Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäis päästä lääkärille

Vierailija
18.12.2024 |

Aamu 8 soitettu terveyskeskukseen, mistä pitäisi tulla takaisinsoitto. Eipä ole vielä tullut. Tämmöistä se on täällä hyvinvointi valtiossa.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea matkaan. Et tule pääsemään lääkäriin. Kun menee pahemmaksi, et myöskään saa ambulanssia, vaikka et pysty seisomaan tai kävelemään, mutta jos pystyt istumaan et tartte lanssia. Koettu on.

Vierailija
2/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet köyhä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yritä enää vaikka olen lähes varma että kuolen vuoden sisällä.

Vierailija
4/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn yksityisellä 

Vierailija
5/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se nyt sit vaivaa? 

Vierailija
6/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs päästä tankille. Joko pensa on halpaa?

Vierailija
7/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmö! Mene chattiin ja kysy sieltä aika. Sain viime viikolla melkein heti hoitajan kiinni ja kysyi ehdinkö tunnin päästä. Menin ja kolme minuuttia odotin kunnes sain hoitoa. Pari viikkoa aikaisemmin odotin mehiläiseen 2 viikkoa ensimmäistä lääkäriaikaa, sitten menin paikalle ja todettiin että et saa tätä hoitoa täältä, mene julkisee.

Vierailija
8/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, mulle soitettiin kolmen tunnin päästä ja tunnin päästä siitä olin jo käynyt lääkärissä. 

Vierailija
9/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne paikan päälle päivystykseen.

Vierailija
10/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hölmö! Mene chattiin ja kysy sieltä aika. Sain viime viikolla melkein heti hoitajan kiinni ja kysyi ehdinkö tunnin päästä. Menin ja kolme minuuttia odotin kunnes sain hoitoa. Pari viikkoa aikaisemmin odotin mehiläiseen 2 viikkoa ensimmäistä lääkäriaikaa, sitten menin paikalle ja todettiin että et saa tätä hoitoa täältä, mene julkisee.

Hölmö olet itse. Suomi on laaja maa, jos siellä toimii niin ei se tarkoita että täällä toimii.

Vierailija
11/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hengissä olet vielä. Turhaan kuormitat terveydenhuoltoa. 

Vierailija
12/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin chatissa viisi tuntia, kunnes luovutin. Laitoin viestin, jota ei edes luettu. Sen sijaan pyydettiin tehdä uusi chattipyyntö. Ajan hukkaa oli

Vierailija
13/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen odottanut elokuusta asti pääsyä hammaslääkäriin.

Omakannassa lukee vain "Tarvetta on suuhygienistille sekä hammaslääkärille, parondiitti vaihe 2, mutta aikoja ei ole antaa". Kiva kun pahenee kolmanteen ja alkaa irrota hampaita kun en pääse!

12 000 tamperelaista odottaa nyt sinne ja jonot ovat 8 kk eli vielä 4 kuukautta pitäisi odottaa. 

Vierailija
14/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitin maanantaina klo 8 hammaslääkäriin josta soitettiin takaisin n. 8:30 ja ajan sain samalle päivälle! Ei mulla ole koskaan ollut ongelmaa päästä hammaslääkärille. Muilla lekureilla ei ole ollut tarvetta käydä koskaan.

Vierailija
15/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan huomenna silmäpoliklikalle. Yleensä puhelu menee vastaajaan ja soittavat takaisin, kun antaa puhelinnumeron.

Olen hoitanut iriittiä reilun viikon ja oireet ovat lisääntyneet. Silmä ei ole todella kipeä niin kuin joskus aikaisemmin on ollut. Silmä ei ole kunnossa ja haluan päästä huomenna silmälääkärille. Ehkä hoitoa tarvitsee tehostaa, näin ei ole hyvä. 

Vierailija
16/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on trolli. Itse soitin ja sain ajan heti julkisella. Asun siis Helsingissä.

Vierailija
17/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on ilmeisesti joku chat tai sovelluksen digiklinikka (maksaa) jossa esiinnytään kameralle. Kamala juttu. Ennen soitettiin edes sh joka kysyi lääkäriltä.

Vierailija
18/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite soitin klo 8.00 terveysasemalle ja takaisinsoitto tuli klo 8.15. Sain lääkärin vastaanotolle ajan klo 9.20. 

Itä-Hki

Vierailija
19/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on trolli. Itse soitin ja sain ajan heti julkisella. Asun siis Helsingissä.

Nämä ovat Iigoreita. Yrittävät lietsoa suomessa eripulaa kansalaisille.

Vierailija
20/20 |
18.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä voi mennä ihan akuuttiin istumaan, vuoronumeron kanssa. Helppoa. Chatilla saa kiireettömän ajan