Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ovat sinusta levitetyt huhut aiheuttaneet?

Vierailija
17.12.2024 |

Tein rikosilmoituksen, kun minusta oli levitetty juoruja. Oikeusjuttu on yhä kesken. Poliisille ilmoittamisesta on jo vuoden verran. Juttu raastaa hermojani, kun en tiedä, koska se saadaan päätökseen.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs sukulainen levitti tietoja, että käytin aineita. Varmaan jotain muutakin kertoi, mistä en tänä päivänäkään tiedä. Minkäs sille voi. Voin vain itse omalla käytökselläni todistaa, että hänen puheensa eivät pidä paikkaansa.

Vierailija
42/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Savustettiin ulos työpaikalta. Eli työpaikka meni. Kiusaaja jäi.

Kiusaajat ovatkin aikamoisia vehkeilijöitä ja saavat vielä juonitteluillaan liittolaisia. Sitten kiusattu onkin syyllinen . 

Sitä aina ihmettelen, että muut lähtevät mukaan juttuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuule niitä keneltäkään. Joten en tiedä niitä. Tai tiedän yhden. Olen kuulemma niin sokea, etten tunnista ihmisiä. Oikeasti olen puolikuuro. Enkä kuule puoliakaan mitä ihmiset minulle puhuvat.

Vierailija
44/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mukana tuomassa erään organisaation Suomeen ja koska oli jo olemassa  monopoliaseman saavuttanut järjestö alkoivat he savustamaan ja vainoamaan. Lopputulema oli että lopetin kokonaan ja sadat ihmiset saivat paskaa niskaansa ja hekin suuri osa lopetti. Homma jatkui vuosia ja olisi ihan oikeudessakin käsitelty mutta suuren pelossa jäsenet eivät sinne sitä halunneet. Tämä meidän suomessa oleva ns.Putin tyylinen diktaattori jonka takana moni asia oli sai tahtonsa läpi ja sai pitää tunkkinsa. Toki aikaa myöten uudet ihmiset ovat korjanneet asioita kun toimintaa haluttiin laajentaa.Tämä pätee varmasti niin jääkiekkoseuroihin ja vesialueyhdistyskiistoihin kuin mihin tahansa mukavaan harrastustoimintaan. Suomi on v i t u n kateellisten maa ja monet ihmiset kieroja kuin korkkiruuvit. Mulla on muutakin elämää mutta sääliksi käy niitä perheitä jotka silloin joutuivat lopettamaan yhteisen harrastuksensa

Vierailija
45/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että olen oppinut valikoimaan tarkkaan ne ihmiset, pitkän tutustumisen kautta, kenelle kerron yksityisasioitani. Kerron asioista ympäripyöreästi, en kerro ykstyiiskohtia.

Luottamukseni menettäneet ihmiset ja porukat ovat jo jääneet taakse.

Vierailija
46/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma rikas metsänomistaja eräässä maakunnassa, sairastan kuulemma Hodkinintautia, lisäksi muita kaikenlaisia yksisarvistarinoita ja satuja. Mitä nyt naisvaltainen ja vähän yksinkertaisista ämmistä koostuva työporukka ikinä keksii. Tietäjät tietää ja tunnistajat tunnistaa itsensä...osa niistä on onneksi jo manan majoilla. Ei niistä jutuista varsinaisesti mitään haittaa ole ollut, pistää vaan ihmettelemään miten jotkut voi olla noin sekaisin ja silti ilman laitospaikkaa.

Vierailija
47/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn asiasta suoraan kyseiseltä henkilöltä, miten asiat oikeasti ovat. Hän vastaa kysymykseeni, jos haluaa vastata.

Vierailija
48/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustui mieheen. Hänen ex-naisystävänsä tuli mustasukkaiseksi ja pelkäsi, että aloitan suhteen miehen kanssa. Hän alkoi tehtailla ja levittää juoruja minusta ja lavasti minut häpeällisiin tekoihin esim. soitti itse miehelle häirintäsoittoja ja lavasti ne minun tekemiksi. Minun ja miehen suhde sen vuoksi loppui ennenkuin pääs ialkamaankaan. Asia vaivaa minua vieläkin erittäin paljon. Neuvokaa, miten voisin kostaa!

Vierailija
49/49 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman ystävän. Pidin entistä ystävääni parhaana ystävänäni yli 10 vuotta. Hän päätti sitten tehdä minulle erittäin törkeän tempun (toki tähän oli sotketti miehemmekin mukaan). Mutta sen sijaan, että olisi pyytänyt anteeksi (olisin kyllä antanut), hän päättikin laittaa minuun välit poikki, koska kuulemma petin hänen luottamuksensa (suuttumalla hänen teostaan)! Vaikka siis minä en ollut tässä tehnyt yhtään mitään.

Toki vielä haukkui minua yhteisille ystäville jne. Meni siis muutama ystävä samalla, koska tämä kuningatar laittoi kaiken minun syykseni, emmekä enää voi olla samoissa piireissä. No, onneksi minulla on muitakin ystäviä, luotettavia vielä. ehkä ihan hyvä, että pääsin noista käärmeistä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan