Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella kanssasi nyt.
Joka hetki.
Hyvät joulut kultaselle! Nähdään taas joulun jälkeen siellä, missä ennenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee joskus mielikuvia susta istumassa polvet koukussa tuolilla, sillai ylhäällä, istutko joskus niin
Ai ilman housuja?
Kuulehan, suosittelen harkitsemaan tarkkaan haluatko viedä keskustelun tähän suuntaan.😅😌
Täältä kaukaa ei ole vaaraa kellään. Enkä juoksisi karkuun, korkeintaan nurkan taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää sunnuntaipäivää viehättävälle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Ajattelen sua. 💐 Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää sunnuntaita huomaavaiselle risuleualle. 🧡🤗 Kiitos ihanasta kukkasista. Olet ajatuksissani. Ne piristää, kun heräsin vasta äsken kuumeeseen ja päänsärkyyn. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Harmi, kun olet kipeänä. Toivottavasti menee pian ohi. 🤗😘 Lämmin halaus.
-risuleuka
Kiitos. Lämmin halaus auttaa ja lämmittää. Tuli heti parempi olo!Pysyttelen kuitenkin varmuudeksi tämän päivän peiton alla. Kyllä tämä tästä. Toivottavasti sinulla on kaikki hyvin? Rauhallista joulun aikaa. Sulle takaisin pieniä kuumeisia halauksia ja suukkoja. 🧡🤗
- pikku
Kiitos! Rauhallista joulun aikaa sinullekin. Muuten ihan hyvin kaikki, sua vaan kovin ikävä. 🧡 Halaus ja suukko. Olet paras!
-risuleuka
Korvatunturi hiljenee, poks. 💝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan ettei tällainen vätys kiinnosta ketään. En jaksa yrittää yhtään mitään enää kun ei yksinkertaisesti ole onnistunut tähänkään mennessä.
Hyvää joulua.
Miten niin vätys? Kaikkea muuta.
No masentunut sitten. En tiedä olisiko "elämäni rakkaus" nostanut minut tästä suosta, ainakin olisi ollut motivaatiota yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedostan ettei tällainen vätys kiinnosta ketään. En jaksa yrittää yhtään mitään enää kun ei yksinkertaisesti ole onnistunut tähänkään mennessä.
Hyvää joulua.
Kaikki kelpaa sellaisena kuin ovat! Oot vaan oma ittes ja hymyilet, bro. Täälläkin aina sanotaan että riittää, kun mies on kiva ja omaa käytöstavat, kaikki muu on vain plussaa eikä oikeasti merkitse mitään! *viesti saattaa sisältää lievää sarkasmia*
Ei valitettavasti riitä. Kokemuksella.
Tekisi mieli lähettää sulle irl viesti. Siinä lukisi: Mä rakastan sua!
Halipusu kaivatulle. Tule glögille?
Vierailija kirjoitti:
Tee se! 🤗 Itse laittaisin, jos saisin.
Saman ikäiselle naiselle vihreältä sohvalta terveisiä haaveilijapojalta 😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee joskus mielikuvia susta istumassa polvet koukussa tuolilla, sillai ylhäällä, istutko joskus niin
Tähän vielä sellanen mietteliään keskittynyt olemus
Jos joku luulee että tämä sopii johonkin pikkuiseen vaaleaan niin erehtyy suuresti. Ei ikinä - siis ei ikinä - ole istunut tuolla tavalla. Vain kunnolla tuolilla eikä koskaan missään miettelijäänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et saisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin rakastella kanssasi nyt.
Kuin myös.
Menin ajassa taaksepäin, kun hän seisoi ovella Converseissa ja toivotti jotain, johon totesin "kuin myös". Harmi ettei sanonut tuota. Toistaiseksi viimeinen kerta, kun olemme nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksipainoitteiset viestit, etenkin ronskit tai ronskikihkot, ärsyttävät varmaan siksi, että kaipuu on sellaista kaunista, runollista, romanttista. Tuhmat puheetkin haluaa säästää kahdenkeskisiin tilanteisiin. Jos oma kaipuu on kovin seksipainoitteista, voi avata ketjun kuumat seksikaipuuterveiset.
Niin, tai sitten voi hypätä niiden yli aivan kuten ketjun vakiohistelijat vetoavat että heidän päiväkirjamonologien yli voi hypätä, joten ei ole ongelma, jos niitä postaa tänne vaan kaikki on lukijan vastuulla.
Joo, tarotkorttihöpinät ja pöllökeskustelut jätetään, joten ei mene läpi tuo että pelkästään siivottaisi ketjua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää joulua.
Kaikki kelpaa sellaisena kuin ovat! Oot vaan oma ittes ja hymyilet, bro. Täälläkin aina sanotaan että riittää, kun mies on kiva ja omaa käytöstavat, kaikki muu on vain plussaa eikä oikeasti merkitse mitään! *viesti saattaa sisältää lievää sarkasmia*
Ei valitettavasti riitä. Kokemuksella.
"Naista ei kiinnosta muu kuin huomiointi ja käytöstavat! Ai, et saa seuraa? No ala käymään salilla, kouluttaudu, hanki ura ja harrasta jotain kiinnostavaa, unohtamatta verkostoitumista kiinnostavien ihmisten kanssa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida mun viestit olla mitenkään toivottuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinällään on huvittavaa, että minua väitetään vanhanaikaiseksi ja yritetään lykätä kymmenen vuotta iäkkäämpien joukkoon. Kuitenkin he, jotka ovat antamassa elämänohjeita näkevät mm työt nainen-mies jaotteluna ja arvioivat jakonsa perusteella mikä olisi okei ja sallittua sekä yrittävät ylläpitää muinaisia sopivaisuussääntöjä.
Milloin sulla alkaa seuraava sairaalajakso?
No ei ole takana yhtäkään sairaalajaksoa eikä ole tulossakaan. Siihen, että on kusipäiden ympäröimä ei auta yksikään lääkitys tai hoito vaan ympäristön vaihdos.
Taitaisi tehdä hyvää kuitenkin.
.
Yksi ja sama trolli kirjoitti molemmat?
Ei minulta nämä.
.
Kuulehan, suosittelen harkitsemaan tarkkaan haluatko viedä keskustelun tähän suuntaan.😅😌