Poistetun Riikka Purra-graffitin tilalle maalattiin heti uusi Helsingissä
Suvilahden kulttuurikeskuksesta poistettu graffiti sai seuraajakseen uuden, joka kommentoi paitsi politiikkaa myös taiteen sensurointia.
Kommentit (1364)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää vassarien itkupotkuraivariviestit on huikeeta viihdettä. 🤣
Oletko sinä siis vassari? Ja muut ketjun persulit? No nyt. Woke-vassari-persut ovat tulleet kaapista .
Hetkinen. Oletko sinä siis minä ja minä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää vassarien itkupotkuraivariviestit on huikeeta viihdettä. 🤣
Oletko sinä siis vassari? Ja muut ketjun persulit? No nyt. Woke-vassari-persut ovat tulleet kaapista .
Hetkinen. Oletko sinä siis minä ja minä sinä?
Näin se on nähtävä.
Satku vetoo, et Riikka palkkas jonkun tekee tuon kuva ja vieläpä kaksi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia että sä pääset syyttämään "persuja" asiasta ja uhriutumaan.
Siksi helvetissä.
Kukahan täällä uhriutuu. Sun logiikkas ontuu kuin Riikan budjetti. Ensin uhkailette ja sit uhriudutte ja sit taas uhkailette ja sit väliin rasseläppää ja kakkavitsejä. Tuollaista se taitaa olla ihan eduskunnassakin. Mielenvikaista porukkaa.
Mä näen kun joku (luultavasti sinä itse) toteaa ettei harmittaisi jos joku leikkaisi vassarilta pään. Se ei ole tosin uhkailua.
Sitten mä näen kuinka joku huutaa että kaikki kokkarit pitäis viedä leirille ja tappaa. Sekään ei varsinaisesti ole uhkailua koska siinäkin todetaan mielipide.
Uhkailua olisi "mä tulen ja tapan sit senkin lahtari"
Okei. No kiva. Tuo graffitikin on vaa mie
Tietysti se on mielipide. Lukeeko siellä jossain "Varo purra, minä tulen ja tapan sinut"
Mutta myös mielipiteiden esittämistä rajoitetaan nykyään. Nettiin saa kirjoittaa aika paljonkin, mutta on muitakin ongelmia kuin laiton uhkaus. Herjaus ja panettelu esimerkiksi ovat myös tekoja joita ei suvaita, vaikka olisivatkin "vain" mielipiteen esittämistä.
Jos muistuttaa punikkeja historiasta... se ei ole herjausta, panettelua tai uhkailuakaan... se on muistutus vuodesta 1918 ja kuinka viimeksi kävi kun yrititte.
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäen?
Vierailija kirjoitti:
Mitään kuvaa edes ole olemassa. Todisteet puuttuu.
Vassarit ei osaa klikata aloituksen linkkiä missä kuva näkyy?
En ole yllättynyt... paras mihin pystytte on lääkärireissun jälkeen piittaamattomuus hoito-ohjeisiin ja kuoleminen huumeiden ja pääniskun aiheuttamaan ongelmaan (joka olisi vältetty kuuntelemalla lääkäriä)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrasta on tullut trendikäs. Hypen huipulla suorastaan. Hänen pitäisi ottaa se kohteliaisuutena, kun pääsee ikuistetuksi taiteeseen, edes hetkeksi. Aika huumorintajujon on, jos ei ymmärrä tätä vitsiksi.
No eipä ole hyvä vitsi, kun puukotetaan kuvassa.. tuosta pitäisi tehdä poliisille rikosilmoitus, ja varmaan tehtykin.
Miksi kansa ei saisi ilmaista tuntojaan. Johan se olisi diktatuuria.
Eivät ole kaukana ne ajat, jolloin jokaikinen suomalainen sai pelätä ilmaiseeko ääneen Sannulin seurueen nimen olleen jauhojengi vai tuleeko hallitsijattaren ja ystäviensä käytöksen tulkinnasta jauhojen suuntaan syyte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arhinmäen?
Ei taida olla noin taitava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään kuvaa edes ole olemassa. Todisteet puuttuu.
Vassarit ei osaa klikata aloituksen linkkiä missä kuva näkyy?
En ole yllättynyt... paras mihin pystytte on lääkärireissun jälkeen piittaamattomuus hoito-ohjeisiin ja kuoleminen huumeiden ja pääniskun aiheuttamaan ongelmaan (joka olisi vältetty kuuntelemalla lääkäriä)
Luotettavaa lähdettä kaivattiin. Woke-mediaan ei voi luottaa ootte sanonu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrasta on tullut trendikäs. Hypen huipulla suorastaan. Hänen pitäisi ottaa se kohteliaisuutena, kun pääsee ikuistetuksi taiteeseen, edes hetkeksi. Aika huumorintajujon on, jos ei ymmärrä tätä vitsiksi.
No eipä ole hyvä vitsi, kun puukotetaan kuvassa.. tuosta pitäisi tehdä poliisille rikosilmoitus, ja varmaan tehtykin.
