Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukuusien ja sikojen kovat ajat.😢
:D
Ei ole naurun asia.🥺😅
Piaaa😍, mitä teet? Miksi raastat mun rintaa?
Ärsyttää kun juutun aina näille sivustoille, pitää ruveta asettamaan rajoja itselle, eihän tästä tule mittää😀
Syksyn alussa kun katsoit mua sulin heti. Se on hankalaa kun ei tiedä miten olisi ollut. Jotenkin jäi olo, että ollaan molemmat sellaisia helppoja ihmisiä. Mukautuvaisia. Mutta esteitä on. Ylitsepääsemättömiä. Ei olla hetkeen nähty ja mietin sua tänään. Varmaan siksi että tämä päivä on tuntunut ihan sietämättömältä itsen unohtamiselta. Olen viime aikoina yrittänyt tarttua joka ikiseen hyvää oloa tuottavaan kohtaamiseen ja tankata niistä itseeni jotain hyvää. Silti tuntuu, että olen uppoamassa. En voi kertoa tästä kenellekään niin kirjoitan sen tänne typerälle palstalle.
Vierailija kirjoitti:
Niin omituisia juttuja täällä tänään.😅
Ei minulta, hörhöjä riittää. Kauniita unia söpö mies 😉
Mä ajattelen sua edelleen joka päivä. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kiva jutella söpö mies😉
Oletko vanhempi
Minä tykkään vähän nuoremmasta miehestä, joka on söpö. Hyvin miehekäs mies ulkoisesti ja käytökseltään. Suora ja empaattinen.
Sivusta
Sinä mies olet vanhempi😉
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun juutun aina näille sivustoille, pitää ruveta asettamaan rajoja itselle, eihän tästä tule mittää😀
Tekee hyvää olla pois välillä. En edes kaipaa ketään, jäi tapa lueskella näitä joskus. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Tulisin puoleen väliin vastaan.
😉
Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelen sua edelleen joka päivä. M
Kauniisti sanottu sun kaivatulle. N
Uudenvuodenlupaukseni on, etten käy enää keskustelupalstoilla. Välttelen myös kohtaamisia sinun kanssasi.
Jouluyö sun kainalossa on mun saavuttamaton unelma
Muutto lähemmäs, on ensimmäinen askel.
Minussa on ihminen ja sillä sydän, se on piilossa mutta olemassa, tiedän. Hyvän puolella ja pahaa vastaan, niin vähän esillä jotta tarkka ajastaan, mutta aina nähdessään sinut, on se sisälläin kuin ainut. Itselleen se valtaa koko tilan, minussa on ihminen josta silloin se tekee pilan.
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuodenlupaukseni on, etten käy enää keskustelupalstoilla. Välttelen myös kohtaamisia sinun kanssasi.
Loppuvuodesta onnistuit siinä hyvin. Voin yrittää tehdä sen myös alkuvuodesta sinulle helpoksi, mutta oletko ihan varma tästä toiveesta?
N --> M
Vierailija kirjoitti:
Valehteleminen.
Mistä tällä kertaa?
Law and Order.
Hetki menee ja pahoinpitelijä istuu vankilassa.
Mun kaivatulla ei tiettävästi oo mun numeroa. Eikä myöskään ole E:llä alkava nimi. Harmi.
-paleltuva