Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko noloa jos 37-vuotias mies ompelee?

Vierailija
17.12.2024 |

Omia vaatteita siis.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi täytin juuri 38 vuotta, niin ei ole enää noloa : )

M38, oman elämänsä huippumuotisuunnittleija

Vierailija
22/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mieti mitä muut ajattelee vaan ompele jos itse tykkäät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Selvennätkö logiikkaasi? Miten ompeliminen tekee ihmisestä homon?"

Koska naiset tykkää ommella, se tekee miehestä naisellisen, eli homon. Kangas ja lanka on myös pehmeää, kuten naiset, se on myös yksi syy miksi ompeleminen on naisellista, jos vertaat vaikka hitsaamiseen, jossa hitsataan kovia, eli miehekkäitä metalleja.

Mutta hitsatessa se metalli sulatetaan, eli se menee pehmeäksi. Homoa siis sekin.

Mutta koneistajana minä käsittelen ehtaa kovaa metallia. Joten ehkä sitten olen lesbo, vaikka tykkäänkin harrastaa seksiä sellaisen henkilön kanssa, jolla on kikkeli.

Vierailija
24/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka arvostelevat toisten harrastuksia noloksi, ovat ylipäätään sellaisia ihmisiä joiden mielipiteillä ei ole väliä. 

Vierailija
25/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole noloa.Arvostan miehiä,joilla on kaikenlaisia kädentaitoja.

T.N39

Vierailija
26/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin ompelee kuin vetelee hanskaan jatkuvasti.

T.Kikka

Vierailija
27/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kuin se voisi olla noloa?

Minusta se on arvostettava ja arvokasta.

Arvostan kovasti kädentaitajien taitoja.

Vierailija
28/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan ole noloa.Arvostan miehiä,joilla on kaikenlaisia kädentaitoja.

T.N39

Jeee, joku sentään arvostaa. En kyllä äkkiä keksi mikä ei onnisuisi, mutta elämän koulua takanakin jo 60v.  Ompelukoneen ostin kyllä vasta viiskymppisenä. 

Vierailija
29/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räätälit ovat usein miehiä. Jos mies larppaa kodin hengetärtä harva nainen nainen suostuu koti-isukille synnyttämään, mies kun ei naaraaksi muutu vaikka toivoisi. Jos tämä ei ole tavoitteenasi niin siinähän teet elämälläsi ihan mitä lystäät

Vierailija
30/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuo on tuollainen tyyli, jolla yritetään halventaa naisten suosimia harrastuksia. Eli tuo kirjoittaja halveksuu myös naisia."

Eihän tuossa sitä itse harrastusta halveksuta, vaan sitä, että mies tekee jotain naisellista. Ompeleminenhan on täysin naisellista, hyvää ja heteroa jos nainen tekee sitä, aivan kuten vaikka renkaiden vaihto, mutta jos nainen alkaa vaihtamaan renkaita autoon, silloin se on homoa, koska nainen tekee jotain miehekästä. Mutta eihän se tietenkään tarkoita, että renkaiden vaihdossa itsessään olisi jotain halveksuttavaa. Sehän on ihan normaali asia, kuten vaikka ompeleminen.

Vierailija
31/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tykkää ommella, se tekee miehestä naisellisen, eli homon. Kangas ja lanka on myös pehmeää, kuten naiset, se on myös yksi syy miksi ompeleminen on naisellista, jos vertaat vaikka hitsaamiseen, jossa hitsataan kovia, eli miehekkäitä metalleja.

Myös vaatteet ovat pehmeitä. Onko vaatteiden käyttäminen naisellista ja homoa?

Vierailija
32/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Armand Alizad ole koulutukseltaan myös räätäli? 

Arvostan suuresti käsityläisammatteja. 

T. Akateeminen N joka ei osaa ommella eikä rakentaa mitään. 

Vierailija
33/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räätälit eli vaatturit on yleensä miehiä. Ettekö moukat sen vertaa tiedä, kun ilkutte homoksi. 

Vierailija
34/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä rutise senkin vanha mopo!

Vierailija
35/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa! Mulla on neljä nuorta aikuista poikaa. Kaikki olen kasvattanut niin että pärjäävät hyvin jokapäiväisessä elämässä. Eivät tosin ompele omia vaatteitaan mutta osaavat korjata ne. Osaavat myös silittää vaatteita ja käyttää kaikkia kodinkoneita. 

Mun mielestä Oikea Mies on sellainen joka ei tarvitse vähän väliä naisen apua näissä hommissa mitkä ennen koettiin naisten töiksi.

Vierailija
36/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti jos mies käyttää naisten vaatteita, kuten vaikka hametta, silloin se tietysti on homoa. Mutta ei itse vaatteiden käyttämisessä tietenkään ole mitään homoa, koska kummatkin käyttävät niitä, ja vaatteita on miehekkäitä, naisellisia ja neutraaleja. Kyllähän sinäkin tajuat nämä asiat, mutta leikit vaan tyhmää.

Vierailija
37/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Homo selvästi! Jos ompelis naiselle alusvaatteita niin ymmärtäisin.

Selvennätkö logiikkaasi? Miten ompeliminen tekee ihmisestä homon? Itse olen ainakin käsittänyt asian niin, että ainoastaan homoseksi tekee ihmisestä homon.

Tuo on tuollainen tyyli, jolla yritetään halventaa naisten suosimia harrastuksia. Eli tuo kirjoittaja halveksuu myös naisia. Lisäksi siinä on kateutta mukana, kun tietää varmasti, että tuollaisella miehellä on pakostakin naisia kavereina ja mies tulee toimeen naisten kanssa, kun taas itse ei tule.

Naisten harrastukset ovat naisten harrastuksia syystä. Koska naiset synnyttävät ja imettävät, he ovat enemmän kotosalla ja sidottun vuodelepoon, kaivelemaan tissiä esiin 2 tunnin välein, epäsäännölliseen (vauvantahtiseen) vuorokausirytmiin, jne. jne. Tämän vuoksi naisten harrastukset ovat usein sellaisia, joita on helppo toteuttaa kotona. Lisäksi naisen hormonitoiminta tukee rentoutumista ja rauhallista oleilua. Naaraseläimilläkin on pienemmät reviirit: heillä ei ole samanlaista draivia ja tulta pyrstön alla, kuin miehillä

Jos mies huomaa olevansa kovin naismainen, viihtyvänsä kotona, jne. niin tämä on ihan ok. MUTTA sekään ei ole luonnollista, että ihmisnainen ja pieni poikanen pesisivät samassa asunnossa siittävän koiraan kanssa. Koiraiden läsnäolo stressaa naaraita ja poikasia kroonisesti, ja vauvantahtisuus muuttuu vaikeaksi, jos nainen ja vauva joutuvat sopeutumaan miehen elämänmenoon. Lisäksi perheen toimeentulo on pikkulapsiaikana sidottu pitkälti miehen elatuskykyyn. Yksinhuoltajista taasen vastaa valtio, ja mies joka ei kontribuoi naisen ja lapsen elämään maskuliinisessa roolissa, on perheelle ennemminkin riesa kuin hyöty, joka johtaa vihaan, psykologisiin ongelmiin, lapsen häiriintymiseen (kuka on emo??), jne.

Vierailija
38/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räätälit eli vaatturit on yleensä miehiä. Ettekö moukat sen vertaa tiedä, kun ilkutte homoksi. 

Kyllä, eli ne jotka ompelevat miesten vaatteita. Samoin etelän maissa oikeastaan kaikki palkkatyöt menevät miehille, koska naisten oletetaan olevan kotona ja pitävän yllä kodin henkeä, kun mies elättää puolisoaan. Ap puhuu nyt omien vaatteidensa askartelu paskartelusta, eikä perheen elatuksesta herrainpukimossa herroja palvellen

Vierailija
39/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti jos mies käyttää naisten vaatteita, kuten vaikka hametta, silloin se tietysti on homoa. Mutta ei itse vaatteiden käyttämisessä tietenkään ole mitään homoa, koska kummatkin käyttävät niitä, ja vaatteita on miehekkäitä, naisellisia ja neutraaleja. Kyllähän sinäkin tajuat nämä asiat, mutta leikit vaan tyhmää.

Aika moni mieltää sellaisen miehen, joka ei aktiivisesti ota roolia perheen breadwinner elättäjänä, joka siis hankkii elantoa kodin ulkopuolelta, naiseksi. Joko oikeaksi naiseksi tai mieheksi, joka on niin feminiininen, ettei pärjää miesten tehtävissä. Itse ainakin naisena kierrän todella kaukaa tällaiset miehet, sillä heistä ei ole esim. äitiydessä kuin haittaa

Vierailija
40/46 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tuossa iässä pitäisi olla jo munat kasvatettu, ni ei tarttis tämmösii "onko noloa"-aloituksia tehdä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi