Ylipainoiset naiset joutuvat tekemään enemmän sängyssä, kun taas kauniit saavat olla vastaanottava osapuoli?
Todella mielenkiintoinen video naiselta joka on satsannut paljon ulkonäköönsä: https://youtu.be/gSxnTs04F5Y?si=aLoC-RgzwH_IjNDz
Siitä kuinka aktiivinen rooli sängyssä on maskuliinista energiaa ja vastaanottavainen feminiinistä. Minusta Hänellä on tässä kyllä totuuden siemen. Olen itse ollut ja osittain edelleen olen tämä ylipainoinen, joten kokemuksesta tiedän mitä on kun Miehet eivät halua näyttäytyä seurassani mutta soittavat yöllä kahdentoista jälkeen, josta tämä nainen juuri puhuu. Kun nainen on todella kaunis ja viehättävä niin miehelle riittää että hän pääsee panemaan ja nainen saa olla vain vastaanottavainen. Ei tarvitse suuseksillä ensin pakottaa erektiota miehelle. Kyllä olen itse ylipainoinen mutta haluan löytää tien parempaan, ja tässä auttaa vain totuus. En halua olla enää kenenkään "varanainen" ja vain ihmetellä Miksi asiat menevät niin kuin menevät, kun vastaus on siellä, jos vain haluan sen vastaanottaa. Ulkonäkö merkitsee naisten maailmassa edelleen enemmän kuin haluamme myöntää. Siksi siihen satsaaminen ei ole mitään vastuutonta kanamaista pinnallisuutta, vaan se on keino parantaa omaa elämää ja omien lasten elämää.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
No mitä jos tosiaan laihduttaisit ja pistäsit kroppas seksikkääseen kuntoon? Lihavat yrittää puuttua aina kaikilla muilla tavoin, kun tällä juurisyyn korjaamisella. Ei ne läskit äijätkään helposti naisia saa.. Läski kato kun ei ole juuri kenestäkään seksikästä, ja valaan pyyntiin sorrutaan juuri silloin kun ei muutakaan ole saatavilla..
Öö tota... ei oo älykästä vain toistaa kaikkea mitä minä sanoin.
Mutta vähemmän viehättävien naisten ei ole myöskään hyödyllistä uskoa kaikkea sitä pajunköyttä mitä heille syötetään.
miehistäkään kaikki ole kärkikaartia, elämä on valikoivaa meille kaikille. Onneksi elämässä on paljon muutakin kuin viehättävyys ja rakkauden etsintä. Mutta jos tästä elämän alueesta puhutaan niin mielestäni tuo video on erittäin rehellinen ja voi olla monelle hyödyllinen. Toki jos on hyvin onnekas ollut geeniensä kanssa ja luonnon kaunis niin voi olla kaunis vähän salskeampanakin, mutta jos on luonnon ruma kuten minä niin tilannettaan voi parantaa laihduttamalla ja olenkin sitä jo paljon tehnyt ja huomannut muutoksen kaikessa. Varsinkin kun olen alkanut myös ostaa kivoja vaatteita ja osaan myös laittaa naamani nätiksi ja nautin nykyään terveellisestä ruoasta.
Mulla taas on vaikuttanut enemmän mies, eli jotkut miehet pitää pyöreistä naisista, ja ovat aktiivisia. Jotkut miehet taas epäseksuaalisia/huonokäytöksisiä/eivät miellytä minua.
Siihen ei mun ulkonäkö vaikuta, vaan mies.
Tosin, en ole ruma nainen vaan erittäin kaunis nainen (esim exän mielestä juuri pyöreyden takia ja kasvojen, ei pitänyt niin paljoa kun laihduin).
Vanhoista miehistä ei paljoa kokemusta, heillä ei toimi niinkuin nuorilla. Riippumatta naisesta.
Eikai se painosta ole kiinni. Suomalaiset naiset on lahnoja, ulkomaalaiset aktiivisia. Painolla ei ole ollut asian suhteen mitään merkitystä.
Mun vaimo on ylipainoinen, eikä satsaa ulkonäköön, mutta ei se sängyssä aktiivisuutena näy. Makaa paikallaan ja "vastaanottaa". Ei anna suuseksiä tms.
Ei suomalaista l ä s k i p e r s e t t ä minun sänkyyni!
Vain kauniita, hoikkia aasiattaria.
Mielestäni jokaisella saa olla mieltymyksiä kumppanin ulkonäönkin suhteen, mutta se että et pidä jotakuta viehättävänä ei oikeuta sinua käyttäytymään epäkunnioittavasti toista kohtaan. Valitettavasti pretty privililege on todistettu juttu (molempien sukupuolten kohdalla), mutta kyllähän kaikkien tulisi kohdella muita tasa-arvoisesti ja kunnioittavasti. Ihmisarvo ei ole riippuvainen ulkonäöstä, ei painosta, ei kehonmuodosta. Käytös kertoo ihmisestä aina enemmän kuin ulkonäkö.
rumilla naisilla on taitoa seksissä. kauniit makaavat lahnana ja rupsahdettuaan ovat ihan pulassa.
Mä tykkään isoista naisista ja kokemusta riittää. Ovat kyllä kiihkeitä ja suuseksi toimii molemmin päin.
