Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Halattiin. Käännyin toiveissa nähdä sut vielä. En katsonut taakseni. Et tuntenut mua. Niin luonnollista. Jännitit. Oli hyvästi. Teit selväksi. Kerran vielä halusin sut nähdä. Siis hyvästi.
Nonnih, it's all yours - tsemppiä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja varmaan viimeinen ihmetyksen aihe mikäli elämä lakkaa ihmetyttämästä on kysymys siitä, että puhuinko mä kenties sun kanssa jo 2018 just joulun tienoilla, TÄÄLLÄ.
En edes luule, että saan vastausta tuohon. 😃
Niitä aikoja taisin ketjuun ensi kertaa tulla. Olin silloin aika pihalla tästä ja kaikesta.
Tuskinpa sitten. Olit lopulta aika hyökkäävä. 😄
Millähän lailla? Alkoi kiinnostaa, niin noilta ajoilta 20.12.2018) omakseni tunnistin mm. seuraavanlaista soop.. proosaa:
Eihän se kaipaus käskemällä tahi päättämällä poistu. Joku kehveli osasi arvata ääntiöni ja taas hupakko hupakoi mielessään kaikkea kummaa. Tai sitten eräs oikeasti roikkuu täällä samassa sameiden tunteiden kypsytyssammiossa maturoitumassa. Kysymys kuuluukin, mitäs nyt sitten? Hyvää yötä ja sydämiä nyt ainakin tähän hätään. Toivottavasti hän nukkuu yönsä paremmin kuin allekirjoittanut. Joskus, varovasti, olisi kiva edistää juttuja johonkin suuntaan. En näe muuta mielekästä tietä.
Paljasjalkakissa täällä taas kaipailemassa herrasmiestä - ain viheltäin työtäs tee. 😉
Vierailija kirjoitti:
Paljasjalkakissa täällä taas kaipailemassa herrasmiestä - ain viheltäin työtäs tee. 😉
Furry!! therian! antropomorfia.
Vierailija kirjoitti:
Ti amo💕
Osaatko italiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja varmaan viimeinen ihmetyksen aihe mikäli elämä lakkaa ihmetyttämästä on kysymys siitä, että puhuinko mä kenties sun kanssa jo 2018 just joulun tienoilla, TÄÄLLÄ.
Niitä aikoja taisin ketjuun ensi kertaa tulla. Olin silloin aika pihalla tästä ja kaikesta.
Millähän lailla? Alkoi kiinnostaa, niin noilta ajoilta 20.12.2018) omakseni tunnistin mm. seuraavanlaista soop.. proosaa:
Eihän se kaipaus käskemällä tahi päättämällä poistu. Joku kehveli osasi arvata ääntiöni ja taas hupakko hupakoi mielessään kaikkea kummaa. Tai sitten eräs oikeasti roikkuu täällä samassa sameiden tunteiden k
Ai että, tuo joulukuu oli jännää ja kaunista aikaa kaipuuketjussa😚 Muistelen lämmöllä, vaikka ei mulla oikeasti ole ainakaan kunnollista käryä siitä oliko hän täällä vai ei tai jos oli niin oliko muka mun takia.
T. Olkapääpaikka&sydänpaikka ja jos mää saan valita niin sydänpaikka tietty ja kyllä muuten se peppupaikkakin ja koska oon biased, niin se paikka varsinkin missä on aina hänen lähellään paha paikka noin mitä merihätään tulee💖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kaipaus käskemällä tahi päättämällä poistu. Joku kehveli osasi arvata ääntiöni ja taas hupakko hupakoi mielessään kaikkea kummaa. Tai sitten eräs oik
Ai että, tuo joulukuu oli jännää ja kaunista aikaa kaipuuketjussa😚 Muistelen lämmöllä, vaikka ei mulla oikeasti ole ainakaan kunnollista käryä siitä oliko hän täällä vai ei tai jos oli niin oliko muka mun takia.
T. Olkapääpaikka&sydänpaikka ja jos mää saan valita niin sydänpaikka tietty ja kyllä muuten se peppupaikkakin ja koska oon biased, niin se paikka varsinkin missä on aina hänen lähellään paha paikka noin mitä merihätään tulee💖
Ihan eriltä, unohtui.
Niin no mä poistin itseni juuri Instagramista niin miksen sitten täältäkin. E
Keski-ikäiselle suosikkiopettajalle halaus.
Vierailija kirjoitti:
You ain't seen nothing yet
Kenelle tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ti amo💕
Osaatko italiaa?
Sopreero alamoos salamoos.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Oishan se melkoinen sattuma.
Sanoko joku sun villapuseron värin? 🤓
Nainen, en tiedä miten onnistut, mutta aina kun yritän olla ajattelematta sinua, valtaat ajatukseni.
Ikäväni on ikuista, kaipuu kauaskantoista.
Vierailija kirjoitti:
Nainen, en tiedä miten onnistut, mutta aina kun yritän olla ajattelematta sinua, valtaat ajatukseni.
Sallittakoon, kun vähiin käy päivät,
En notkunut palstalla vuelä v. 2018.
Itselläni on vaaleanpunainen kaipuun pilvipeitto ympärilläni. Helppoa ja kivaa kaipausta, kunnes jossain vaiheessa haihtuu kokonaan tai muuttuu vastoin odotuksia todellisuudeksi. Naiivi höpsö. 🤭