Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaativatko naiset liikaa parisihdemarkkinoilla?

Vierailija
18.12.2024 |

Yliarvioivatko tasonsa radikaalisti ja jättävät keskitason tavis miehet huomiotta röyhkeästi? Mennään vaan laatikkoleukakirurgipankkiirien tai jännisten perässä..

Kommentit (700)

Vierailija
561/700 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa vaatia mitä haluaa! Eriasia on mitä saa. Itse en vaadi paljoakaan kun jonkunlaista kunnollisuutta. Kristillisyys olisi hyvä asia, vaikka en itekään paljoa kirkossa käy.

Vierailija
562/700 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ainakin luulevat itsestään liikoja. Sen huomaa konkreettisesti siten, kun laittaa sekä kotimaiselle, että ulkomaiselle sivustolle seuranhakuilmoituksen. Tietysti maailmalla on enemmän valinnanvaraa, mutta nämä kotimaiset tanttarat eivät näytä osaavan edes lukea kunnolla. Jos mies etsii lapsetonta, päihteetöntä, normaalipainoista naista, niin eiköhän kuitenkin iso joukko juuri päinvastaisilla ominaisuuksilla varustettuja naisia ole heti kimpussa. Tietysti "mystisesti" omaa kuvaansa eivät voi näyttää.

Ulkomaalaisilla sivustoilla taas meininki on reilumpaa, eli siellä naiset kertovat rehellisesti itsestään, mutta heillä ei ole naurettavia vaatimuslistoja siitä millainen miehen pitäisi olla. Mies saa siis rauhassa tutustua kiinnostavaan ja kiinnostuneeseen naiseen, koska tuoreita kuvia on esillä ja jutut ovat järkeviä, sekä puolin ja toisin hyvin kunnioittavia.

Eli sinulle on loukkaus, jos läski, ruma, sinua vanhempi yh lähestyy sinua deittisivustolla ja laittaa tykkäyksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/700 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei saa olla loukkaus vaikka puolet vanhempi riviulipulsu ryömii sössöttämään, koska "N luulee itsestään liikoja".

Vierailija
564/700 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla niin, että tavismiehille ei kelpaa tavisnaiset vaan pitää olla joku Sara Sieppi jne

Vierailija
565/700 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ainakin pitää itseään huippuna. Makuasioita.

https://www.instagram.com/huippumisukka/?hl=fi

Hän varmasti arvioi itseään saavutustensa, ei ulkonäön perusteella. Huippumisukka on tohtori ja hänellä on sanavaltaa tässä yhteiskunnassa.

Vain sinä mainitsit ulkonäön. Et kai ajattele, että hänen ulkonäössä on jotain vikaa?

Vierailija
566/700 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinun pitäisi kelvata kaikille haluamillesi naisille tai "nirppanokat luulevat itsestään liikoja yhyyuliuu" on projisointia 'parhaimmillaan' paljastaen, että vain sinä luulet itsestäsi liikaa."

Ei pitäisi. Te naiset näytätte ajattelevan niin, että kuvittelette vain teillä olevan valta valita sopiva kumppani ja kaikki miehet ovat se joukko, josta haluatte valintanne tehdä.

Olen itse ollut aina vähän "nirppanokka" ihan siitä syystä, että näen kyllä aika äkkiä, onko naisessa vaimoainesta vai ei. Minä kun ei voisi tehdä niin, että liian keposin ajatuksin lyödään hynttyyt yhteen, tehdään muutama muksu ja sitten erotaan.

Vierailija
567/700 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sinun pitäisi kelvata kaikille haluamillesi naisille tai "nirppanokat luulevat itsestään liikoja yhyyuliuu" on projisointia 'parhaimmillaan' paljastaen, että vain sinä luulet itsestäsi liikaa."

Ei pitäisi. Te naiset näytätte ajattelevan niin, että kuvittelette vain teillä olevan valta valita sopiva kumppani ja kaikki miehet ovat se joukko, josta haluatte valintanne tehdä.

Olen itse ollut aina vähän "nirppanokka" ihan siitä syystä, että näen kyllä aika äkkiä, onko naisessa vaimoainesta vai ei. Minä kun ei voisi tehdä niin, että liian keposin ajatuksin lyödään hynttyyt yhteen, tehdään muutama muksu ja sitten erotaan.

Te naiset näytätte ajattelevan (minäminäminä tiedän [luulen tietävänivänivää] ajatuksenne parhaiten!) nönnönnöö. Jo tyttölapset kasvatetaan holhoajiksi ja poikalapset holhottaviksi.

Vierailija
568/700 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ollut aina vähän "nirppanokka" ihan siitä syystä, että _näen_ kyllä aika äkkiä, onko naisessa vaimoainesta vai ei (pelkät ulkoiset kriteerit). Minä kun ei voisi tehdä niin (etpä), että liian keposin ajatuksin lyödään hynttyyt yhteen, tehdään muutama muksu ja sitten erotaan. Et tietenkään voi yksipuolisesti tehdä ja sehän eniten kiukuttaakin.  Se, että olet näköaistillasi nähnyt naisen vaimoainekseksi (yht. vasta 50%, vaikka yksilöpinnallisuus toki 100%) ei riitä parisuhteeseen. Vaimoaines ei välttämättä näe juuri sinua aviomiesainekseksi ja/tai voi nähdä muun miehen/muut miehet sopivampana/sopivimpana. Alati samaa ulinaa välillä tärppejä muutellen. Montako kertaa naimisissa?

Vierailija
569/700 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät naiset roiku pelkillä "markkinoilla" vaan parisuhteissaan vaativat mitä vaativat, mutta ei koske ulkopuolisia ap:ita.

Vierailija
570/700 |
27.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenko naisen "vaatimukset" ap:n pitäisi "parisuhdemarkkinoilla" (ei siis eksklusiivisessa parisuhteessa) "täyttää"?

Ps. yksikin tällainen ulialoitus (/livelässytys) niin ap auttamatta paljastunut, sössöttänyt itsensä pussiin ja peli pelattu.

Vierailija
571/700 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, miten ois riman lasku? 

Vierailija
572/700 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset, katse välillä niihin kiltimpiinkin. 😳

Vierailija
573/700 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
574/700 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
575/700 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla niin, että tavismiehille ei kelpaa tavisnaiset vaan pitää olla joku Sara Sieppi jne

Näin se on. Miehet luulee, että tavisnainen on yhtä kuin nätti nuorehko hoikka pitkähiuksinen nainen. Ei ole. Jos et ole itse hyvännäköinen nuorehko treenattu mies niin ei ole varaa vaatia tuollaista naista. 

Vierailija
576/700 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suominaiset luulevat itsestään liikoja.

Japanilaiset naiset tyytyvät tavallisiin suomalaisiin amismiehiin.

Vierailija
577/700 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vaativat enemmän mitä minulla on annettavaa. Ehkä se ei heille ole liikaa, mutta minulle on.

m44

Vierailija
578/700 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Ulkomaalaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset.

Vierailija
579/700 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Ulkomaalaiset naiset ovat parempia kuin suomalaiset naiset.

Taas oikein alleviivaten jankutetaan sitä paljastavan pakkoneuroottista tarvetta ulijulistaa mitä ei haluta (illuusio/harhaluulo valinnanvarasta = irl fiktiota).

Vierailija
580/700 |
29.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo odotetaan sitä prinssiä joka tulee valkoisella ratsulla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yksi