Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä julkkista arvostat eniten?

Vierailija
18.12.2024 |

Varasin liput Katri Helenan konserttiin ja mieleeni tuli kuinka hyvin hän on pitänyt yksityiselämänsä piilossa julkisuudelta. Ura kuitenkin alkoi jo 1960- luvulla. Toki nykyään hänestä on enemmän tietoa julkisuudessa mutta pitkä ura ja upea Suomalaisuuden symboli saavat minulta arvostuksen.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maija Lehmusvirtaa. Hän on hyvä uutisankkuri ja juontaja eikä tuo itseään tyrkylle.

Vierailija
42/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari Rantasta. Hän on hoitanut virkansa ja lapsensa hyvin. Arvostan.

Vitsillä sisään! 

Hän on poliisi ja AMK-ensihoitaja. On hoitanut kehitysvammaista tytärtään yksin 18-vuotiaasta asti. Nyt uusi mies hoitaa myös. 

Kuinka moni 18-vuotias jäisi hoitamaan yksin kehitysvammaista lasta? Monet on ihan kakaroita itse. Todella vastuuntuntoinen nainen. Äänestän Maria ensi vaaleissa, vaikken ole persu. 

Kyllä, tuo on ihailtavaa. Arvostan häntä suuresti ihmisenä. 

Tällä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä politiikan kanssa. Katso, millaista politiikkaa hän ajaa ja tekee, ja tee sen perusteella äänestyspäätös. Se on minun neuvoni.

Minusta taas on tärkeää, minkälainen ihminen on itsessään. Hyppääkö uppoavasta laivasta itse ensin vai jääkö auttamaan muita? Liian monet poliitikot ovat omaneduntavoittelijoita. Pelataan omaan pussiin. 

Politiikon pitäisi ajaa aidosti yhteistä hyvää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mari Rantasta. Hän on hoitanut virkansa ja lapsensa hyvin. Arvostan.

Vitsillä sisään! 

Hän on poliisi ja AMK-ensihoitaja. On hoitanut kehitysvammaista tytärtään yksin 18-vuotiaasta asti. Nyt uusi mies hoitaa myös. 

Kuinka moni 18-vuotias jäisi hoitamaan yksin kehitysvammaista lasta? Monet on ihan kakaroita itse. Todella vastuuntuntoinen nainen. Äänestän Maria ensi vaaleissa, vaikken ole persu. 

Kyllä, tuo on ihailtavaa. Arvostan häntä suuresti ihmisenä. 

Tällä ei kuitenkaan ole mitään tekemistä politiikan kanssa. Katso, millaista politiikkaa hän ajaa ja tekee, ja tee sen perusteella äänestyspäätös. Se on minun neuvoni.

Se on ihan totta. Kuitenkin on niin, että moni poliitikko haluaa aidosti hyvää, silloin olennaiset erot ovatkin siinä, kuinka laajaa ja syvää on heidän ymmäryksensä yhteiskunnasta sekä päätöksenteosta ja sen vaikutuksista. 

Vierailija
44/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina Aitolehteä.

Vierailija
45/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että mun valinta olisi Matti Nykänen, jos olisi pysynyt mäkihyppääjänä. Mun valinta on Laser Viren, koska hän pärjäsi hyvin urheilussa, mutta ei käsittääkseni/muistaakseni poliisina/kansanedustajanakaan sotkeutunut mihinkään skandaaleihin.

Vierailija
46/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä kaikkia.

Vierailija
47/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Billy Lo, ei oo vastaavaa naisten miestä nähty. 

Vierailija
48/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li Andersson.

Vierailija
49/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sean Penn.

Vierailija
50/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan pariskunta Elina Knihtilä ja Tommi Korpela. Mielestäni hauskoja ja symppiksiä eivätkä tuo itseään mitenkään esille. Toki ikinä ei voi tietää, mitä verhojen takana tapahtuu, mutta julkisuuskuvan perusteella tätä mieltä. 

Vierailija
51/53 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutti-Ville. En todellakaan äänestäisi ikinä persua, mutta mitä olen hänen puheenvuorojaan kuunnellut, niin vaikuttaa olevan jalat maassa oleva tyyppi, joka puhuu heikompiosaisten puolesta. Siksi en oikeastaan ymmärräkään puoluevalintaa. 

Vierailija
52/53 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia rohkeita henkilöitä kuten Elisabeth Rehn, Sixten Korkman, Li Andersson, Pekka Haavisto, Esko Valtaoja .....

Vierailija
53/53 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni Immosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä