Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PALAUTTAKAA HUUTONET MYYJÄT NE YLIMÄÄRÄISET MAKSETUT POSTIMAKSUT!!!!

Vierailija
25.02.2007 |

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikoksia tehdään

Vierailija
22/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi sielläkin te varmaan vollotatte, että naapurin Maija sai alennusta kun se tuntee kauppiaan, ja mä en saanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan edes katsonut montako merkkiä siinä kuoressa on ollut. Kyllä mä ajattelen, että kyse on nimenomaan postituskuluista, ei pelkästään Suomen Postin veloittamasta maksusta. Tietenkin, jos olisin maksanut postikuluja monta euroa enemmän kuin postimaksu, niin silloin ihmettelisin.

Ei myyjä ole mielestäni epärehellinen, jos ottaa pakkauskukuja 20 senttiä.

Itse pyrin huutamaan kohteita, joissa postikulut on ilmoitettu etukäteen, jolloin osaan arvioida jo etukäteen, onko postikulut kohtuulliset.

Vierailija
24/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkausmateriaalin ja useast kuljetukset yms. käytetyn ajan ihan omasta taskustaan. kyllä noissa huutonetissä myymien tavaroiden paketoinnissa ja viemisissä autolla menee mulla ainakin aika paljon aikaa kun on tavaraa laittanut myyntiin kerralla enemmän. niin miksei ostajakin voi sitten laskea hintaan mukaan sitä muutakin kuin vain postimerkin. jos mulla on vaihtoehtona myös esim. nouto, niin en halua esim jotain pakkausmateriaaliatms. sisällyttää kohteen hintaan koska silloinhan se olisi epäreilua niille jotaka haluavat noutaa kohteen, eikö niin? ihme marinaa tuo huutonetti pullollaan. kun olen ulkomailta esim ebaystä ostellut niin siellä se on ihan selvää pässinlihaa että postiuskulut ovat ne mitä mainitaan ja sillä selvä. ei niistä marista jälkikäteen, vaan jos tuntuu hurjalta voi jättää väliin ja huutamatta.

Vierailija
25/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen myyjä saa itse päättää, paljonko veloittaa postitusmaksuja, vai veloittaako ollenkaan. Jos myyjä haluaa, hän voi veloittaa postimaksun lisäksi pakkausmateriaalista, teipistä, kynästä joka kuluu kun sillä kirjoittaa nimen paketin päälle, paketin viemisestä postiin, ja siihen kuluneesta ajasta, JOS on etukäteen kertonut paljonko veloittaa postittamisesta. Siihen ei ole kenelläkään valittamista, eikä se tee myyjästä epärehellistä. Jääköön ostajaehdokkaan päätettäväksi, ostaako tällaiselta myyjältä vai ei. Itse en ostaisi. Mutta en yhdenkään myyjän kohdalla kyllä ala maksamaan lisää postikuluja jos ne menevät ilmoituksessa kerrotun yli, enkä oleta saavani pariakymmentä senttiä takaisin jos paketti tulikin halvemmalla kuin etukäteen oletettiin. Siitä summasta, mikä ilmoituksessa lukee, pidetään kiinni.

Vierailija
26/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pitäisi pakat ja pikana olla viemässä postiin, mutta mitään ei saisi maksaa se palveleminen...

Vierailija
27/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Hyvin pitäisi pakat ja pikana olla viemässä postiin, mutta mitään ei saisi maksaa se palveleminen...

Vierailija
28/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monet kerrat joutunut ostamaan myös laatikon.

Vierailija
29/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vinkua ylimääräistä postikulujen lisäksi

Vierailija
30/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

postituskulut kyllä kuuluu sisällyttää tuotteen hintaan,

eikä vinkua ylimääräistä postikulujen lisäksi

Vierailija
31/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut, että esim. Saksan Ebayssa myyjät tekevät suurimman tilin juuri postikuluista. Valittajille vastataan, että aikakin on rahaa. Valituksia näkee tosin TODELLA harvoin. Jos postikulut hirvittävät, voi aina jättää huutamatta.

Vierailija
32/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotteen hinta= tuotteen hinta.

Vierailija
33/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HERNEITÄ NENÄÄN JOS TEILTÄ PYYDETÄÄN LISÄÄ POSTIMAKSUJA!!!!!!

. MOLEMMINPUOLINEN REILU MEININKI!!

Vierailija
34/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjä ilmoittaa ilmoituksessa, että postituskulut ovat 10 euroa niin sitten se maksetaan jos huudetaan. Kuka sisällyttää siihen postituksen, kuka kengänpohjan kulumisen.

Vierailija
35/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 senttiä jos ostaja on niin tiukilla että se on siitä kiinni.

Jumaliste, en voi uskoa että nämä valittajat ovat edes tosissaan!

Vierailija
36/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä myöskään peri lisää ja useammin arvioin ala- kuin yläkanttiin (houkuttelee huutajia). Syynä ei ole ahneus vaan se että myyn kerralla kymmeniä kohteita enkä jaksa alkaa säätelmään mitään muutamia kymmensenttisiä edestakaisin tileillä. Tosin pyöristän kyllä kuluja ylöspäin jos joudun pakkaamaan esim. Minigripeillä, eikä ole yhtään huono omatunto. Mikäli huutaja tahtoo voin toki jättää ne minigripit poiskin, tällön pk:t nousee yleensä 1,70 e:sta 3,60 euroon. Mutta ihan miten vaan.

Vierailija
37/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko vilkaista sivut, kun tuntuu olevan tosi rento meininki siellä myyjien ja huutajien kesken. ; D

Vierailija
38/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ilmoitan postituskulut enkä tosiaan palauttele takaisin mitään senttejä. Enkä missään nimessä pyydä itsellenikään palauttamaan. Jos ostan tuotteen ja postituskuluiksi ilmoitetaan 2e, niin kyllä minä siihen osaan varautua.

Ja tosiaan tuotteen hintaan on turha postituskuluja laittaa, kun joku voi haluta noutaa tuotteen.

Vierailija
39/39 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän