Suhde ilman seksiä.
Iltalehden juttu, Suhde ilman seksiä , sai ihmettelemään, että miksi yli 50 vuotiaiden naisten ylipäätään tarvitsee sellaista harrastaa?
"Hanna kärsii, koska ei harrasta miehensä kanssa seksiä. Miehelle sopisi koskettaa ventovierasta naista, mutta ei Hannaa. Oma mieheni on kiihottava ja hyvännäköinen. Haluaisin seksiä juuri hänen kanssaan, Hanna sanoo. Seksuaaliterapeutti neuvoo, mitä tehdä, kun seksihalut eivät kohtaa. Nämä asiat pahentavat tilannetta.".
"51 vuotias Hanna on ollut miehensä kanssa yli 20 vuotta. Viimeisen kahden vuoden aikana seksi on loppunut".
Miksi vaihdevuodet jo ohittanut nainen haaveilee seksistä? Eikö hän vain ymmärrä olevansa liian iäkäs?
Kommentit (68)
Aivan sama tärkeintä on että on hyvä bärsse 🍑🤗
Vierailija kirjoitti:
Naisen kannattaa laihduttaa. Tuskin normaalipainoinen nainen jää ilman seksiä.
Ootko ihan tosissasi nyt kirjoittelemassa? 🧑🎄😭😭😭😭😭🤨🤨
Jättäisin naisen, jos yli 3 kk on kulunut ilman seksiä ja mitään lääketieteellistä syytä tälle seksittömyydelle. Tuli tästä pitkään kärsittyä jo kaksikymppisenä silloisen avovaimon kanssa. Ei enää koskaan.
Älkää taas hupsiko.
Kosketelkaa toisianne 🤱🤰🐸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko ihan tosissasi nyt kirjoittelemassa? 🧑🎄😭😭😭😭😭🤨🤨
Sori muru, en tarkoittanut..kyllä sä kelpaat ,älä ikke 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on komea ja seksikäs, mutta Hannapolo ei ymmärrä,ettei hän itse ole, ei ole todennäköisimmin ollut yli kymmeneen vuoteen. Naiset yleensä rupsahtavat nopeammin kuin miehet. Useat jo 30 vuoden jälkeen.
Tutkimusten mukaan ei. Miehet vanhenevat huomattavasti nopeammin kuin naiset, myös ilman elintapojen vaikutusta. Kun elintavat lasketaan mukaan, ero on järkyttävä,
No tää nyt on taas sellaista huttua ettei tosikaan. Ehkä miesten sisäelimet vanhenee nopeammin, mutta kyllä jokainen ihminen tän pallon päällä tietää, että ulkonäöstä kun puhutaan niin yleisesti ottaen naiset todellakin rupsahtaa nopeammin ja vanhenee huonommin. Aivan sama mitä tutkimuksia luet.
Naisissa kieltämättä se ikääntyminen näkyy riippuroikko rinn
No huh huh, mitä puppua 😂.
Olen 53 -vuotias hoikka ja urheilullinen nainen. Ihan hyvännäköinenkin. Mieheni on 13 vuotta nuorempi. Kasvoista vielä ihan komea, mutta ei urheile ja syö epäterveellisesti sekä saunaolut maistuu joka ilta, joten hänelle on kasvanut vyötärölle aikamoinen pelastusrengas ja manboobsit. Minä satun rakastamaan häntä ja haluaisin seksiä joka ilta, mutta miestä kiinnostaa pelata tabletilla niin kauan, kunnes on niin väsynyt, ettei jaksa muuta kuin alkaa nukkua. Minulla olisi vientiä vaikka kuinka, mutta en halua muita. En tiedä, mitä tehdä 😔, odottaa, että libido surkastuu?
Ei kannata lopettaa. Olen kokenut parhaimmat seksisuhteeni sen jälkeen kun täytin 50!
N58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on komea ja seksikäs, mutta Hannapolo ei ymmärrä,ettei hän itse ole, ei ole todennäköisimmin ollut yli kymmeneen vuoteen. Naiset yleensä rupsahtavat nopeammin kuin miehet. Useat jo 30 vuoden jälkeen.
Tutkimusten mukaan ei. Miehet vanhenevat huomattavasti nopeammin kuin naiset, myös ilman elintapojen vaikutusta. Kun elintavat lasketaan mukaan, ero on järkyttävä,
Kyllä se näin on. Mieheni on vain 3 vuotta vanhempi, mutta nyt viisissäkymmenissä ero ulkonäössä ja yleisessä terveydessä on huomattava. Minä olen koko ikäni urheillut, joogannut, käyttänyt aurinkorasvaa, syönyt kasviksia ja juonut vettä. Mies ei. Mies näkee tämän itsekin ja kriiseilee kun pelkää että vaihdan nuorempaan. En vaihda, mutta toivon että saisi edes jonkun herätyksen pitää huolta itsestään.
Hawk Thuaaa 😋💦🍆🤠 kyllä se siitä..
Vierailija kirjoitti:
Ja ihan varmasti jää!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi liian iäkäs hyvänolon tunteeseen? Ei lasten tekeminen ole seksin ainoa tai edes tärkein tarkoitus
No ei se joissain lajeissa (mukaan lukien ihminen) ole ainoa tarkoitus, mutta kyllä se nyt ihan oikeasti kaikissa lajeissa on se tärkein. Tiedäthän? Oikeesti?
Niin. Tuskinpa ne yli viisikymppiset miehetkään enää oikeesti, tiedäthän, sitä seksiä enää mihinkään tarvitsevat. Vai kuinka?
Mies pysyy kyllä sukukypsänä ja kohdistaakin luontaisen seksuaaliviettinsä nuorempiin naisiin. Luonnollisesti. Eihän kuivaa peltoa kannata siementää.
Jaa että ne yli viisikymppiset miehet siis haluavat lapsia? Älä nyt viitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi liian iäkäs hyvänolon tunteeseen? Ei lasten tekeminen ole seksin ainoa tai edes tärkein tarkoitus
No ei se joissain lajeissa (mukaan lukien ihminen) ole ainoa tarkoitus, mutta kyllä se nyt ihan oikeasti kaikissa lajeissa on se tärkein. Tiedäthän? Oikeesti?
Niin. Tuskinpa ne yli viisikymppiset miehetkään enää oikeesti, tiedäthän, sitä seksiä enää mihinkään tarvitsevat. Vai kuinka?
Mies pysyy kyllä sukukypsänä ja kohdistaakin luontaisen seksuaaliviettinsä nuorempiin naisiin. Luonnollisesti. Eihän kuivaa peltoa kannata siementää.
Jaa että ne yli viisikymppiset miehet siis haluavat lapsia? Älä nyt viitsi.
Ei, mutta ne voi niitä kuitenkin vielä tehdä. Naisen hedelmällisyys loppuu 37v iässä.
Sori siitä. Fakta, että nainen vanhenee nopeammin.
Kuten hyvin tiedämme, niin kyllä ne munat pilaantuvat aiemmin kuin kanat.
Kaikki vanhat parisuhteet ovat seksittömiä. Miehellä ei sydän kestä.
Miehellä ei sydän kestä, jos on ainainen pihtaaminen ja torjuminen.
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta kopioitu kommentti joka mun nähdäkseni tiivistää asian aika osuvasti:
Se ero on minun ja mieheni seksuaalisuudessa, että minä viehätyn siitä möhömahaisesta ja kaljusta keski-ikäisestä sedästä koska minä rakastan häntä.
Jos hän myöntää minulle, että syy hänen haluamattomuuteensa toden totta on siinä että minäkin ikäännyin, hän ei ole se mies jota olen ajatellut rakastavani. Ja jos se rakkaus kuolee, siinä mun edessä seisoo joku vieras möhömahainen ja kalju keski-ikäinen setä. Usko pois, kyllä ne seksuaaliset halutkin häviää samalla.
Sanon tämän haluttoman miehen vaimona ihan suoraan: jos syy haluttomuuteesi on toden totta siinä puolisossa, kerro se hänelle. Ongelmasi poistuu elämästäsi ihan itsestään.
Pitää ymmärtää että miehet ei yleensä toimi samoin kuin naiset. On typerää yleensäkkään esittää asia niin, että minä toimin näin ja kaikki muu on väärin. Esim minä haluan möhömahamiestä, niin miehenkin tulee haluta möhömahanaista, maailma ei toimi niin. Olisiko naistenkin aika ymmärtää miesten seksuaalisuutta demonisoimisen sijaan?
Ihmeellistä sukupuolten välistä parjaamista.
Ihminen vanhenee ja rupsahtaa, jos ei pidä itsestään huolta. Lisäks geenit vaikuttaa jonkun verran.
Mitään väliä sillä sukupuolella ei ole. Jos pidät itsestäsi ja fysiikastasi huolta, et ikäänny niin nopeasti kuin ne, joille oma keho on yhdentekevä.
Uskaltaisin veikata, että näytän valtaosaa ikäisistäni, n.10 vuotta nuoremmalta, ja jos vetäisin parran pois, niin vielä enemmän.
Vaimoni on myös selkeästi valtaosaa ikäisiään nuoremman näköinen.
Jos kohtelee kroppaansa kuin likaviemäriä, niin rupsahtaa nopeasti. Miehet usein laiminlyövät kehoaan herkemmin, mutta kyllä niitä naisiakin näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisesta ketjusta kopioitu kommentti joka mun nähdäkseni tiivistää asian aika osuvasti:
Se ero on minun ja mieheni seksuaalisuudessa, että minä viehätyn siitä möhömahaisesta ja kaljusta keski-ikäisestä sedästä koska minä rakastan häntä.
Jos hän myöntää minulle, että syy hänen haluamattomuuteensa toden totta on siinä että minäkin ikäännyin, hän ei ole se mies jota olen ajatellut rakastavani. Ja jos se rakkaus kuolee, siinä mun edessä seisoo joku vieras möhömahainen ja kalju keski-ikäinen setä. Usko pois, kyllä ne seksuaaliset halutkin häviää samalla.
Sanon tämän haluttoman miehen vaimona ihan suoraan: jos syy haluttomuuteesi on toden totta siinä puolisossa, kerro se hänelle. Ongelmasi poistuu elämästäsi ihan itsestään.
Pitää ymmärtää että miehet ei yleensä toimi samoin kuin naiset. On typerää yleensäkkä
Pointti sinulta meni täysin ohi. Ei nainenkaan ketä tahansa möhömahamiestä halua vaan sitä omaa rakastaan. Sitä samaa miestä joka myös sanoo ja näyttää rakastavansa naistaan kaikin tavoin. Ainoastaan seksiin ei enää kykene kun ei ole haluja.
Selitä meille nyt se miehen seksuaalisuus. Mikä pitää miehen tuossa suhteessa. Miksi se mies ei lähde metsästämään nuorta erektiolääkettä? Siksi kun tietää että ainut joka möhönahaista ja kaljua keski-ikäistä miestä haluaa on se nainen joka häntä rakastaa?
Suhteessahan ollaan pääasiassa säännöllisen seksinsaannin takia. Eihän siinä muutoin mitään järkeä ole.
Itse haluaisin tietää. Jos kertoisit noilla sanoilla mitä kirjoititkin, ymmärtäisin.
Sen sijaan tuntisin itseni nöyryytetyksi jos jatkaisit itsesi pakottamista seksiin kanssani, eikä minulla olisi mitään tietoa siitä miten vastenmielistä se on sinulle. Sitä en kestäisi.