Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisitte, kun uimakoulussa sama lapsi aina kusee lattioille ja äiti senkuin kehuu vieressä?

Vierailija
25.02.2007 |

ilmoittaisitteko henkilökunnalle?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siittä vaan. Mulla vaan nousi karvat pystyyn, kun tuntui, että noi pissaseksileikit piti tunkea ketjuun väkisin. Selväähän se on, että uuden kivan ja rajoja rikkovan seksileikin löydyttyä haluaa revitellä omaa vapautuneisuuttaan missä vaan suinkin pystyy. Mutta argumentaationa / rinnastuksena tämä kultainen suihku -juttu ei toimi. Ellei sitten ole kyse siitä, että tämä pissaleikkiaikuinen itsekin pissii uimahallin suihkutiloissa eikä koe siitä olevan mitään haittaa, kun pissa = juomavesi..

T. 17

Vierailija:

Vierailija:

eikä minua tippaakaan vaivaa se, mitä kukin tekee omassa makuuhuoneessaan tai kodissaan. Minä en vain näe mitään yhteyttä näillä kahdella asialla: lapsen pissaaminen julkisissa suihkutiloissa ja teidän aikuisten seksileikit yksityistiloissa.

T. nro 17, joka EI elä pumpulimaailmassa sen enempää kuin sinäkään

Ei niillä asioilla sinänsä mitään yhteyttä olekaan, mutta kai tällä AIHE VAPAA -palstalla saa keskustella mistä vaan, mikä mieleen juolahtaa?

Itse tosiaan en kuulu näihin kultaisesta suihkusta nautiskelijoihin, mutta joku muu täällä niin kamalasti sitä kauhisteli... :D Kun tässä maailmassa on oikeasti monia asioita jotka todella ovat sairaita.

T. 18

Vierailija
22/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jessus teitä toisten, aikuisten ihmisten moraalinvartijoita ja tiukkapipoja:DDD

Antakaa ihmisten harrastaa ihan sitä mistä tykkäävät omissa makuuhuoneissaan jos he vain itse siitä pitävät ja se on ns laillista ts ei lapsiin tai eläimiin tai kuolleisiin sekaantumista.

Pääasiahan on että osapuolet nauttivat ja homma on yhteisen mielenkiinnon pohjalta lähtenyt eikä vaikkapa pakottamalla tms.

Säälittävää on sekin että palsta on AIHE VAPAA mutta seksi on aiheena tabu??? samointein voisitte kieltää puhumasta täällä vauvoista, ruoasta, vaatteista etc koska niillekin aiheille on ihan omat palstansa!!

Mitä porukkaa, voin kuvitella kuinka siellä mammoilla nuttura kiristää ja kintut menee entistäkin tiukemmin ristiin:D on varmaan varsinkin seksuaalisesti varsin nautittavaa ja kiihottavaa toimia siveyden sipulina ja kauhistella muiden petipuuhia.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kotisuihkussa saa pissiä ja kakatakin jos siltä tuntuu, mutta uimahallissa ei, siellä käydään vessassa. Eli sanoisin todellakin tälle äidille. Ihme idiootti, jos ei itse sitä tajua.

Vierailija
24/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei jessus teitä toisten, aikuisten ihmisten moraalinvartijoita ja tiukkapipoja:DDD

Antakaa ihmisten harrastaa ihan sitä mistä tykkäävät omissa makuuhuoneissaan jos he vain itse siitä pitävät ja se on ns laillista ts ei lapsiin tai eläimiin tai kuolleisiin sekaantumista.

Vierailija
25/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo oli eka kommenttini tähän ketjuun ja heti olet kuuluttamassa että kultaiset suihkut ovat ihan fetissiäni. Ikävää nyt tuottaa pettymys mutta eipä ole, sitä on kokeiltu kerran pitkän suhteemme aikana mutta eipä ollut " se juttu" kummallekaan meistä. Sen sijaan anaaliseksi on;DDDD *tarjoaa nitroa*.

Meillä vaan on vähän sellaisia periaatteita tässä elämässä että rennolla asenteella sujuu paremmin, seksi on hauskaa eikä niin tiukkapipoista puuhaa, kaikkea paitsi kansantanhuja ja sukurutsaa pitää kokeilla ete.

Ja edelleen, tämä on AIHE VAPAA-palsta=aihe josta kirjoittaa on vapaa, oli se sitten ruoka, vaatteet, sää, politiikka, historia tai se ihana seksi.

Vierailija
26/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siitäkin tulisi, jos kaikki tekisivät noin? Vessat ovat tarpeiden tekoa varten - myös uimahallissa - ja tämän äidin pitäisi opettaa se lapselleenkin.

Vierailija
27/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miten ihmeessä se liittyy siihen, onko okei pissata uimahallissa lattialle vai ei? En ymmärrä.

Vierailija:

tuo oli eka kommenttini tähän ketjuun ja heti olet kuuluttamassa että kultaiset suihkut ovat ihan fetissiäni. Ikävää nyt tuottaa pettymys mutta eipä ole, sitä on kokeiltu kerran pitkän suhteemme aikana mutta eipä ollut " se juttu" kummallekaan meistä. Sen sijaan anaaliseksi on;DDDD *tarjoaa nitroa*.

Meillä vaan on vähän sellaisia periaatteita tässä elämässä että rennolla asenteella sujuu paremmin, seksi on hauskaa eikä niin tiukkapipoista puuhaa, kaikkea paitsi kansantanhuja ja sukurutsaa pitää kokeilla ete.

Ja edelleen, tämä on AIHE VAPAA-palsta=aihe josta kirjoittaa on vapaa, oli se sitten ruoka, vaatteet, sää, politiikka, historia tai se ihana seksi.

Vierailija
28/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaasti keskustella kaltaisiesi kanssa kultaisista suihkuista. Tämän ketjun aihe on ihan eri joten häivy täältä sotkemasta alkuperäistä aihetta! Ja alkuperäiseen aiheeseen, Huomauta suoraan sille äidille että vessatkin on olemassa. Olkoon vaan vaikka kuin puhdasta kusi mutta en todellakaan halua lillua kenenkään kusessa.

Vierailija
29/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti sanoi vain voieialeksi. ei edes paperia tarjonnut.... olisi pitänyt kai itse pentua torua, kun yli 40-kymppinen äiti saa kuria lapselleen.

Vierailija
30/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siihen minä kommentoinkin, en suoranaisesti aapeelle. Kun mua jaksaa aina vain niin ihmetyttää ihmisten kireys ja suvaitsemattomuus jos ei puhuta suoranaisista laittomuuksista ja toisen pahoin pitelystä.

-se " virtsaajafetissi" -

Vierailija
31/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja siihen minä kommentoinkin, en suoranaisesti aapeelle. Kun mua jaksaa aina vain niin ihmetyttää ihmisten kireys ja suvaitsemattomuus jos ei puhuta suoranaisista laittomuuksista ja toisen pahoin pitelystä.

-se " virtsaajafetissi" -

Vierailija
32/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin pitäis kaikki suvaita ja jos uskallat olla erimieltä jostakin asiasta, niin heti on suvaitsematon. Samalla lailla sitten pitäisi olla suvaitsevainen pedofiilejä ja muita rikollisia kohtaan. Nämä suvaitsevaiset saisivat olla myös suvaitsevaisempia meitä ei- niin- suvaitsevaisia kohtaan.

Vierailija
33/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole siitä, että me muut olisimme tiukkapipoja ja seksistä nauttimattomia yksilöitä. Syynä tuohtumukseen on se, että ketjun aiheena oli suihkuun pissivä lapsi uimahallissa. Minusta on fiksua puhua asioista sopivissa yhteyksissä.

Voit aivan hyvin kirjoittaa seksileikeistäsi Vauva-palstalla aihe vapaalla. Mutta minusta olisi huomaavaista keskustella AP:n pyytämästä aiheesta.

Se on vähän sama, kun rupeaisi kesken kahvipöytäkeskustelun analysoimaan ulosteitaan. Eli asiayhteys ontuu, kakkahan sinänsä on ihan normaali ja meille kaikille yhteinen asia.

Vierailija
34/34 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä leikkijää turhaan. Hän vain vastasi siihen kysymykseen, että joisiko joku pissaa. Siis aivan aiheen sisällä puhui, ei aiheen vierestä. Kyse oli pissan puhtaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi