Ottaisiko takaisin jonkun joka aiemmin torjui sinut
Esim. syy että olit köyhä, sitten rikastut ja henkilö tulee takaisin
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs sukulaispoikani ei kelvannut kenelläkään. Vuosia ahkerasti opiskeli ja valmistui neurokirurgiksi. Samat ghostaajat ja pakittajat nyt jonossa oven takana. Elämä on laiffii.
Neurokirurgiksi opiskellut olisi jo aiemmin voinut "kelvata" jollekin, joka arvostaa älykkyyttä. Ghostaajat ja pakittajat hakevat muuta kuin henkisiä arvoja.
Psykopaattius ei ole henkinen arvo, ja laskuteho ("äly") ei tee psykopaatista yhtään sen parempaa kumppania. Peruslääkärimiehetkin ovat suhteellisen sietämättömiä, misogynistisiä ja ylimielisiä, neurot pahinta kastia. Huomaa ettei teillä ole mitään kokemusta lääkäreistä, kun ihannoitte heitä
Kuka näitä älyvapaita aloituksia oikein tehtailee? Eikö oikeasti ole muuta tekemistä kuin haikailla miesten perään jotka ovat sinulle pakit antaneet?
Koita nyt ymmärtää, että tulet saamaan vielä satoja pakkeja ja ihan vain siksi koska olet täydellinen idiootti!
Luultavasti en. Jokin poikkeus voi olla, mutta kuvaamasi esimerkkien tapauksessa en todellakaan. Oikea aito rakkaus ei katso tuollaisia asioita.
Kaikesta taas jälleen huomaa, että muijat ovat vain ja ainoastaan miesten rahojen perässä. Mikä teitä vaivaa? Rakastatte vain rahaa. Miten kuvittelette jonkun koskaan kykenevän rakastamaan teitä? Oksettavia lunttuja kaikki tyynni!
Miten voit ottaa takaisin jonkun joka ei sinua alunperinkään ole huolinut vaan antanut pakit samantien? Ääliö aloitus jälleen kerran. Mitäpä muuta vantaalle kuuluu?
En missään nimessä, oli sitten kyseessä entinen kumppani tai "ystävä" . Sen verran on itsekunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Miten voit ottaa takaisin jonkun joka ei sinua alunperinkään ole huolinut vaan antanut pakit samantien? Ääliö aloitus jälleen kerran. Mitäpä muuta vantaalle kuuluu?
Jep.
"Torjui minut 7 kertaa vaikka itkin ja kerjäsin. Nyt annan hänelle mahdollisuuden."
Onko tämä nainen tyhmä vaiko narsisti?
Mene hyvä ihminen jo hoitoon.
Ei ex:iä, vaikka ilman koko loppuelämä.
Yleensä tuossa pakkitilanteessa taitaa päätyä estolistalle, mahdollisesti jopa puolin ja toisin. Hankala on saada yhteyttä mudostettua.
Oikeestaan huono sanoa että ottaa takaisin kun ei ole ekaakaan kertaa ottanut.
Mutta vastaus: en.
Torjuttu ottaa takaisin? Jätetyltä tuo vielä onnistuu, takaisin ottaminen, mutta ei siltä joka ei alunperinkään ole kelvannut. Vinkkinä tulevaisuuttasi ajatellen.. LAIHDUTA HYVÄ IHMINEN.
En tiedä, kun en koskaan ole saanut pakkeja.
Edelleen olen saman mimmin kanssa, jolta en saanut pakkeja 18 vuotiaana.
M42
Riippuu syystä miksi torjui.Toi rahajuttu olisi vähän epäilyttävä.Ai kiva kelpaan nyt miljonäärinä (siis jos olisin...).
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta taas jälleen huomaa, että muijat ovat vain ja ainoastaan miesten rahojen perässä. Mikä teitä vaivaa? Rakastatte vain rahaa. Miten kuvittelette jonkun koskaan kykenevän rakastamaan teitä? Oksettavia lunttuja kaikki tyynni!
Kuulehan, naisen biologia on huolehtia poikasista laumassa, mitä koiras johtaa. Nykypäivänä kun ei kerätä puista hedelmiä tai saalisteta hedelmiä, raha tai muu elatus on vastine sille, kun luonnossaa koiras hallitsi hedelmällistä reviiriä ja elätti laumansa
Miksi itse jahtaat naisia, jos et mahdollistaaksesi hänen luontaista seksuaalisuuttaan, äitiyttä ja lauman perustamista? Yritätkö käyttää häntä seksuaalisesti hyväksesi vai alistaa hänet sinun äitisi asemaan, kun sinä leikit miesvauvaa? Kasva aikuiseksi ja lopeta lapsellinen naisviha. Nainen ajattelee vastuullisesti perheen etua, sinä et
Kyllähän on mahdollista, ensin torjui sitten tulee takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän on mahdollista, ensin torjui sitten tulee takaisin?
Ja koin että minulle on kerran käynyt vastaava
Ap
Olen minä ollut naisten kanssa jotka ovat minut joskus aiemmin torjuneet. Ihan vain huvin vuoksi. Lähinnä annan ymmärtää,että olen ihastunut,rakastunut ja tosissani. Todellisuudessa vain käytän omaksi ilokseni jonkin aikaa ja lopulta ghostaan ihan täysin. Hauskin oli yksi yh äiti jonka kanssa olin lähes 7 kk , menin huvikseni kanssaan jopa kihloihin ja tämä jo suunnitteli vaikka ja mitä pitkälle tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun en koskaan ole saanut pakkeja.
Edelleen olen saman mimmin kanssa, jolta en saanut pakkeja 18 vuotiaana.
M42
Lucky you 👍 harvemmin löytää uskollisen rakastettavan naisen enää mistään.
M38
Niin eli hän on nyt kykenevä elättämään vaimon ja lapset, ja naiset ovat siksi kiinnostuneita. Aiemmin olisi käyttänyt vaan seksuaalisesti hyväkseen ja imenyt tissiä, tuhonnut naisen elämän ja hyvinvoinnin. Miksei poika suostu tapailemaan näitä naisia nyt? Onko löytänyt lääkiksestä jonkun rahakkaan psykomuijan, vai? Jos kyllä niin onnea hänelle, mutta ei se näistä hänelle aiemmin pakit antaneista naisista huonoja tee. Päin vastoin, hyvä että suojelivat itseään - ihmisten silpojat ovat muutenkin kliinisesti psykopaattisia