Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä mieheltä ja parisuhteelta haluan, sillä minulla on siihen varaa.
Olet 21-vuotias hyvännäköinen sairaanhoidon opiskelija! Nice!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe vaativani liikaa, jos haluan itselleni sopivan miehen.
Olen perinjuurin kyllästynyt ajatukseen jonka mukaan minä en saisi vaatia mitään kun en ole maailman kaunein. Kuule ap ja muut jankkaajat: minä en edes halua miestä jolle naisen ulkonäkö on tärkein. En halua sellaista suhdetta joka perustuu mun ulkonäköön. Se on vihoviimeinen vaihtoehto ja olen mieluummin yksin. Jos mies kokee etten ole hänelle tarpeeksi hyvä kun en ole tarpeeksi kaunis, niin en minä halua sitä miestä. Eikö ole yksinkertaista?
Se mitä minä vaadin, on että mies on aidosti kiltti, hyväluonteinen, rakastaa minua eikä kyttää ja arvostele ulkonäköä. Te jankkaajat ajattelette koko ajan pelkkää ulkonäköä
Niin, eikö ole absurdia. Nämä miehet kuvittelevat voivansa sanoa naiselle, et ole minun mielestäni kaunis, joten et saa vaatia mitään vaan sinun on huolittava minut.
Miksi nainen haluaisi tuollaisen miehen joka arvottaa ihmisiä pelkän ulkonäön perusteella? Miksi nainen haluaisi miehen joka ei pidä häntä kauniina ja sen vuoksi katsoo naisen ansaitsevan vähemmän? Tuossahan mies suoraan ilmaisee halveksivan ja vihamielisen asenteen naista kohtaan, ja odottaa että nainen silti alkaisi hänelle patjaksi johon tyytyä kun ei kauniimpaa saa.
Kysyn vielä kerran, miksi nainen haluaisi tuollaisen miehen?
Äärimmäistä, jumalharhaa lähentelevää itsekeskeisyyttä. "Koska minä halveksin tuota naista joka ei täytä ulkonäkömieltymyksiäni, hänen tulee myös itse halveksia itseään ja lopettaa tavoittelemasta elämäänsä mitään hyvää. Hänellä ei ole arvoa minun silmissäni koska minä arvostan pelkkää ulkonäköä. Hänellä ei pidä siis olla arvoa omissakaan silmissään, eikä oikeutta etsiä elämäänsä ihmistä joka ei häntä halveksi vaan rakastaa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän mitä mieheltä ja parisuhteelta haluan, sillä minulla on siihen varaa.
Olet 21-vuotias hyvännäköinen sairaanhoidon opiskelija! Nice!
Ei tästä ikeestä vain pääse surkein inkkeliaines kun ei edes perästäkään tiedosta tätä vain omaa ongelmaansa. Ei ole sinun asiasi omilla minäminämieltymyksilläsi (evvk!) määritellä kenenkään (varsinkaan sinulle saavuttamattomissasi olevan!) naisen "arvoa ulisihdemarkkinoilla" "sallittuja kriteerejä" ja "varaa vaatia" niiden täyttymistä mahdolliselle mieskumppanilleen, joka et ikinä tule olemaan sinä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu miten kaikkien naisten ajatukset ja haluamiset "tietää" aina parhaiten ikuisesti naiseton tusinaulimiesinkkeli.
Jos sinulla on naisena tästä tarkkaa tietoa, niin perusta heti bisnes ja ala opettaa miehiä siihen, millä saa naisia sänkyyn. Kysyntää tälle palvelulle riittää enemmän kuin koskaan ja miehet ovat valmiita maksamaan, mitä pyydät. Mutta kysymys kuuluukin: tiedätkö oikeasti yhtään mitään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu miten kaikkien naisten ajatukset ja haluamiset "tietää" aina parhaiten ikuisesti naiseton tusinaulimiesinkkeli.
Jos sinulla on naisena tästä tarkkaa tietoa, niin perusta heti bisnes ja ala opettaa miehiä siihen, millä saa naisia sänkyyn. Kysyntää tälle palvelulle riittää enemmän kuin koskaan ja miehet ovat valmiita maksamaan, mitä pyydät. Mutta kysymys kuuluukin: tiedätkö oikeasti yhtään mitään...
Kaikki naiset (lähelle 99%) tietävät YLEISELLÄ TASOLLA kanssasisartensa ajatukset, muttei sekään tietenkään YKSILÖTASOLLA aina päde. Ei myöskään tarvetta töniä kanssanaisia bussin alle, rahastaa heillä tms. katalaa sirkustemppuilua (nicewiha)ulien mieliksi. Kaikki naiset eivät katsos ole alhaisia miellyttämisneuroosisia Pick Me heittopusseja. Sorry not sorry.
Jo moneen kertaan jankattu: ei, koska ap:t/ulilegioonat eivät kelpaa ikinä missään tapauksessa, vaikka mikä olisi.
-> Naiset valitsevat mieleisensä ja kriteerinsä täyttävät (ei ulinalegioonalaisia) taikka ovat ulisematta yksin. Loppu.
Aika paljon monenlaisia heteropariskuntia Suomessa vaikka ap-raukka luulee ja ulisee olevansa kaikkien liikavaadenaisten ainut miesmahku. Hulvattoman todellisuuspakoista, mutta mieslogiikka parasta parsaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe vaativani liikaa, jos haluan itselleni sopivan miehen.
Olen perinjuurin kyllästynyt ajatukseen jonka mukaan minä en saisi vaatia mitään kun en ole maailman kaunein. Kuule ap ja muut jankkaajat: minä en edes halua miestä jolle naisen ulkonäkö on tärkein. En halua sellaista suhdetta joka perustuu mun ulkonäköön. Se on vihoviimeinen vaihtoehto ja olen mieluummin yksin. Jos mies kokee etten ole hänelle tarpeeksi hyvä kun en ole tarpeeksi kaunis, niin en minä halua sitä miestä. Eikö ole yksinkertaista?
Se mitä minä vaadin, on että mies on aidosti kiltti, hyväluonteinen, rakastaa minua eikä kyttää ja arvostele ulkonäköä. Te jankkaajat ajattelette koko ajan pelkkää ulkonäköä
Toki on hassua alkaa kenellekään kertoa, millaisia ihmisiä tämä saa haluta, mutta onhan se totta että jos on kovin epäviehättävä niin potentiaalisten kumppanien joukko on pienempi. Ei sen tarvitse olla mitään erityisen ilkeää, valtaosa ihmisistä nyt vaan huomaa ensimmäisenä sen ulkonäön. Lisäksi ulkonäkö viestii asioista, kuten elämäntavoista ja siitä miten arvostaa itseään.
Jos esimerkiksi laihduttamalla voit laajentaa valikoimaasi, mikset sitä tekisi? Usein se menee niin, että ihminen jolla on elämänhallinta muutenkin kunnossa, myös liikkuu ja haluaa liikunnallisen kumppanin. Hän yleensä myös pukeutuu asianmukaisesti ja hoitaa ihoaan sekä harrastaa kulttuuria.
Minun puolestani saavat vaatia ja haluta ihan mitä hyvänsä, kuun taivaalta tms. Epärealistiset vaatimukset ja toteutuneet toiveet kulkee harvemmin käsi kädessä parisuhde markkinoilla. Eikä kulje oikeestaan missään muussakaan asiassa. Siinäpähän odottavat sitä prinssiään noutamaan valkoisella ratsullaan. Datsunilla se saattaa saapua?
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani saavat vaatia ja haluta ihan mitä hyvänsä, kuun taivaalta tms. Epärealistiset vaatimukset ja toteutuneet toiveet kulkee harvemmin käsi kädessä parisuhde markkinoilla. Eikä kulje oikeestaan missään muussakaan asiassa. Siinäpähän odottavat sitä prinssiään noutamaan valkoisella ratsullaan. Datsunilla se saattaa saapua?
Sinultakaan ei edelleenkään kysytä mielipidettä, hyväksyntää, validaatiota tai lupia varsinkaan ellei sinulla ole yhtäkään naista omana kumppaninasi (jolloin muiden vaatimisilla ei olisi enää väliä ellei haaremihaave). Kokonainen naishaaremi on toteutumatonta ulifantasiaa, koska et sitä yhtäkään naista saa yksipuolisesta halustasi väkisin pakotettua piiaksijapatjaksi.
Liian vähän. Tämän olen viimeistään havainnut viime vuonna lapsen saaneena parissa eri vauvaryhmässä. Yllättävän moni miehistä tekee kotihommia ja vauvan hoitoa vain pyynnöstä, maksattaa puolisolla lapsen ja kodin kulut, häviää viikonloppuna dokaamaan ja vonkuu seksiä alkaen pari viikkoa synnytyksen jälkeen. Ja nämä naiset saavat sitten aina tasaisin väliajoin vastaukseksi "mitäs lisäännyit tommosen kanssa". Niin. Naisen vikahan se.
Vierailija kirjoitti:
Tämäkin ketju vielä olemassa..
Ajatella, yhä olemassa vaikka et ole saanut väkisin tiristettyä ulirutinoillesi validaatiota (fiktiokin varmaan kelpaisi).
Liian vähän. Miehiltä pitäisi jo kasvuiässä isän vaatia enemmän, niin että heistä tulisi hyviä aviomiehiä ja perheenisiä.
Toki on hassua alkaa kenellekään kertoa, millaisia ihmisiä tämä saa haluta, mutta onhan se totta että jos on kovin epäviehättävä niin potentiaalisten kumppanien joukko on pienempi. Ei sen tarvitse olla mitään erityisen ilkeää, valtaosa ihmisistä nyt vaan huomaa ensimmäisenä sen ulkonäön. Lisäksi ulkonäkö viestii asioista, kuten elämäntavoista ja siitä miten arvostaa itseään.
Jos esimerkiksi laihduttamalla voit laajentaa valikoimaasi, mikset sitä tekisi? Usein se menee niin, että ihminen jolla on elämänhallinta muutenkin kunnossa, myös liikkuu ja haluaa liikunnallisen kumppanin. Hän yleensä myös pukeutuu asianmukaisesti ja hoitaa ihoaan sekä harrastaa kulttuuria.
Jos elämänhallinta kunnossa niin se on aina kunnossa sinkkuna, seurustellessa, jne. Tämä myös puoleensavetävää.
Kauanko sillä potentiaalikumppanijoukkueen koolla on väliä: niistä joko löytyy se mieluinen tai ei, joukkueen koosta viis.
Kauanko sitä valikoimaansa on laajennettava pelkästään laajennuksen "ilosta"? Sopiva löytyy tai ei löydy. (Löytynyt on).
Ei. Yksikään nainen ei edelleenkään vaadi sinulta tai keneltäkään random ei-oma-kumppani -mieheltä yhtään mitään.