Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samat tuotteet saa TEMULTA 3 kerta halvemmalla kuin SUomi-"kaupoista" alennuksella!

Vierailija
17.12.2024 |

googletin niin samat korvakorut saa temulta 2 eurolla kun kaupassa Suomessa 20 e

kaverini tilasi "Suomalaisesta kaupasta" facebook mainoksen kautta alennustalvitakin, 99 e! sitten löysi samanlaisen Temulta tai oliko Ali Exptress ja tilasi 

pienemmän tai isomman version kokeeksi, ja se maksoi 30 e posteineen !! IHAN SAMA TAKKI sama materiaali!

Kommentit (249)

Vierailija
161/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin lopetin kaupoista ostamisen ja nyt olen lopettanut Temusta tilaamisenkin. Maailmassa on yksinkertaisesti liikaa tavaraa nyt jo. Ihmisten kodit, kirppikset ja kierrätyskeskukset pursuaa käyttökelpoista tavaraa. Olen päättänyt käyttää kaikki omat tavarat loppuun ja ennen minkään hankkimista (edes kirppikseltä) yritän olla ensin ilman. Muutama vuosi sitten kukaan ei kaivannut airfryeria mutta nyt sellainen alkaa olemaan suurimmalla osalla tutuistani. Viiden vuoden päästä lapset polttavat niitä, eikun siis kierrättävät jossain Ghanassa. Kiinassa Airfryeritkin on valmistettu, niinkuin suurin piirtein kaikki muukin. Bangladesissa teettävät vaatteita monet suomalaiset merkit vaikka maa on nyt jo järkyttävän saastunut. 

Vierailija
162/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä tavaroita ja ihan tarpeellisiakin oon ostanu temusta. Esim. Kaikki jouluvalot. Säästin monta euroa ja ne on käytössä ensijoulunakin. En ymmärrä mikä siinä on väärää? Ehkä joku on kateellinen?

Nauti sähköiskusta ja palavasta talostasi. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ostaa mistään sitä paskaa mitä temu pökeltää? :D

Vierailija
164/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä tavaroita ja ihan tarpeellisiakin oon ostanu temusta. Esim. Kaikki jouluvalot. Säästin monta euroa ja ne on käytössä ensijoulunakin. En ymmärrä mikä siinä on väärää? Ehkä joku on kateellinen?

Joo, niin sen täytyy olla, että ihmiset ovat kateellisia ö-luokan kaatopaikkarojustasi. 😂🤣

Vierailija
165/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin myös rintaliivit 4 eurolla nyt kun hallitus leikkasi ansiosidonnaisen. 

Vierailija
166/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ostaa mistään sitä paskaa mitä temu pökeltää? :D

Vain totaalinen idiootti.

Vierailija
167/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sama tuote löytyy Temusta kuin muualta, osta ihmeessä Temusta. 

Vierailija
168/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin lopetin kaupoista ostamisen ja nyt olen lopettanut Temusta tilaamisenkin. Maailmassa on yksinkertaisesti liikaa tavaraa nyt jo. Ihmisten kodit, kirppikset ja kierrätyskeskukset pursuaa käyttökelpoista tavaraa. Olen päättänyt käyttää kaikki omat tavarat loppuun ja ennen minkään hankkimista (edes kirppikseltä) yritän olla ensin ilman. Muutama vuosi sitten kukaan ei kaivannut airfryeria mutta nyt sellainen alkaa olemaan suurimmalla osalla tutuistani. Viiden vuoden päästä lapset polttavat niitä, eikun siis kierrättävät jossain Ghanassa. Kiinassa Airfryeritkin on valmistettu, niinkuin suurin piirtein kaikki muukin. Bangladesissa teettävät vaatteita monet suomalaiset merkit vaikka maa on nyt jo järkyttävän saastunut. 

Joillakin ihmisillä on se kuvitelma että kun heillä on tai on ollut liikaa tavaraa, että muillakin on ja kaikilla on kauheasti. Osalla ei ole sitä ensimmäistäkään, joka tulisi tarpeeseen.

Vierailija
169/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KAVERI TILASI TEMULTA SÄTKÖPAPEREITA. PARI VIIKKOA JA KIELEEN TULI RAKKOJA: MYÖHEMMIN PÄÄNSÄRKYÄ,PAHOINVOINTIA.

OLIKO HALVAT SÄTKÄPAPERIT SEN ARVOISIA?

Käyttäkää nyt omaa järkeä. Ulkomailta EI voi ostaa mitä tahansa ja mistä tahansa myyjältä. Pitää olla joku ajattelu ennen sitä! Jos ei osaa ajatella kysyy sitten joltain aikuiselta, joka tietää aiheesta. Kaikki mikä menee ihmisen sisään tai iholle, kannattaa jättää noista paikoista tilaamatta. 

Vierailija
170/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostan vain tarpeeseen ja käytön tavarat loppuun. Niin teen Temunkin tavaroiden kohdalla. En tilaa turhaa ja harkitsen. Suomesta ei ole varaa ostaa enää mitään. Temusta en osta mitään mikä olisi ruuan tai ihon kanssa kosketuksissa. Olen ostanut joulukoristeita, kyniä, työkaluja jne jotka ovat olleet käytössä jo pitkään. Miksi Temusta tai Kiinasra tilaajat tuomitaan hupishoppailijoiksi kun joku muu ostaa kassit täyteen tavaraa vaikka Rustasta? 

En tue suomalaisia yrittäjiä ovat huijareita suurin osa,kiertävät veroja jne. Paniikki päällä kun kauppa ei käy. 

Vierailija
171/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ostan vain tarpeeseen ja käytön tavarat loppuun. Niin teen Temunkin tavaroiden kohdalla. En tilaa turhaa ja harkitsen. Suomesta ei ole varaa ostaa enää mitään. Temusta en osta mitään mikä olisi ruuan tai ihon kanssa kosketuksissa. Olen ostanut joulukoristeita, kyniä, työkaluja jne jotka ovat olleet käytössä jo pitkään. Miksi Temusta tai Kiinasra tilaajat tuomitaan hupishoppailijoiksi kun joku muu ostaa kassit täyteen tavaraa vaikka Rustasta? 

En tue suomalaisia yrittäjiä ovat huijareita suurin osa,kiertävät veroja jne. Paniikki päällä kun kauppa ei käy. 

Joo, Temun hikipajat eivät kierrä veroja eivätkä ole huijareita. 😂

Vierailija
172/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sama tuote löytyy Temusta kuin muualta, osta ihmeessä Temusta. 

En todellakaan osta kiinalaisesta rojukaupasta yhtään mitään.

Vierailija
173/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se mikä näyttää samalle EI OLE samaa. 

Samaa kiinakrääsää ne enimmäkseen on. 

Tämä. Mutta pääosin ihan hyvää tavaraa. ja joku siis aikuisten oikeesti kuvittelee että iltavuorossa raaka-aineet vaihdetaan siihen myrkyllisempään, radioaktiiviseen möskään ja painetaan yövuoro Temutavaraa -))? Ja aamulla taas vaihdetaan parempaan materiaaliin K-kauppiaalle -))))? Oikeesti?

Vierailija
174/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, Temun hikipajat eivät kierrä veroja eivätkä ole huijareita. 😂

Eivät hyvesignaloi kuten suomiyrittäjät jotka ovat muka huolissaan liiasta krääsän ostamisesta. Itsellä tälläinen tuttu jolla nettikauppa jossa myy vaatteita ja kosmetiikkaa. Mainostaa että ovat Eu alueella tehty, mutta unohtaa että osat niistä onkin tehty Kiinassa ja lähetetty Eu alueelle. Ja esim kosmetikka mitä myy sisältää raaka aineita ympäri maailmaa. Tavaransa ovat sifonnki jne vaatteita eivät mitään köyttövaatreuta ja kiertää mm festareilla myymässä kesällä koruja jne. Aivan krääsää. Työntekijät harjoittelijoita joille ei maksa palkkaa.. ja hän vaahtoaa vastuullisuudesta kuinka on väärin tilata mm Temusta. 

Vierailija
175/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mutta pääosin ihan hyvää tavaraa. ja joku siis aikuisten oikeesti kuvittelee että iltavuorossa raaka-aineet vaihdetaan siihen myrkyllisempään, radioaktiiviseen möskään ja painetaan yövuoro Temutavaraa -))? Ja aamulla taas vaihdetaan parempaan materiaaliin K-kauppiaalle -))))? Oikeesti?

Sekundaerät menee temulle myyntiin idioottien ostettavaksi, priima eurooppalaisille maahantuojille jotka kontrolloivat laatua.

Vierailija
176/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin sätkä papereita laatikon ja hyviä ovat ja mikä hinta! Suomi hukuttaa itsensä veroihin,pitäkää hauskaa siellä loskassa/ pakkasessa.

Vierailija
177/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa vaan persaukiset temupaskaa, ette te mitään parempaa ansaitsekaan! 😂

Vierailija
178/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika saatanan tyhmä pitää olla, että tilaa temusta mitään sähkölaitteita, kosmetiikkaa tai vaatteita. Mutta kyllähän noita saatanan tyhmiä valitettavasti riittää.

Vierailija
179/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulun matematiikan koe:

Jos temusta saa sama tavara kolme kerta halvemala kuin SUomikaupasta, ja SUomikaupassa omenat maksa 2 EUR/kilo, niin paljonko Lassen temusta tilaamat 2 kg omenoita maksaa? Ilman postituskuluja.

Vierailija
180/249 |
19.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakin samat tehtaat pukkaavat tavaraa käyttäen laadukkaampia ja vähemmän laadukkaampia raaka-aineita. Vai kuvitteletko, että on olemassa erikseen kokonaisia tehtaita, jotka tekevät VAIN väärennöksiä ja myrkyillä jatkettuja tuotteita (joita löytyy globaaleilta markkinoilta jatkuvasti)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi