Pitäis päästä lääkärille
Aamu 8 soitettu terveyskeskukseen, mistä pitäisi tulla takaisinsoitto. Eipä ole vielä tullut. Tämmöistä se on täällä hyvinvointi valtiossa.
Kommentit (20)
En edes yritä enää vaikka olen lähes varma että kuolen vuoden sisällä.
Mun pitäs päästä tankille. Joko pensa on halpaa?
Hölmö! Mene chattiin ja kysy sieltä aika. Sain viime viikolla melkein heti hoitajan kiinni ja kysyi ehdinkö tunnin päästä. Menin ja kolme minuuttia odotin kunnes sain hoitoa. Pari viikkoa aikaisemmin odotin mehiläiseen 2 viikkoa ensimmäistä lääkäriaikaa, sitten menin paikalle ja todettiin että et saa tätä hoitoa täältä, mene julkisee.
Ok, mulle soitettiin kolmen tunnin päästä ja tunnin päästä siitä olin jo käynyt lääkärissä.
Mene sinne paikan päälle päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Hölmö! Mene chattiin ja kysy sieltä aika. Sain viime viikolla melkein heti hoitajan kiinni ja kysyi ehdinkö tunnin päästä. Menin ja kolme minuuttia odotin kunnes sain hoitoa. Pari viikkoa aikaisemmin odotin mehiläiseen 2 viikkoa ensimmäistä lääkäriaikaa, sitten menin paikalle ja todettiin että et saa tätä hoitoa täältä, mene julkisee.
Hölmö olet itse. Suomi on laaja maa, jos siellä toimii niin ei se tarkoita että täällä toimii.
Hengissä olet vielä. Turhaan kuormitat terveydenhuoltoa.
Vierailija kirjoitti:
Odotin chatissa viisi tuntia, kunnes luovutin. Laitoin viestin, jota ei edes luettu. Sen sijaan pyydettiin tehdä uusi chattipyyntö. Ajan hukkaa oli
Itse olen odottanut elokuusta asti pääsyä hammaslääkäriin.
Omakannassa lukee vain "Tarvetta on suuhygienistille sekä hammaslääkärille, parondiitti vaihe 2, mutta aikoja ei ole antaa". Kiva kun pahenee kolmanteen ja alkaa irrota hampaita kun en pääse!
12 000 tamperelaista odottaa nyt sinne ja jonot ovat 8 kk eli vielä 4 kuukautta pitäisi odottaa.
Minä soitin maanantaina klo 8 hammaslääkäriin josta soitettiin takaisin n. 8:30 ja ajan sain samalle päivälle! Ei mulla ole koskaan ollut ongelmaa päästä hammaslääkärille. Muilla lekureilla ei ole ollut tarvetta käydä koskaan.
Soitan huomenna silmäpoliklikalle. Yleensä puhelu menee vastaajaan ja soittavat takaisin, kun antaa puhelinnumeron.
Olen hoitanut iriittiä reilun viikon ja oireet ovat lisääntyneet. Silmä ei ole todella kipeä niin kuin joskus aikaisemmin on ollut. Silmä ei ole kunnossa ja haluan päästä huomenna silmälääkärille. Ehkä hoitoa tarvitsee tehostaa, näin ei ole hyvä.
Ap on trolli. Itse soitin ja sain ajan heti julkisella. Asun siis Helsingissä.
Niillä on ilmeisesti joku chat tai sovelluksen digiklinikka (maksaa) jossa esiinnytään kameralle. Kamala juttu. Ennen soitettiin edes sh joka kysyi lääkäriltä.
Ite soitin klo 8.00 terveysasemalle ja takaisinsoitto tuli klo 8.15. Sain lääkärin vastaanotolle ajan klo 9.20.
Itä-Hki
Vierailija kirjoitti:
Ap on trolli. Itse soitin ja sain ajan heti julkisella. Asun siis Helsingissä.
Nämä ovat Iigoreita. Yrittävät lietsoa suomessa eripulaa kansalaisille.
Täällä voi mennä ihan akuuttiin istumaan, vuoronumeron kanssa. Helppoa. Chatilla saa kiireettömän ajan
Onnea matkaan. Et tule pääsemään lääkäriin. Kun menee pahemmaksi, et myöskään saa ambulanssia, vaikka et pysty seisomaan tai kävelemään, mutta jos pystyt istumaan et tartte lanssia. Koettu on.