Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Näinhän se vaan menee että tavis mies ei enää kelpaa nykynaisille.
Tyypillinen trolliketju AVlla.
Ja varatut vastaa vaikka asia ei heitä edes koske.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillinen trolliketju AVlla.
Ja varatut vastaa vaikka asia ei heitä edes koske.
Kyllä se varattukin on joskus sinkku ollut ja on siis täysin pätevä vastaamaan. Ehkä jopa parempi kuin joku, jolla ei ole parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Aina saa vaatia. Eri asia mitä saa
Nainen saa juuri sen mitä vaatii. Useimmiten se toteutuu parhaiten ja helpoiten ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vaadin samaa kuin mihin itsekin pystyn: kohtelias, hauska, hyvännäköinen, urheilullinen, korkea koulutus, ei lapsia, hyvä taloustilanne, tasainen elämäntilanne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.
Et tule koskaan löytämään miestä, koska vaadit yhteisiä kiinnostuksenkohteita. Ilman sitäkin tuo on 0,1% mies ja he kaikki ovat jo naimisissa, jos ovat yli 30.
Yläasteella ja amiksessa/lukiossa naisille kelpasivat vain ne röyhkeästi öyhöttövät lätkää pelaavat röökinpolttaja koulukiusaajat. Eivät halunneet rakastaa kaltaistani kiusattua, ujoa ja pulskaa poikaa kuntoon. Ei jäänyt vaihtoehdoksi kuin istua kaikki illat kotona tietokoneen ääressä ja syödä sipsejä sekä katkaroitua omasta kelpaamattomuudesta.
Paljoa mikään ei ole aikuisiällä muuttunut. Edelleenkin odottelen tässä sitä oikean elämän alkamista ja parisuhteen saantia. Varmaan turhaan, sillä 1800eur/kk nettona tienaava datanomi ei ole yhdenkään naisen unelma. Koko elämä mennyt ohi, mitään ei ole koettu eikä saavutettu kun ei naisille tullut kelvattua. Paska elämä. Katkeruudellani voisi tuhota kokonaisia galakseja.
Vierailija kirjoitti:
Yläasteella ja amiksessa/lukiossa naisille kelpasivat vain ne röyhkeästi öyhöttövät lätkää pelaavat röökinpolttaja koulukiusaajat. Eivät halunneet rakastaa kaltaistani kiusattua, ujoa ja pulskaa poikaa kuntoon. Ei jäänyt vaihtoehdoksi kuin istua kaikki illat kotona tietokoneen ääressä ja syödä sipsejä sekä katkaroitua omasta kelpaamattomuudesta.
Paljoa mikään ei ole aikuisiällä muuttunut. Edelleenkin odottelen tässä sitä oikean elämän alkamista ja parisuhteen saantia. Varmaan turhaan, sillä 1800eur/kk nettona tienaava datanomi ei ole yhdenkään naisen unelma. Koko elämä mennyt ohi, mitään ei ole koettu eikä saavutettu kun ei naisille tullut kelvattua. Paska elämä. Katkeruudellani voisi tuhota kokonaisia galakseja.
Kai tämä on sarkasmia?
Ainoa, joka voi ketään rakastaa kuntoon on oma itse. Itseään pitää rakastaa ja itsensä pitää nähdä arvokkaana. Ketään muuta ihmistä ei voi rakastaa ehjäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai tämä on sarkasmia?
Ainoa, joka voi ketään rakastaa kuntoon on oma itse. Itseään pitää rakastaa ja itsensä pitää nähdä a
Kummasti naiset tuntuvat kokoajan silti päätyvän yhteem kaulatatuoitujen jännämiesten kanssa... aina samat selitykset "jos se vielä joskus muuttuu paremmaksi"..
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se vaan menee että tavis mies ei enää kelpaa nykynaisille.
Tarkemmin sanottuna harvempi tavismies kelpaa naisille kuin ennen. Kun 50 vuotta sitten 90% tavismiehistä kelpasi naisille niin nyt kelpaa enää 75%. On siis helpompi pudota siihen joukkoon joka ei kelpaa kuin ennen. Toisaalta ei ole mitenkään ylivoimaisen vaikeaa kammeta itsensä siihen 75% joukkoon joka edelleen naisille kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaadin samaa kuin mihin itsekin pystyn: kohtelias, hauska, hyvännäköinen, urheilullinen, korkea koulutus, ei lapsia, hyvä taloustilanne, tasainen elämäntilanne ja yhteiset kiinnostuksen kohteet.
"Hyvännäköinen" tarkoittaa tunnetusti sitä, että pitää kuulua ainakin parhaan 20% joukkoon, jonka naiset mieltävät "keskiverroksi" ulkonäön puolesta. Puhutaan siis jo lähtökohtaisesti pienestä vähemmistöstä.
"Korkea koulutus" rajaa pois huomattavan suuren osuuden, koskapa jo oliko 67% korkeakouluopiskelijoista on naisia.
"Hyvä taloustilanne" tarkoittaa sitä, että miehen tulee ansaita enemmän kuin mies. Nuoremmissa ikäluokissa naiset tienaavat enemmän kuin miehet, joten tavoiteltu mies kuuluu selvästi vähemmistöön.
Kun sitten otetaan mukaan vielä tietty vartalon pituus (oletettavasti 180 cm tai enemmän), oletettavasti asuminen pääkaupunkiseudulla tai
Hyvä analyysi.
"Kummasti naiset tuntuvat kokoajan silti päätyvän yhteem kaulatatuoitujen jännämiesten kanssa... aina samat selitykset "jos se vielä joskus muuttuu paremmaksi".."
Onko hankala käsittää että tuo on yksi varsin pieni joukko naisia joihin tuollaiset miehet vetoavat?
Joo. Kolme kertaa peräkkäin pitäis vähintään ja jaksaa.
Vaativat kymmenen senttiä pidempää ja vähän paksumpaa...
"Hyvä analyysi."
Paitsi että rankasti ristiriidassa todellisuuden kanssa. Tuon laskelman mukaan ehkä 5% miehistä voisi koskaan saada parisuhteen. Todellisuudessa iso enemmistö miehistä on jossain elämänsä vaiheessa parisuhteessa.
No mä olen nyt ollut tauon jälkeen viiden viikon ajan deittiäpeissä ja käynyt kuuden miehen kanssa treffeillä. Tässä mun kokemukset:
1. Mies oli tosi kiinnostunut minusta, mutta minun mielestäni meillä ei ollut juurikaan mitään yhteistä ja lisäksi pitkä välimatka, joten ei tavata uudelleen
2. Miestä olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei minua
3 . Miestä tapasin kahdesti, kunnes kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista
4. Mies antoi minulle pakit ekan tapaamisen jälkeen enkä oikeastaan minäkään ollut kiinnostunut hänestä
5. Miestä olisin halunnut tavata uudelleen, mutta hän ei minua
6. Miestä olen tavannut kahdesti ja varmaan tavataan uudelleenkin
Eli kyllä ne miehetkin ovat nirsoja. Jos he eivät olisi, niin kaikki olisivat halunneet tavata minua uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Sä vaan odotat että joku muuttaa sun elämän, vaikka sun tulisi tehdä se ihan itse. Sinä olet vastuussa sun hyvinvoinnistasi.
Tuo on totta että teinit vielä ovat lapsellisia ja ihailevat niitä ns koviksia, mutta aikuisten maailma toimiikin vähän eri tavalla. Ihan normaalit ihmiset, hyvine ja huonoine piirteineen ovat parisuhteessa keskenään. Siihen ei tarvita hokkuspokkus-temppuja
Aina saa vaatia. Eri asia mitä saa