Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Hep! Mulla on ikävä. Pahoittelut siitä.
Ja olenhan minä tässä sivussa tehnyt paljon muutakin, kuten ihmeitä.
Ja niistä minä pidän, ihan jokaisesta!
Itse kun tekee tulee just sellainen kuin sattuu tulemaan. Ja nyt on päässy käymään niin että laatu on ollut priimaa. En valita, tunnen suurta ylpeyttä.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen sinut, vaikken todellisuudessa tunne. Tiedän mitä ja miten ajattelet, vaikken todellisuudessa tietäisikään. Tulet ajatuksiini ja menet tunteisiini, vaikken tietoisesti sitä haekaan. Tämän on oltava jotain sielujen sympatiaa. Jotain niin järjetöntä, että siinä on oltava jotain järjellistä.
Siksi meidän pitikin kohdata. Sinä olet jotakin hyvin merkillistä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitkohan mun kanssa oikeesti mitään?
Heti ensimmäiseksi kysyisin luvan, saanko hetkeksi painaa pään olkapäätäsi vasten ja nojata siihen hetken. Se tuntuisi varmaan niin ihanalta, etten osaa edes kuvitella.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitkohan mun kanssa oikeesti mitään?
Ainakin kaverin (ystävän)🤍
Kuka näkee kenet ja missä
alan olla sen verran ahdistunut että hankin kohta vartioinnin.
Listani on pitkä.
Liian pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti et ole täällä vain hakemassa kirjaasi.
Saako sinutkin ottaa muka(an)?
Jos niin on tarkotettu niin ehkä joskus jotain meidän välillä vielä tapahtuu, niin kuin ihastuminenkin tapahtui silloin yhtä yllättäin
Vierailija kirjoitti:
Jännittää, mutta aion silti tulla juttelemaan, kun sut taas nään. Herätät ihania tunteita.
Voi kun tulisitkin. Jännitän sua ihan yhtä paljon ja sakoilen senoissani joka ikinen kerta kun erehdyn moikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Poks!
Resonoi vahvasti. Milloin? ;)
Vierailija kirjoitti:
Hep! Mulla on ikävä. Pahoittelut siitä.
Miksi pahoittelut? (Minullakin on ikävä erästä...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan Poks!
Resonoi vahvasti. Milloin? ;)
Ihan koko ajan, ja lujasti. Se oli rakkauden gravitaatiopommi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
You are my sunshine, my only sunshine, you make me happy when skies are gray...
😃😘
Laulan tota aina välillä lapselleni!
Pitäisi varmaan lukea se kolme muskettisoturia.
Vierailija kirjoitti:
putkiaivo <3 <3 <3 <3 <3 🤍🤍🤍
<3 <3 <3
Höpön löpöt olen putkiaivo. Tänäänkin sujuvasti juttelin ja tein jotain muuta samalla kun vilkuilin silmiisi ja huuliasi mielikuvitukseni kartoittaessa mm. miltä näyttäisit pää tyynyllä hiukset levällään silmät kiinni tietty hymy kauniilla huulillasi. Tai miltä huulesi tuntisivat omillani. Ja monta muuta ajatusta. Olin monessa ajassa ja paikassa multitaskaamassa ihmeellisiä kokemuksia sen näkyvän lisäksi.
"Tosi hieno." Niinhän se usein, oikeammin melkein aina, jonkun mielestä ainakin.
Tiedätkö mistä se johtuu?
Harjoittelusta, olen näet kirjoittanut aika paljon. Joku voisi sanoa että tosi paljon.
Joku on varmasti kirjoittanut enemmän. Monikin.
Onko tämä nyt se kuuluisa mielenkiinnon kohteeni?
Vai valuiko elämäni hukkaan kirjoittaessani näitä rivejä, jotka antoivat paljon, enimmäkseen muille.
Tiedätkö mitä ne rivit antoivat minulle, uskoakseni täältä löytyy vastaus
Kerro rohkeasti, kestän kyllä.