Hohhoijjaa. Ylipaino ja kauneus eivät ole toistensa vastakohtia. Niitä on sellaisiakin miehiä, jotka kykenevät ihan normaaliin rakastavaan parisuhteeseen ylipainoisen naisen kanssa, ja jopa pitävät tätä viehättävänä. Jos et ole tällaisiin törmännyt, niin olet varmaan joku 18-vuotias ja deittaillut vaan jossain Helsingissä, missä kaikki on muutenkin sekaisin päästään. Tai sitten tämä on miehen tekemä aloitus. Tällaisille puolen yön jälkeen soittelijoille kannattaa lyödä luuri korvaan. Kenenkään ei tarvitse väkisin yrittää muuttaa kehoaan vastaamaan epärealistisia kauneusihanteita. Muutetaan mieluummin tätä yhteiskuntaa, että päästäisiin eroon koko kauneusnormeista. Loppu läskifobialle nyt!
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jokaisella saa olla mieltymyksiä kumppanin ulkonäönkin suhteen, mutta se että et pidä jotakuta viehättävänä ei oikeuta sinua käyttäytymään epäkunnioittavasti toista kohtaan. Valitettavasti pretty privililege on todistettu juttu (molempien sukupuolten kohdalla), mutta kyllähän kaikkien tulisi kohdella muita tasa-arvoisesti ja kunnioittavasti. Ihmisarvo ei ole riippuvainen ulkonäöstä, ei painosta, ei kehonmuodosta. Käytös kertoo ihmisestä aina enemmän kuin ulkonäkö.
Tottakai saa olla mieltymyksiä, kunhan niitä ei tosiaan möläytetä ääneen. Sitä voi vaan valita treffikumppaninsa siten, että sopivat omiin mieltymyksiin ja muiden kohdalla pitää suunsa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Mä tykkään isoista naisista ja kokemusta riittää. Ovat kyllä kiihkeitä ja suuseksi toimii molemmin päin.
Tällaiset kommentoinnit taas menee vähän fetisoinnin puolelle, ovat ns. ylentämällä alentamista. Eikä kaikki isokokoiset ole seksissä kiihkeitä tai tykkää suuseksista. Kuten ei kaikki keski- tai pienikokoisetkaan.
Naisten ei tarvitse suostua mihinkään temppuiluun. Eletään myös naisten ehdoilla, ei vain miesten. Sanoo että ei kiinnosta ja mies menee. Ei naisen tarvitse olla temppuakrobaatti tai tehdä outoja likaisia asioita miehen mieliksi. Jos ei muutenkaan tykkää siitä pelistä. Vapautukaa naiset irti kahleista!
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaa. Ylipaino ja kauneus eivät ole toistensa vastakohtia. Niitä on sellaisiakin miehiä, jotka kykenevät ihan normaaliin rakastavaan parisuhteeseen ylipainoisen naisen kanssa, ja jopa pitävät tätä viehättävänä. Jos et ole tällaisiin törmännyt, niin olet varmaan joku 18-vuotias ja deittaillut vaan jossain Helsingissä, missä kaikki on muutenkin sekaisin päästään. Tai sitten tämä on miehen tekemä aloitus. Tällaisille puolen yön jälkeen soittelijoille kannattaa lyödä luuri korvaan. Kenenkään ei tarvitse väkisin yrittää muuttaa kehoaan vastaamaan epärealistisia kauneusihanteita. Muutetaan mieluummin tätä yhteiskuntaa, että päästäisiin eroon koko kauneusnormeista. Loppu läskifobialle nyt!
Teitä kehopositiivisen liikkeen kaapanneita jättikokoisia kyllä löytyy Helsingistä pilvin pimein.
Aloituksesta on vähän vaikea saada kiinni, mutta huomaan taas miten lopen kyllästynyt olen siihen että tällaisia asioita katsotaan aina vain miehen näkökulmasta. Mä en halua alkaa kohentamaan ulkonäköäni vain sen takia että mies tykkäisi minusta enemmän. Tuo on vaan varma keino saada pinnallinen mies joka jättää viimeistään sitten kun vanhenet.
En myöskään halua enkä tarvitse mitään etuoikeutta lahnailuun sängyssä. Olen ollut lihava ja laiha eikä se ole vaikuttanut aktiivisuuteeni mitenkään. Normaalisti tykkään olla aktiivinen koska sen sijaan että mies ihailisi minua, saan enemmän nautintoa siitä kun olen miehen vartalon kimpussa. Katsominen on minulle 100x isompi nautinto kuin katsottavana oleminen, josta en edes saa irti oikein mitään. Näen että toinen tykkää, mutta en tiedä miten se minulle tuottaisi nautintoa.
Lähinnä se aktiivisuus ja passiivisuus vaihtelee mielentilan mukaan. Välillä toinen on se aktiivisempi ja välillä toinen. Minulle käy hyvin jos mies lahnailee ja minä saan käyttää häntä miten tahdon. Välillä on toki kiva vain maata ja vastaanottaa hellittelyjä.
No mitä jos tosiaan laihduttaisit ja pistäsit kroppas seksikkääseen kuntoon? Lihavat yrittää puuttua aina kaikilla muilla tavoin, kun tällä juurisyyn korjaamisella. Ei ne läskit äijätkään helposti naisia saa.. Läski kato kun ei ole juuri kenestäkään seksikästä, ja valaan pyyntiin sorrutaan juuri silloin kun ei muutakaan ole saatavilla..