Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II

Vierailija
18.12.2024 |

Kaipuu jatkuu! 😍

Kommentit (7926)

Vierailija
4361/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rankkaa vuoroin ikävöidä ja vuoroin olla vpunaisessa pilvessä 

Itselläni on vaaleanpunainen kaipuun pilvipeitto ympärilläni. Helppoa ja kivaa kaipausta, kunnes jossain vaiheessa haihtuu kokonaan tai muuttuu vastoin odotuksia todellisuudeksi. Naiivi höpsö. 🤭

Vierailija
4362/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halattiin. Käännyin toiveissa nähdä sut vielä. En katsonut taakseni. Et tuntenut mua. Niin luonnollista. Jännitit. Oli hyvästi. Teit selväksi. Kerran vielä halusin sut nähdä. Siis hyvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4363/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnih, it's all yours - tsemppiä 🤗

Vierailija
4364/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja varmaan viimeinen ihmetyksen aihe mikäli elämä lakkaa ihmetyttämästä on kysymys siitä, että puhuinko mä kenties sun kanssa jo 2018 just joulun tienoilla, TÄÄLLÄ. 

En edes luule, että saan vastausta tuohon. 😃

Niitä aikoja taisin ketjuun ensi kertaa tulla. Olin silloin aika pihalla tästä ja kaikesta. 

Tuskinpa sitten. Olit lopulta aika hyökkäävä. 😄

Millähän lailla? Alkoi kiinnostaa, niin noilta ajoilta 20.12.2018) omakseni tunnistin mm. seuraavanlaista soop.. proosaa:

Eihän se kaipaus käskemällä tahi päättämällä poistu. Joku kehveli osasi arvata ääntiöni ja taas hupakko hupakoi mielessään kaikkea kummaa. Tai sitten eräs oikeasti roikkuu täällä samassa sameiden tunteiden kypsytyssammiossa maturoitumassa. Kysymys kuuluukin, mitäs nyt sitten? Hyvää yötä ja sydämiä nyt ainakin tähän hätään. Toivottavasti hän nukkuu yönsä paremmin kuin allekirjoittanut. Joskus, varovasti, olisi kiva edistää juttuja johonkin suuntaan. En näe muuta mielekästä tietä. 

Vierailija
4365/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljasjalkakissa täällä taas kaipailemassa herrasmiestä - ain viheltäin työtäs tee. 😉

Vierailija
4366/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljasjalkakissa täällä taas kaipailemassa herrasmiestä - ain viheltäin työtäs tee. 😉

Furry!! therian! antropomorfia.

Vierailija
4367/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

You ain't seen nothing yet

Vierailija
4368/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ti amo💕

Osaatko italiaa?

Vierailija
4369/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi ja varmaan viimeinen ihmetyksen aihe mikäli elämä lakkaa ihmetyttämästä on kysymys siitä, että puhuinko mä kenties sun kanssa jo 2018 just joulun tienoilla, TÄÄLLÄ. 

Niitä aikoja taisin ketjuun ensi kertaa tulla. Olin silloin aika pihalla tästä ja kaikesta. 

Millähän lailla? Alkoi kiinnostaa, niin noilta ajoilta 20.12.2018) omakseni tunnistin mm. seuraavanlaista soop.. proosaa:

Eihän se kaipaus käskemällä tahi päättämällä poistu. Joku kehveli osasi arvata ääntiöni ja taas hupakko hupakoi mielessään kaikkea kummaa. Tai sitten eräs oikeasti roikkuu täällä samassa sameiden tunteiden k

Ai että, tuo joulukuu oli jännää ja kaunista aikaa kaipuuketjussa😚 Muistelen lämmöllä, vaikka ei mulla oikeasti ole ainakaan kunnollista käryä siitä oliko hän täällä vai ei tai jos oli niin oliko muka mun takia.

T. Olkapääpaikka&sydänpaikka ja jos mää saan valita niin sydänpaikka tietty ja kyllä muuten se peppupaikkakin ja koska oon biased, niin se paikka varsinkin missä on aina hänen lähellään paha paikka noin mitä merihätään tulee💖

Vierailija
4370/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kaipaus käskemällä tahi päättämällä poistu. Joku kehveli osasi arvata ääntiöni ja taas hupakko hupakoi mielessään kaikkea kummaa. Tai sitten eräs oik

Ai että, tuo joulukuu oli jännää ja kaunista aikaa kaipuuketjussa😚 Muistelen lämmöllä, vaikka ei mulla oikeasti ole ainakaan kunnollista käryä siitä oliko hän täällä vai ei tai jos oli niin oliko muka mun takia.

T. Olkapääpaikka&sydänpaikka ja jos mää saan valita niin sydänpaikka tietty ja kyllä muuten se peppupaikkakin ja koska oon biased, niin se paikka varsinkin missä on aina hänen lähellään paha paikka noin mitä merihätään tulee💖

Ihan eriltä, unohtui.

Vierailija
4371/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no mä poistin itseni juuri Instagramista niin miksen sitten täältäkin. E

Vierailija
4372/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäiselle suosikkiopettajalle halaus.

Vierailija
4373/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan sinua 

Vierailija
4374/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You ain't seen nothing yet

Kenelle tämä 

Vierailija
4375/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ti amo💕

Osaatko italiaa?

Sopreero alamoos salamoos.

Vierailija
4376/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin. Oishan se melkoinen sattuma. 

Sanoko joku sun villapuseron värin? 🤓

Vierailija
4377/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen, en tiedä miten onnistut, mutta aina kun yritän olla ajattelematta sinua, valtaat ajatukseni.

Vierailija
4378/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäväni on ikuista, kaipuu kauaskantoista. 

Vierailija
4379/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, en tiedä miten onnistut, mutta aina kun yritän olla ajattelematta sinua, valtaat ajatukseni.

Sallittakoon, kun vähiin käy päivät, 

Vierailija
4380/7926 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En notkunut palstalla vuelä v. 2018.

Ketju on lukittu.