Miten saisin itseni irrotettua katoilevasta ääliöstä?
Ärsyttää, kun välillä koko tyypistä ei kuulu mitään eikä vastaa viesteihin. Sitten yhtäkkiä taas ilmestyy jostain "olet ihana <3"-viesteineen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Onko perheellinen?
Tietääkseni ei.
Ap
Helposti. Et enää vastaa seuraavan katoamisen jälkeen viesteihin.
Joku ongelmahan sillä selvästi on. Joko elää kaksoiselämää tai on päihdeongelma.
Onko se edes selittänyt katoamisiaan?
Laita estoon, älä avaa ovea. Lähde pienelle matkalle. Kyllähän sinäkin voit kadota.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Et enää vastaa seuraavan katoamisen jälkeen viesteihin.
Joku ongelmahan sillä selvästi on. Joko elää kaksoiselämää tai on päihdeongelma.
Onko se edes selittänyt katoamisiaan?
En ole kysellyt. Jossain vaiheessa sanoi, että on kiire.
Ap
Eroamalla. Erotyö. Suruaika. Prosessi. Uusi elämä. On ikävää katkaista vaikka rakastuminen jää, sitten joku päivä poistuu. Tai sitten kysymällä että juhliiko se, haluaako mennä tai kiinnostaisiko seukata. Sitten tulee vastaus joo tai ei. Onko pelimies vai nainen. Jos ei saa mitään tolkkua on kyllä hankala kommunikoida ja se tuntuu että pitää lopettaa. Itseni kohdalla katoava oli varattu aikoinaan ja toinen oli symppis juhlija, muttei varsinaisesti kadonnut. Ja tuntui että parempi irtautua kun ei tolkkua saa.
Vaikuttaa siltä, että hänellä on jo suhde.
Älä hukkaa energiaasi tollaseen tyyppiin, ei siitä mitään tule. Hakeutuu sun luo, kun muita ei ole näköpiirissä. Terveisin tämänkin kokenut ja huonosti kävi, tili oli tyhjennetty.
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa siltä, että hänellä on jo suhde.
Tämä on mahdollista.
Ap
Helposti. Laitat estoon kaikissa viestimissä etkä avaa ovea, jos tulee kolkuttelemaan.
Olistikohan miehelle sidechick?
Ehkäpä teillä on FWB suhde ilman että sulle on tästä kerrottu.
Kettu on jo kuitenkin käynyt kolossa?
Vierailija kirjoitti:
Kettu on jo kuitenkin käynyt kolossa?
Ei ole. Mies ei ole siihenkään kyennyt.
Ap
Ei sinun tarvitse olla käytettävissä sillin kun hänelle sopii. Aseta rajat.
Nyt olisi kiva tietää, katoaako minuuteiksi, tunneiksi, vuorokausiksi, viikoiksi vai kuukausiksi.
Minäkin katoan aika usein perheeltä jopa 7 tunniksi eikä kukaan tiedä, että olen töissä. Mies hautoo jo eroa. Lapset tekee lasuja itsestään, kun äitiä ei enää ole.
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kiva tietää, katoaako minuuteiksi, tunneiksi, vuorokausiksi, viikoiksi vai kuukausiksi.
Minäkin katoan aika usein perheeltä jopa 7 tunniksi eikä kukaan tiedä, että olen töissä. Mies hautoo jo eroa. Lapset tekee lasuja itsestään, kun äitiä ei enää ole.
Vuorokausiksi.
Ap
Se elää kaksioselämää. Kelpaat aina sillon kun ei satu toista olemaan. Tee itse katoamistemppu sen elämästä. Alkaa varmaan ihmetellä sitten kun sinusta ei enää kuulu mitään! :D
Voit vaikka estää sen kaikkialla. Tärkeintä on, että itse päätät, että tämä oli tässä ja suhde ei jatku enää vaikka tulisi mitä rakkauden tunnustuksia. Se tulee niin kauan takasin, kun sä annat sen tulla. Tiedän, että voi olla vaikeaa irrottautua, kun olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa. Mutta kun lopulta päätin, että tämä on tässä, homma loppu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuorokausiksi.
Ap
Mieti: ei siitä ole kuin 20 vuotta, kun et voinut koko ajan kytätä kumppanin menoja. Ihmisillä oli helpompaa!
Onko perheellinen?