Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ottaisiko takaisin jonkun joka aiemmin torjui sinut

Vierailija
17.12.2024 |

Esim. syy että olit köyhä, sitten rikastut ja henkilö tulee takaisin 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen minä ollut naisten kanssa jotka ovat minut joskus aiemmin torjuneet. Ihan vain huvin vuoksi. Lähinnä annan ymmärtää,että olen ihastunut,rakastunut ja tosissani. Todellisuudessa vain käytän omaksi ilokseni jonkin aikaa ja lopulta ghostaan ihan täysin. Hauskin oli yksi yh äiti jonka kanssa olin lähes 7 kk , menin huvikseni kanssaan jopa kihloihin ja tämä jo suunnitteli vaikka ja mitä pitkälle tulevaisuuteen. 

Se oli sille pikkupaskiaiselle ihan oikein 👍

Vierailija
42/44 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ehkä ottaa. Riippuu paljon siitä miten torjui minut (ystävällisesti vai törkeästi) ja miten perusteli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten edes voisi ottaa takaisin jonkun, joka on antanut rukkaset? Eihän hän mun ole koskaan ollutkaan.

En edes muista niitä tyyppejä, joilta olen saanut rukkaset. Joten epähuomiossa näin vois käydäkin. Tosin mulla on yllin kyllin niitä, jotka ei anna rukkasia jos pyydän, vaan ovat peräti tyrkyttämässä itseään. MIehet on sellaisia, helvetin helppoja huuria.

N 59, jolle viimeksi tänään ehdoteltiin. 20 vuotta nuorempi mies tarjosi itseään eikä kuulemma halunnut maksua :D

Vierailija
44/44 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakavan korkean toimintakyvyn masennuksen sairastaneena lempeiden pakkien anto oli ainoa reilu vaihtoehto mielestäni tuolloin. Paluu sitten vasta, kun olin terve, oli järkevintä. Jos joku loukkaantui, en voi sille mitään. Kyllä sopiva ymmärtäisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme