Mitä ovat sinusta levitetyt huhut aiheuttaneet?
Tein rikosilmoituksen, kun minusta oli levitetty juoruja. Oikeusjuttu on yhä kesken. Poliisille ilmoittamisesta on jo vuoden verran. Juttu raastaa hermojani, kun en tiedä, koska se saadaan päätökseen.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa ollut kärpäsenä katossa kun ap menee poliisiasemalle ja sanoo tiskillä täysin vakavissaan: "haluan tehdä rikosilmoituksen, minusta levitetään juoruja". Poliisisedän ilme on ollut näkemisen arvoinen.
Kunnianloukkaus.
Näkispä kärpänen juorupersoonan kun hän saa kuulla juoruja itsestään. Niin coolia ei ole maailma vielä tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle täysin tuntematon mies hyökkäsi kotiini kahden kaverinsa kanssa ja kuristi kahdesti niin etten saanut ilmaa. Parasta asiassa oli että kertoi nimensä. Huhujen mukaan olin kuulemma kiinnostunut hänen pikkusiskostaan ja hän oli siksi vihainen. Todellisuudessa pikkusisko oli kiinnostunut minusta ja pettyi kun näki minut kaupungilla tulevan vaimoni kanssa. Isoveli sai 800 euron sakot teostaan.
Jaa. Oliko se pikkusisko alaikäinen?
Millaisia juoruja sinusta ap on levitetty? Oletko se sama, joka oli menettänyt miesystäväbsä exän juorujen takia? Minusta on levitetty vaikka mitä. En jaksa avata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle täysin tuntematon mies hyökkäsi kotiini kahden kaverinsa kanssa ja kuristi kahdesti niin etten saanut ilmaa. Parasta asiassa oli että kertoi nimensä. Huhujen mukaan olin kuulemma kiinnostunut hänen pikkusiskostaan ja hän oli siksi vihainen. Todellisuudessa pikkusisko oli kiinnostunut minusta ja pettyi kun näki minut kaupungilla tulevan vaimoni kanssa. Isoveli sai 800 euron sakot teostaan.
Jaa. Oliko se pikkusisko alaikäinen?
Oliskohan ollut 20 vuotias silloin, näin muistelisin.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia juoruja sinusta ap on levitetty? Oletko se sama, joka oli menettänyt miesystäväbsä exän juorujen takia? Minusta on levitetty vaikka mitä. En jaksa avata.
Minusta kateelliset naapurit juorusivat lastensuojeluviranomaisilla, että laiminlyön lapsiani. Lasun työntekijät tekivät kotikäyntejä ja totesivat, että kantelut olivat perättömiä.
Pitkää työttömyyttä ja rahattomuutta.
T: Tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Jokunen varmaankin saisi tuomion, jos nostaisin jonkun jutun juoruista ja pahan puhumisesta. Mutta viimeisellä tuomiolla sitten saavat ansioittensa mukaan, jos ei ole parannusta tässä elämässä tullut.
Toivottavasti pahat saavat lopulta ansionsa mukaan, kun niitä luonnevikaisia riittää. Jotkut naapuritkin levittelevät toisista pahantahtoisia juoruja ja kohde joutuu sitten pilkan kohteeksi, teki niin tai näin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Mua lähinnä huvittaa se, että olen joidenkin mielestä niin kiinnostava, että minusta keksitään juttuja.
Miten TY perä sä voiolla?
Sen, että entinen kaljuuntunut ja lihonut ala-asteen luokkakaveri (tapahtuma-aikaan silloin 35v mies) lähestyi arastellen asiallaan - voisinko piiskata ja alistaa häntä. Tilanne oli hemmetin nolo.
Joku oli levittänyt minusta huhua, että toimin alalla pääkaupunkiseudulla. Oikeasti olen postissa töissä.
Vierailija kirjoitti:
Savustettiin ulos työpaikalta. Eli työpaikka meni. Kiusaaja jäi.
Kiusaajat ovatkin aikamoisia vehkeilijöitä ja saavat vielä juonitteluillaan liittolaisia. Sitten kiusattu onkin syyllinen .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta kateelliset naapurit juorusivat lastensuojeluviranomaisilla, että laiminlyön lapsiani. Lasun työntekijät tekivät kotikäyntejä ja totesivat, että kantelut olivat perättömiä.
Tuollaiset ovat kyllä julmia. Lainsäädäntöää pitäisi jollain lailla muuttaa lasujen osalta.
Vierailija kirjoitti:
Savustettiin ulos työpaikalta. Eli työpaikka meni. Kiusaaja jäi.
Näin se menee. Mullekkin kävi noin.
Jouduin isossa kaupungissa juorujen kohteeksi. En edes tiedä kaikkea mitä musta puhutaan. Sen oon huomannut että ihmiset pelkää mua (ilman syytä) ja jopa vartija tulee kysymään sairaalassa että onko mulla edes aikaa sairaalaan luuli että muuten vaan menen sinne hengaamaan. Raskasta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perättömät huhut pilaavat pahimmillaan ihmisen elämän, sekä muu viha puhe
Kyllä myös se, että toisen henkilökohtaiset asiat kerrotaan eteenpäin, voi pilata elämän, vaikka ne asiat olisivat ihan tosiakin.
Kukaan ei sun henkilökohtaisia asioitasi tiedä, jos et niitä itse levittele. Toisin on julkkiksilla, joiden ikkunan takana kyylää joku oman elämänsä panuhörkkö kaljapäissään salakuvaamassa vinkkipalkkion toivossa.
Kato kun osa ihmisistä on vain sellaisia pe r sereikiä, että ne teeskentelevät olevansa kovinkin hyviä ystäviä ja uskottuja ja kun heille sit kertoo jotain luottamuksella niin kappas, ne asiat meneekin eteenpäin ihan samantien ja näissä on aina vähän sellainen viive että sitä asioiden levittäjää ei saakkaan samantien kiinni, itsellä taisi mennä melkein 10 vuotta kunnes aloin epäillä että läheinen ystäväni vuotaa henk. koht. asioita isosiskolleen ja kyllä, tehnyt tätä vuosia, myönsi se itse ja käänsi vastuun minulle koska on kuulemma sanonut että hän ei vain voi pitää mitään itsellään. Lakkasin sit kertomasta mitään, ystävyyssuhde loppui siihen ja jutut jätin ihan tarkoituksella small talk-tasolle. No, kännissä sit alkoi sanomaan kuinka näkee että mulla on varmasti jotain sydämellä ja hän kuuntelee. Jätin jutun siihen, hermostui ja alkoi huutamaan kuinka hänkään ei sit kerro mitä juoruja tietää koska mäkään en kerro hänelle enää mitään. Siis kaikki nämä vuodet kaikki vastoinkäymiseni on ollut juoruja tälle. Oli viimenen kerta kun vietin aikaa, tuon jälkeen aloin ottamaan etäisyyttä ja nykyään ei olla enää oikeastaan tekemisessä. Ei varmasti vielä tänä päivänäkään a) ikävöi minua ystävänä tai b) näe että on tehnyt itse mitään väärin. Että terveiset vaan eräille siskoksille e-p suuntaan ja sympatiat näiden uusille ystäville: teidän kaikki surut ja murheet kerrotaan eteenpäin, näihin ei voi luottaa.
Eron, huhuttiin, että olisin pikkujouluissa pettänyt miestäni, oikeasti panin säännöllisesti 3 työkaverin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaiset ovat kyllä julmia. Lainsäädäntöää pitäisi jollain lailla muuttaa lasujen osalta.
Lasuun voi tehdä ilmoituksen nimettömänäkin, niin voi vapaasti valehdella, kun ilmoittajaa ei saada koskaan selville.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ollut raskaana yli 5 vuotta.
Sukulaistädin mielestä "pääsin" naimisiin vain koska odotin vauvaa. Vielä ei ole lasta kuitenkaan näkynyt.
Sama täällä! Olin sitten raskaana 10 vuotta