Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 12/24 nro II
Kommentit (7926)
Late lampaalta öitä tomi traktorille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omituisinta on, että en edes hirveästi pidä sinusta ihmisenä.
Näkihän sen sun ilmeistä.
Näkikö? Olitko omahyväinen ja itserakas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä eniten toisen persoonassa ärsyttää sinua, on jotain mitä et ole hyväksynyt itsessäsi.
Kuullut tän niin että se mistä ei pidä muistuttaa siitä mikä itsestä puuttuu. Esim en pidä hyvin tarkoista, äärimmäisen tehokkaista ja aina organisoiduista ihmisistä. No, se kertoo että.
Vierailija kirjoitti:
Ostin itselleni joululahjaksi sahan. 😐
Haluaisin itellein vanhan kansakoulun, veistosalin höyläpenkkilöineen.
Kaivatulleni lämmin ajatus ja halaus. Nuku hyvin.
Pate posteljoonilta öitä niisku neidille. Tuhkimolle. Ja prinsessa ruususelle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on onni muistaa hänet hyvin - suljen vain silmäni ja näen hänen kasvonsa, syvät siniset silmänsä.
Silmästä silmään, sielusta sieluun
Suukko yöksi
Ajattelin aina, että tuo silmästä silmään, sielusta sieluun sopisi hyvin omiin kohtaamisiin, kun tuijotettiin tauotta hiplailun ohessa, mutta väärä silmien väri tietty.
Seuraavaksi captain obvious trolli kysyy: "minkä väriset silmät? kerro kerro!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa, minäkin vierastaisin itseäni, jos olisin suomalainen keskikastin tavistollo.
Kiitos, nauroin ääneen. Js kyllä, olen juuri tuota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten ikävöit?
En haluaisi täys samoja mielenkiinnon kohteita. Miesten kuuluu olla kiinnostuneita miehekkäistä asioista, jotka itseä ei kiinnosta pätkän vertaa. Joku käsi mies, jota ei juuri mikään miehinen juttu kiinnostaisi olisi suuri turn off.
2kk sitten me juteltiin koko ilta.
Vierailija kirjoitti:
Milloin näette seuraavaksi?
8.1.
Hyvää yötä kauniille aurinkokukalle ja pienelle hiirenvirnalle, teillä on varmaan joulunjännimmät hetket meneillään, oi jospa jos voisin olla luonainne. Tulkaa uniini.
Öitä ihana . Mun unien vierailija, mun antisankari, ajatusteni tulkki, mun sisimmän ravistaja, rajojen kokeilija, telepaattinen jutustelija. vastustamaton, sanaton sieluntoveri, minun sielun koskettaja, minun taajuuksien tuntija sinä, kenet samasta puusta veistettiin. <3
Yhteystiedot on helppo: etunimipistesukunimiätgmailpistecom :)
Toivottavaa olisi, että vietettäisiin kumppanin kanssa aikaa yhdessä. Yhteiset harrastukset auttaa asiaa.