Miksi kansa ei saisi ilmaista tuntojaan. Johan se olisi diktatuuria.
Eivät ole kaukana ne ajat, jolloin jokaikinen suomalainen sai pelätä ilmaiseeko ääneen Sannulin seurueen nimen olleen jauhojengi vai tuleeko hallitsijattaren ja ystäviensä käytöksen tulkinnasta jauhojen suuntaan syyte.
"Mutku Sanna!" 😪
Hei! Sulla on selvästi toooosi raskasta.
Antakaa persun nyt uhriutua hetki. Muuten sille tulee tosi paha mieli! 😪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä sä tiedät, että joku ei ole maalannut sitä provosoidakseen? Tai hakeakseen myötätuntoa? Ei olisi eka kerta, kun käy ilmi että ollaan ihan tahallaan tehty kepposia. "
No tuskin se kuva sinne vahingossakaan on tullut. Kyllä sillä ihan tarkoituksensa on ja se tarkoitus ei ole mitään kaunista
Tarkoitus on surra kulttuuria, jonka persut leikkaa. Rip sairaanhoito ja rip yhteiskuntarauha -teoksia odotellessa.
Summa, mitä leikataan on hyttysen paska meressä. Jos tällaista on nykypäivän taide -mitä nyt on nähty, sietäisi leikata vielä rajummin.
Vihervassun mielestä on oikein hekumoida naisministerin tappamisella parin prosentin leikkauksen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä sä tiedät, että joku ei ole maalannut sitä provosoidakseen? Tai hakeakseen myötätuntoa? Ei olisi eka kerta, kun käy ilmi että ollaan ihan tahallaan tehty kepposia. "
No tuskin se kuva sinne vahingossakaan on tullut. Kyllä sillä ihan tarkoituksensa on ja se tarkoitus ei ole mitään kaunista
Tarkoitus on surra kulttuuria, jonka persut leikkaa. Rip sairaanhoito ja rip yhteiskuntarauha -teoksia odotellessa.
Summa, mitä leikataan on hyttysen paska meressä. Jos tällaista on nykypäivän taide -mitä nyt on nähty, sietäisi leikata vielä rajummin.
Vihervassun mielestä on oikein hekumoida naisministerin tappamisella parin prosentin leikkauksen takia.
Just sovittiin että se on vaa mielipide, niinku persujenkin uhkailut. Ja nyt taas muka helumoidaan tappamisella. Yrittäkää ny päättää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta vassarinpaskoilta saa valtio leikata vaikka päät jos ei enää tuista ole mistä leikata.
Semmosta parempaa oikeistolaista uhkailua siellä.
Eikö sananvapaus olekaan absoluuttinen? Etkö sinä olekaans sananvapauden suurin puolustaja? Vai onko vain vassuilla oikeus uhkailla, demonisoida ja yllyttää väkivaltaan?
Ku persu uhkailee se on vaa miälipire, mutku joku muu maalaa teoksen se pn uhkaus. Nih. Näi o.
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaako voimakkaat psyykelääkkeet hiusten ja ihon voimakasta rasvoittumista?
Sun kannattaa jutella asiasta seuraavalla lääkärikäynnillä. Se voi kirjoittaa sulle reseptin rasvaisuutta vähentävään pesuaineeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun puolesta vassarinpaskoilta saa valtio leikata vaikka päät jos ei enää tuista ole mistä leikata.
Eikö sananvapaus olekaan absoluuttinen? Etkö sinä olekaans sananvapauden suurin puolustaja? Vai onko vain vassuilla oikeus uhkailla, demonisoida ja yllyttää väkivaltaan?
No sitähän tässä on 60 sivua yritetty selvittää, että onko sananvapautta vai ei. Persujen mielestä on, jos on heidän kanssa samaa mieltä. Kaikki muu on wokeilua, uhkailua tai maalittamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun olisi pitänyt kutsua tuota sun runoasi taiteeksi, niin sitten vassari ei olisi alkanut itkemään
Vierailija kirjoitti:
Persnarskut on kovia uhriutumaan.
Vassunarskut ovat silti ihan omassa mestaruussarjassaan. Muistathan, minkä mölinän piditte Kiurun nenänakista? Oltiin suorastaan Unkarin tiellä ja uuninluukut kolisivat, kunnes kävi ilmi, että kyseessä olikin joku random hörhö, joka ei edes tunnistanut Kiurua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheuttaako voimakkaat psyykelääkkeet hiusten ja ihon voimakasta rasvoittumista?
Ja sellaista pistävää hajua, jota olen huomannut kyselytunnilla misteriaitiossa.
Kyllä se tulee ihan susta itsestäsi ja kilpailee sun läskiröllyköiden välissä muhineen hiivalemahduksen kanssa.
Eikö laudalla ollu yhtää lankaa mihin oksentaa? Ja äippä unohti tuua kaakaon. No ärsyttäähän se. Tsemii. Kyl se siitä. Kohta tutiaika, et jaksaa taas huomenna koko päivän huoritella. <3