Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?
Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on järkälemäinen kanki housuissa. Yli 20 cm pitkä ja olen kiltti mies.
Sitten vaan OF:ään ansaitsemaan, moni mies on valmis maksamaan sen katselusta.
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta nuo kaksi usein poissulkevat toisensa ja lisäksi paljastut pelkkä kalu edellä koheltavaksi tyhjälatvaksi.
Mies on niin epärehellinen ja yksinkertainen olento, että sanoo/tekee mitä tahansa saadakseen maksimit irtopllua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo odotetaan sitä prinssiä joka tulee valkoisella ratsulla
Mikäs tässä on odotellessa, kun yksinolo voittaa huonon suhteen 100-0.
Jos kävisi ihme ja tulisi joku päivä vastaan Se Täydellinen Oikea, jonka kanssa elämä olisi ihanampaa kuin yksinolo, niin olisi melkoinen elämän lottovoitto. Mutta muunlaista tarvetta parisuhteeseen ei ole, niin ei tarvitse kenenkään "tyytyä".
Mitään täydellistä ei ole olemassakaan, mutta Se Oikea voi olla.
Täydellinen on täyteläinen, eli hänellä on kuppi täynnä, ja se kuppi on täynnä hyviä asioita, ja siitä vuotaa yli. Miehet tulevat suhteisiin kerjäämään ja vonkaamaan eivätkä antamaan, joten siinä on jo ensimmäinen ongelma: heidän kuppinsa on tyhjä
Hyvin sanottu!
Itse olen tehnyt sen virheen, että olen yrittänyt sitä miehen kuppia täyttää, mutta se vain tyhjenee uudelleen ja uudelleen, kunnes minunkin kuppini on tyhjä eikä minulla ole enää mitään annettavaa. Sitten mies lähteekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, mutta nuo kaksi usein poissulkevat toisensa ja lisäksi paljastut pelkkä kalu edellä koheltavaksi tyhjälatvaksi.
Mies on niin epärehellinen ja yksinkertainen olento, että sanoo/tekee mitä tahansa saadakseen maksimit irtopllua.
"Mies on niin yksinkertainen olento". Yksinkertaiset miehet eivät saa irtopillua, niin vaikeaa se on.
Incel odottaa liikaa. Luulee että naiset ovat hänelle, katkeruuden huipentumalle, velkaa jotain.
No en mä ainakaan vaadi yhtään mitään. En tosin myöskään ota miestä, jos en halua.
Vaatiminen on aina vaatijan ongelma. Niin kauanhan saa vaatia, kun asiasta ei itke ympärillä oleville ihmisille ja keskittyy kehittämään ulkonäköään sellaiseksi, millainen haluaa vastapuolenkin olevan.
Vierailija kirjoitti:
Miten tästäkin keskustelusta huokuu se miten lähemmäs keski-ikäiset miehet kiukuttelevat, kun parikymppiset naiset eivät huoli.
Ai siitäkö tässä on kyse. :D No se selittääkin huomattavasti asioita näistä keskusteluista.
Jos ei ole jostain miehestä kiinnostunut, vaikkapa siitä sinun keskivertomiehestäsi, niin miksi hänet pitäisi huomioida? Samalla logiikalla heteronainen voisi sitten huomioida naisetkin, jos pitää kelpuuttaa kumppani josta ei ole kiinnostunut. Ei sukupuoli tee kenestäkään kiinnostavaa.
Kukaan ei vaadi sinulta ap mitään niin kauan kun sinulla ei ole ketään ja toisten vaatimuksista turha sinunkaan ulista.
En näe vaativani liikaa, jos haluan itselleni sopivan miehen.
Olen perinjuurin kyllästynyt ajatukseen jonka mukaan minä en saisi vaatia mitään kun en ole maailman kaunein. Kuule ap ja muut jankkaajat: minä en edes halua miestä jolle naisen ulkonäkö on tärkein. En halua sellaista suhdetta joka perustuu mun ulkonäköön. Se on vihoviimeinen vaihtoehto ja olen mieluummin yksin. Jos mies kokee etten ole hänelle tarpeeksi hyvä kun en ole tarpeeksi kaunis, niin en minä halua sitä miestä. Eikö ole yksinkertaista?
Se mitä minä vaadin, on että mies on aidosti kiltti, hyväluonteinen, rakastaa minua eikä kyttää ja arvostele ulkonäköä. Te jankkaajat ajattelette koko ajan pelkkää ulkonäköä naisessa, ja se on se miksi kukaan ei halua teidän kanssa perustaa suhdetta. Olette pinnallisia ja ilkeitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tästäkin keskustelusta huokuu se miten lähemmäs keski-ikäiset miehet kiukuttelevat, kun parikymppiset naiset eivät huoli.
Ai siitäkö tässä on kyse. :D No se selittääkin huomattavasti asioita näistä keskusteluista.
Tuskin on siitä kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten vaan OF:ään ansaitsemaan, moni mies on valmis maksamaan sen katselusta.
Naiset taas eivät maksa miesten kuvista tai konkreettisista palveluistakaan, mutta yhtälailla rahaa se on miestenkin raha.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5074258/nainen-olisitko-valmis-maksamaa…
Vierailija kirjoitti:
Rautalankaa: meikämaija ei huoli naapurin mattia = en "luule" itsestäni "liikoja" vaan en vain halua juuri tätä ko. mattia. Lopputulemana saatan tästäkin väärintehtyvääryysyhyyulinasta huolimatta valita mikon tai olla lesbo/sinkku ikuisesti. Ei meikämaijan taikka kenenkään pidä tyytyä tai tehdä vastenmielisiä asioita toisten mieliksi ja etten "luulisi itsestäni liikoja". Ei kenenkään normaaliälyisen aikuisihmisen elämänhallinta voi olla noin huteraa: "munmielestluuleeitsestäänliikojayhyy". Lisärautalankaa: naapurin matissa ei sinänsä tarvitse olla mitään 'vikaa', mutta meikämaijan ei ole pakko häneen ryhtyä. Ryhtyy joku toinen nainen, jos halukkuutta löytyy tai ei, mutta matin/hyysäriensä turha pakkotuputtaa haluttomalle mulle. Tässä on kyseessä ihan vaan ELÄMÄ ON ELÄMÄÄ JA VAIN ELÄMÄÄ eikä mitkään kenenkään uuliharhaluulot mistään.
Tämä on totta, mutta sitä ei osa porukasta ymmärrä, kun suhteen löytäminen on heille ainoa elämän sisältö ja he luulevat, että kaikki muutkin yrittävät vain epätoivoisesti löytää parisuhteen. Tosiasiassa Matille rukkaset antanut nainen ei välttämättä oleta löytävänsä jotakuta parempaa. Hänelle on ehkä ihan ok olla sinnku, mutta Matin kanssa oleminen ei ole hänelle ok.
Joku toinen nainen taas saattaa tykästyä juuri Mattiin, eikä sekään ehkä johdu siitä, ettei nainen olisi saanut "parempaa" Mikkoakin, vaan siitä, että juuri Matin laiset miehet ovat hänen tyyppiään.
Vierailija kirjoitti:
Olen perinjuurin kyllästynyt ajatukseen jonka mukaan minä en saisi vaatia mitään kun en ole maailman kaunein. Kuule ap ja muut jankkaajat: minä en edes halua miestä jolle naisen ulkonäkö on tärkein. En halua sellaista suhdetta joka perustuu mun ulkonäköön. Se on vihoviimeinen vaihtoehto ja olen mieluummin yksin. Jos mies kokee etten ole hänelle tarpeeksi hyvä kun en ole tarpeeksi kaunis, niin en minä halua sitä miestä. Eikö ole yksinkertaista?
Se mitä minä vaadin, on että mies on aidosti kiltti, hyväluonteinen, rakastaa minua eikä kyttää ja arvostele ulkonäköä. Te jankkaajat ajattelette koko ajan pelkkää ulkonäköä naisessa, ja se on se miksi kukaan ei halua teidän kanssa perustaa suhdetta. Olette pinnallisia ja ilkeitä ihmisiä.
No mutta se nyt on vaan elämää, että pariutuminen menee pääosin ulkonäön ohjaamana. Katso ympärilläsi olevia pariskuntia. Näet todennäköisesti hyvin harvoin erittäin epäsuhdan pariskunnan, missä toinen osapuoli on huomattavasti paremman näköinen kuin toinen. Ja ei, nainen ei ole automaattisesti huippukaunis, vaikka hänellä on pitkät hiukset ja meikkiä. Olitpa sitten mies tai nainen, niin ulkonäölliset puutteet tekevät pariutumisesta ja romantiikan löytämisestä paljon vaikeampaa.
Ja ajattelepa tilannetta, että huippukaunis nainen pariutuu. Ei kukaan sellainen mies edes lähestyisi tuollaista naista, joka ei ajattelisi vain ja ainoastaan naisen ulkonäköä. Tai vice versa. Huippukomeita miehiä ei ole kuin muutama kappale maailmassa, niin näitä tuskin löydät Prisman kassajonosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta se nyt on vaan elämää, että pariutuminen menee pääosin ulkonäön ohjaamana. Katso ympärilläsi olevia pariskuntia. Näet todennäköisesti hyvin harvoin erittäin epäsuhdan pariskunnan, missä toinen osapuoli on huomattavasti paremman näköinen kuin toinen. Ja ei, nainen ei ole automaattisesti huippukaunis, vaikka hänellä on pitkät hiukset ja meikkiä. Olitpa sitten mies tai nainen, niin ulkonäölliset puutteet tekevät pariutumisesta ja romantiikan löytämisestä paljon vaikeampaa.
Ja ajattelepa tilannetta, että huippukaunis nainen pariutuu. Ei kukaan sellainen mies edes lähestyisi tuollaista naista, joka ei ajattelisi vain ja ainoastaan naisen ulkonäköä. Tai vice versa. Huippukomeita miehiä ei ole kuin muutama kappale maailmassa, niin näitä tuskin löydät Prisman kassajonosta.
Mutta tuo kirjoittajahan nimenomaan sanoi, että hän EI ole maailman kaunein. Eli eihän hänellä ole sitä ongelmaa, että olisi huippukaunis nainen ja että "ei kukaan sellainen mies edes lähestyisi tuollaista naista, joka ei ajattelisi vain ja ainoastaan naisen ulkonäköä". Tuskin hän myöskään etsii huippukomeaa miestä. Joten tuo kaikki on koko lailla yhdentekevää hänen kannaltaan, enkä oikein ymmärrä, miksi hänen pitäisi tuollaista tilannetta ajatella.
Mutta kun niitä luonnostaan huippu kauniita on harvassa. Suurin osa on tavallisia pikkuvirheineen. Kun meikit pestään, totuus paljastuu.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun niitä luonnostaan huippu kauniita on harvassa. Suurin osa on tavallisia pikkuvirheineen. Kun meikit pestään, totuus paljastuu.
Mies ei vaan pysty pesemään kaljua tai lyhyyttä pois. Meikistä puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. eli minun tilanteeni on parempi kuin huippukauniin naisen, sillä minä olen löytänyt itselleni täydellisen miehen joka ajattelee muutakin kuin ulkonäköä? Tätä juuri itsekin tarkoitan. Jos mies on paperilla kaikin puolin täydellinen, mutta ei näe naisessa mitään muuta kuin ulkonäön niin ei hän ole hyvä eikä tavoiteltava mies. Vaikka olisin minkä näköinen, tuollainen mies ei kelpaisi minulle.
Minua ei kiinnosta ulkonäkökeskeiset miehet eikä heidän vaatimuksensa tai määritelmänsä siitä, minkä tasoinen minä heidän mielestään olen ja ketä saan siis heidän mielestään tavoitella. En elä tuollaisen mallin mukaan enkä halua tuollaisia ihmisiä elämääni. Olen tavoitellut juuri niitä miehiä jotka olen katsonut itselleni sopivaksi, ja saanutkin. Ulkonäkö on tässä sikäli sivuseikka, koska kuten sanottu, en tavoittele pinnallisia miehiä.
Sun pitää ruveta esittelemään sitä kankeasi, joudut putkaan ja pääset aloittamaan rikollisen urasi. Ihania naisia tulee vankilan ovista ja ikkunoista.