Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
1981/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita muru tunnisteellinen.

Vierailija
1982/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksipainoitteiset viestit, etenkin ronskit tai ronskikihkot, ärsyttävät varmaan siksi, että kaipuu on sellaista kaunista, runollista, romanttista. Tuhmat puheetkin haluaa säästää kahdenkeskisiin tilanteisiin. Jos oma kaipuu on kovin seksipainoitteista, voi avata ketjun kuumat seksikaipuuterveiset.

Kaipuu on juuri sellaista, kuin on. Osalla sisältää voimakkaitakin seksuaalisia mielikuvia. Voihan jokainen ohittaa ne viestit, jotka eivät istu omaan kaipauksen. Ei täällä ole tänään erityisen tuhmia kirjoiteltu ja tietenkin kahdenkeskiset hetket ovat täysin eri juttu kuin palstan yleisluontoiset maininnat. Ehkäpä kaipauksen ovat jääneet kaipauksen tasolle, koska kauniit, runolliset ja kaihoisan romanttiset aatokset harvemmin kantavat irl:n puolella.

Mieltymyksiä nämäkin, mutta henkilökohtaisesti tahdon ennemmin miehen, joka tarttuu kiinni ja suutelee, kuin kaihoisa ---

.

[osalainaus]

En ole osallistunut tähän

teemaan lainkaan. Minun mieheni? 🤔

Olkoon samaan aikaan 

sekä luolamies että kaunopuheinen

lyyrikko. 

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1983/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna opin ettei kukaan välitä. Tänä vuonna opin välittämään itsestäni. Ensi vuonna voisimme oppia välittämään toisistamme 😊

Vierailija
1984/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuonna opin ettei kukaan välitä. Tänä vuonna opin välittämään itsestäni. Ensi vuonna voisimme oppia välittämään toisistamme 😊

Hyvin sanottu. Naulan kantaan.

Vierailija
1985/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🦊🌟🔥🧡🐯

Vierailija
1986/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuiki tuiki tähtönen 🌟

Vierailija
1987/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin löytyy ketään yhtä ulkoisesti ja sisäisesti komeaa miestä kuin eräs seksikäs mies oli💕  

Vierailija
1988/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin on kaunis sydän ja hyvä tahto 💕

Vierailija
1989/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu 😍 mii = me

Vierailija
1990/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin löytyy ketään yhtä ulkoisesti ja sisäisesti komeaa miestä kuin eräs seksikäs mies oli💕  

Joskus käy niin että on vain joku jota kukaan ei pystykään enää paikkaamaan mutta eipä kenenkään tarvitsekaan. 

Vierailija
1991/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus käy niin että on vain joku jota kukaan ei pystykään enää paikkaamaan mutta eipä kenenkään tarvitsekaan. 

Tuo mies oli eläessään korvaamaton. Jättäen maailmaan jälkeensä se mitä hän toivoikin jättävänsä.

Vierailija
1992/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomaksi jääneelle pipo- ja lippispäiselle miehelle hyvää joulua 😘

Vierailija
1993/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo mies oli eläessään korvaamaton. Jättäen maailmaan jälkeensä se mitä hän toivoikin jättävänsä.

Kaikki menee aina kuten kuuluu mennä. Joskus saammekin haluamamme.

Vierailija
1994/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellä halaus sulle L 🤗 Olet ihana 😘

J

Vierailija
1995/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ihminen olisi miljoonan ihmisen rakastama, mutta puuttuu se yksi merkityksellinen rakkaus, saattaa kokea olevansa yksin. 

Vierailija
1996/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä odotan kovasti sitä päivää, kun mä seison jonon ensimmäisenä.

Ja sä taas katsot mua ihanasti ja sanot taas "sä oot täydellinen!" Ja mä sanon takaisin "voi Luoja sä oot komee!" Ja me vaan tuijotetaan toisianne, kunnes me häivytään paikalta ja sä voit nyt tulla mun luo tai mä sun. Ja me voidaan vaikka mitä.

Hyvää kannattaa odottaa. Ja sä oot enemmän kuin hyvä. Säkin oot täydellinen!

M <3 A

Vierailija
1997/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka ihminen olisi miljoonan ihmisen rakastama, mutta puuttuu se yksi merkityksellinen rakkaus, saattaa kokea olevansa yksin. 

Joo se nykyajan meemiyksinäisyys josta on tehty lehtijuttujakin ja joka on melko törkeää sellaisia kohtaan, joilla ei ole yhtään ketään. "oih voih, lapset ja mies lohduttavat ja puhelimeen kilisee 20 viestiä päivässä kavereilta, töistä mennään työkavereiden kanssa afterworkeille, olen niin yksin!" Sitten on niitä, joiden puhelimeen ei oikeasti tule viikkoihin yhtäkään viestiä ja kanssakäymiset on kassojen kanssa. 

Vierailija
1998/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💜🧡

Tämä. 

🧡💜

Vierailija
1999/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulee joskus mielikuvia susta istumassa polvet koukussa tuolilla, sillai ylhäällä, istutko joskus niin

Istun yleensä noin. Se on hyvä asento istua. 😊

Vierailija
2000/7926 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧡💛

Ketju on lukittu.