Miten saisin itseni irrotettua katoilevasta ääliöstä?
Ärsyttää, kun välillä koko tyypistä ei kuulu mitään eikä vastaa viesteihin. Sitten yhtäkkiä taas ilmestyy jostain "olet ihana <3"-viesteineen.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kiva tietää, katoaako minuuteiksi, tunneiksi, vuorokausiksi, viikoiksi vai kuukausiksi.
Minäkin katoan aika usein perheeltä jopa 7 tunniksi eikä kukaan tiedä, että olen töissä. Mies hautoo jo eroa. Lapset tekee lasuja itsestään, kun äitiä ei enää ole.
Vuorokausiksi.
Ap
Mieti: ei siitä ole kuin 20 vuotta, kun et voinut koko ajan kytätä kumppanin menoja. Ihmisillä oli helpompaa!
Onko se kyttäämistä, jos odottaa toisen vastaavan viestiin edes 24 h sisällä?
Ap
Luonnevikainen haluaa vaan hyvät puolet, täytät tarpeesi kun se haluaa. Tarve voi olla materiaa tai huomiota. Hän itse ei tietenkään anna mitään tilalle.
Tuo oliotyyppi ei muutu. Vain sinä voit laittaa rajat. Kun seuraavan kerran kyselee, et vastaa. Jo se että osaat olla vastaamatta vahvistaa sinua valtavasti: päätät viimeinkin itse, ettet ole hänen kumipallonsa enää.
Turha odottaa hänen lupaansa eroon, sillä sitä ei tietenkään tule, sillä hän ei halua luopua saavuttamistaan eduista. Mutta päätä ettet ole tuon tyhjänpantin apuri enää. Päätä ja lukitse päätös. Arvosta itseäsi.
No siis, mieti sitä miten säälittävää tuo on ja miten itse alennat itsesi säätämään tuollaisen kanssa, elätellen jotain harhaisia unelmia että kohta se huomaa miten ihana olet ja haluaa olla vain sinun kanssasi eikä ikinä enää katoile. Olet pelkkä leikkikalu jota voi kohdella miten huvittaa, ei ois pakko olla
Tommoset ei muutu. Jos katoaa nyt niin sama meininki tulee jatkumaan ja on erittäin raskasta. Toivottavasti saat voimia mennä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Tommoset ei muutu. Jos katoaa nyt niin sama meininki tulee jatkumaan ja on erittäin raskasta. Toivottavasti saat voimia mennä eteenpäin.
Tällaiseen kuvioon vaan jää jostain syystä niin helposti koukkuun. On niin uskomattoman palkitsevaa, kun riutumisen jälkeen mies ottaakin yhtäkkiä yhteyttä. Olen monta kertaa ennenkin ollut samassa tilanteessa, ilmeisesti joku kiintymyssuhdeongelma kyseessä.
Ap
Se on loppu nyt. En vaan pystynyt enää elämään tällaisessa kaaoksessa.
Ap
Ja tuntuu nyt ihan kauhean tyhjältä :(
Ap
Sillä on useampi muija kierrossa, siksi se katoilee. Tällaisen kuvion olen nähnyt.
Mielestäni otsikko oli hieno kiteytys tietynlaisesta ihmissuhteesta.
Siinä on hahmotettu koko ongelmakartta: 1) miehen ääliömäisyys 2) miehen katoilevaisuus 3) oma riippuvuuus miehestä.
Onko mies varmasti ääliö? Kaksi muuta kohtaa ap on todentanut, tätä ei. Ja määrittele ääliö.:)
Vierailija kirjoitti:
Siinä on hahmotettu koko ongelmakartta: 1) miehen ääliömäisyys 2) miehen katoilevaisuus 3) oma riippuvuuus miehestä.
Onko mies varmasti ääliö? Kaksi muuta kohtaa ap on todentanut, tätä ei. Ja määrittele ääliö.:)
On se ääliö, kun ei ymmärrä hyvän päälle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se ääliö, kun ei ymmärrä hyvän päälle.
Ap
Niin, joskus tuntuu, että miehet aina tähyilee "parempaa naista". Kun joskus voisi olla tyytyväinen siihen, jonka on saanut!
Pelaa kylmää kuumaa pelejä ja testailee otatko takaisin kun tulee lirkuttelemaan ghostauksen jälkeen. Todennäköisesti et ole ainoa pelinappula, vaan vaihtaa aina vuoroja. Pitää itsellään jännitystä ja itseään jotenkin parempana joiden perässä muiden pitää juosta. Kannattaa juosta vaan poispäin, tuollaiset tyypit ei muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kettu on jo kuitenkin käynyt kolossa?
Ei ole. Mies ei ole siihenkään kyennyt.
Ap
No HALOO, mitä sä tollaista surkimusta odottelet joka ei anna sulle yhtään mitään?! Jos hänestä ei saa suhdetta, sit pitää saada ainakin mülkkua metritolkulla joka suunnasta. Blokkaa ja unohda se ææliö.
Laita se urpo luiskaan. Unohda. Ja siirry seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun tarvitse olla käytettävissä sillin kun hänelle sopii. Aseta rajat.
Väsynyt olen, mutta purskahdin nauruun, kuulosti niin runolliselta "ei sinun tarvitse olla käytettävissä sillin (makrillillin, kampelan, lohen) kun hänelle sopii. Aseta rajat"
Aika alentavasti kuvailee ihanaksi jos ei ole aikeissa olla suhteessa edes
Mullekin tuntuu tulevan vaan epäkypsiä miehiä. Yks haluaa vain seksii puolen vuoden välein, toinen puhuu vain töistä ja kännissä ollessaan saattaa kertoa olevansa ihastunut. Kolmas haluaisi tavata, mutta sillä on aina menoja, kun ehdotan, itse ei ehdota uutta aikaa.
En tiiä mistä löytäis normaalin miehen.
20 vuotta sitten oli jo tekstiviestit käytössä.