
Olette te Persut yksinkertaista sakkia.
Sähän väitit, että sananvapaus suojaa vassujen Purran tappamisella mehustelua?
Vassarit harrastaa väkivaltafantasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haju yltynee sietämättömäksi kun kannatus lähestyy 10 prosenttia.
Onko vihreiden ja vassujen kannatus siis nousussa?
Purra ja Halla-aho ovat itse kirjoittaneet väkivaltafantasioita nettiin. He toivat vihan politiikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutonaurua räkäpersujen paniikille!
Mikäs n e e k e r i h u o r a se siellä uikuttaa? Huutista :D
Syljetkö vai nieletkö? Oletko väriltäsi kakanruskea?
😆 Moneltas ja mikä päivä se sun rasisminvastainen koulutus alkaakaan ensi keväänä. Se jota et kuulemma tarvi.
Etkö sinä puolustakaan sananvapautta viimeiseen asti, samalla tavalla kuin puolustat kissantappovideoita, pedoilutaidetta ja kesäkurpitsalla dildottelua?
Taas se tynkkysen ja tapion kurpitsa! Ymmärrän kiihottaahan se!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke ja persu? Mitäs täällä sekoillaan, wokepersu on käytännössä mahdoton ilmiö, koska persut vastustavat kaikkea wokeilua
Niinhän sitä luulis, mut nyt ne yhtäkkiä on alkaneet tiedostaa, että sananvapaudessa onkin joku vastuu. Go figure.
Sähän itse väitit, että saa sanoa ja tuhertaa mitä tahansa, kuten fantasioida Purran tappamisella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tappouhkauksiako saa jatkossa jakaa ihan rajoitteetta? Onko joku laki tässä välissä muuttunut?
Olette te Persut yksinkertaista sakkia.
Sähän väitit, että sananvapaus suojaa vassujen Purran tappamisella mehustelua?
Eikö se maalaus nyt ollutkaan mielipide?
Päättäkää persut jo!
Dosentti kuvailee Riikka Purran viestejä hurjan väkivaltaisiksi:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/dosentti-kuvailee-riikka-purran-kir…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee. Joskus myös pidätysvaivoja ja vuotoa kun on stressiä.
Kannattaa olla omaan lääkäriin yhteydessä. Testokuuri aiheuttaa transmaskuliinille vaihdevuodet vuosikymmeniä etuajassa.
Jaa, niinkö Riikalle kävikin. Ilmankos huutaa ja räyhää pää punasena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta vassarit eivät unohtaisi mihin tuollainen voi johtaa.
https://seura.fi/ilmiot/historia/verinen-koston-kesa-1918-vankileirilla…
Punikit itse aiheutti nälänhädän. Voiton jälkeen venäjän tovereiden piti pelastaa heidät.
Voitto jäi saavuttamatta joten piti uhriutua kun vankileirille ei riittänyt parasta kaviaaria.
Ajatella, että persun suurin unelma on tappaa tuhansia naisia ja lapsia leireillä, kuten tuolloin tehtiin. Mutta kyllähän se ihan tiedossa on ollut.
Ajatella, että sosialismin uhreja on yli 100 miljoonaa, eli moninkertainen määrä nasseihin verrattuna. Ja vihervassut jaksavat haaveilla sosialismista. Tällä kertaa se toimii, eikä johdakaan ihmisoikeusrikoksiin, ruumiskasoihin ja ympäristökatastrofeihin. Ihan aikuisten oikeesti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta vassarinpaskoilta saa valtio leikata vaikka päät jos ei enää tuista ole mistä leikata.
Semmosta parempaa oikeistolaista uhkailua siellä.
Eikö sananvapaus olekaan absoluuttinen? Etkö sinä olekaans sananvapauden suurin puolustaja? Vai onko vain vassuilla oikeus uhkailla, demonisoida ja yllyttää väkivaltaan?
No sitähän tässä on 60 sivua yritetty selvittää, että onko sananvapautta vai ei. Persujen mielestä on, jos on heidän kanssa samaa mieltä. Kaikki muu on wokeilua, uhkailua tai maalittamista.
Luulis persuilla tulevan jo paha olo kun 60 sivua spinnaillu, ja itkenyt menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke ja persu? Mitäs täällä sekoillaan, wokepersu on käytännössä mahdoton ilmiö, koska persut vastustavat kaikkea wokeilua
Niinhän sitä luulis, mut nyt ne yhtäkkiä on alkaneet tiedostaa, että sananvapaudessa onkin joku vastuu. Go figure.
Sähän itse väitit, että saa sanoa ja tuhertaa mitä tahansa, kuten fantasioida Purran tappamisella?
Kuka sillä fantasioi? Persutko? Teosta en oo nähny, ku ei oo luotettavaa lähdettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punikit itse aiheutti nälänhädän. Voiton jälkeen venäjän tovereiden piti pelastaa heidät.
Voitto jäi saavuttamatta joten piti uhriutua kun vankileirille ei riittänyt parasta kaviaaria.
Ajatella, että persun suurin unelma on tappaa tuhansia naisia ja lapsia leireillä, kuten tuolloin tehtiin. Mutta kyllähän se ihan tiedossa on ollut.
Ajatella, että sosialismin uhreja on yli 100 miljoonaa, eli moninkertainen määrä nasseihin verrattuna. Ja vihervassut jaksavat haaveilla sosialismista. Tällä kertaa se toimii, eikä johdakaan ihmisoikeusrikoksiin, ruumiskasoihin
Juu, mut suomessa ei ole noita sosialisteja, mut nasseja on ja todistetusti.
Vierailija kirjoitti:
Persut itkee yhtä graffitia, mut samalla fantasioi päiden katkaisusta ja vankileireistä. On siinä hyvää ja tervettä sakkia.
Persutko ne ulkoiluttivat ympäri kaupunkia lakanaa, jossa vaadittiin Purran ja Orpon pään leikkaamista, sosialismia tai kuolemaa? Persutko ne heiluttavat kulkueissaan ja Pridessä sirppilippua, antifa-lippua ja paleterroristien lippua ja käyttävät homofobi-Chen kuvalla varustettua paitaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta vassarinpaskoilta saa valtio leikata vaikka päät jos ei enää tuista ole mistä leikata.
Yllättävän moni oikeiston vässykkä itkemässä yhdestä graffitista, ja inisemässä väkivaltaan yllyttämisestä tollasen kommentin jälkeen.
"Yhyhyhyy, miksi kukaan ei pidä MINUA persua uhrina yhyhyyy 😪😪😪"
Punikkien kaksoisstandardin osoittaminen ei ole uhriutumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, että sosialismin uhreja on yli 100 miljoonaa, eli moninkertainen määrä nasseihin verrattuna. Ja vihervassut jaksavat haaveilla sosialismista. Tällä kertaa se toimii, eikä johdakaan ihmisoikeusrikoksiin, ruumiskasoihin
Nimeä yksi vihervassari, joka haaveilee täysin kommunistisesta järjestelmästä?
En pidätä hengitystä. Jälleen yksi aivan täys idiootti lukenut isoja sanoja x:stä, ja nyt täällä leikkii fiksua.
Etkö sinä puolustakaan sananvapautta viimeiseen asti, samalla tavalla kuin puolustat kissantappovideoita, pedoilutaidetta ja kesäkurpitsalla dildottelua?