Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenellä lasten ikäero 3-4 vuotta?

Vierailija
25.02.2007 |

Millaista oli kakkosen vauva-aika? Miten elämä muuttui pienemmän kasvaessa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitten kun pienemmästä oli leikkijäksi eikä leikittäväksi, niin isommalta paloi käämit - ja siitä lakaen onkin ollut pelkkää taistelua muutamia harvoja sunnuntaiaamuja lukuunottamatta...

Vierailija
2/5 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksoset eivät enää tarvinneet niin paljon hoivaa ja ymmärsivät puhetta ja osasivat itsekin jo puhua. Ja nyt kun ovat kasvaneet, leikkivät yhdessä. Meillä ei ole ollut mitään ongelmia nimenomaan ikäeroon liittyen (toki muuten kyllä milloin mistäkin syystä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoveli oli jo sen verran iso, että osasi itse tehdä jotain ja auttaakin äitiä.

Joskus jos väsytti niin saatoin ottaa pienet torkut kun lähes 4v. keskittyy hetkeksi leikkeihin tai TV:n. Mustasukkaisuutta ei juuri ollut jotain pientä lukuunottamatta. Ainoa asia mikä harmittaa on se,että kaveria ei pikkusiskosta juuri ole saanut kuin aivan viime aikoina (lapset nyt lähes 7v. ja 3,5v) Seuraava tulossa syksyllä, että ikäeroa taas melkein saman verran.

Vierailija
4/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella vanhimmalla lapsella on ikäeroa vähän päälle 3 vuotta. Vaikka vauva oli helppo, niin silti meinasi mehut mennä minusta, kun koko ajan piti olla terävänä ja touhukkaana. Vanhin lapsi oli sitä lajia, ettei juuri itsekseen viihtynyt. Aina, kun vauvasta pääsin irti, niin piti touhuta esikoisen kanssa. Ei puhettakaan, että olisin itse voinut missään välissä huilata. Kun vauva oli 8 kuukauden ikäinen, olin jo niin puhki, että nukahtelin ruokapöytään ja minulle puhkesi fibromyalgia. Vähitellen miehen loma-aikoina sain kerättyä voimia ja elämä alkoi helpottaa. Sain vielä kolme lasta näiden kahden jälkeen eikä missään vaiheessa ole enää ollut niin rankkaa kuin kakkosen ollessa vauva. Nuorimmaisen sain 42-vuotiaana ja hänenkin vauva-aikansa sujui paljon helpommin kuin kakkosen.

Vierailija
5/5 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaudu helvettiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän