Aloitin salilla käynnin ja nyt olen kärsinyt yli kaksi viikkoa toistuvista päänsäryistä.
Monena aamuna on ollut jo herätessä pääkipeä ja jatkunut pitkin päivää tai viimeistään ilalla alkanut. Niska myös tuntuu jäykältä välillä ja painellessa jopa kipeältä. Päänsärky helpottuu niskaa hieroessa hetkeksi, mutta alkaa pian uudelleen. Särkylääkettä en ole viitsinyt syödä sillä särky ei ole niin kova eikä häritsevä. Paitsi tänä iltana on ollut kovempi kohtaus. Olen alkanut jopa epäillä jotain vakavaa en edes tiedä mitä. Kaikkea kasvaimista, vakaviin tulehduksiin. Tämä vaiva kuitenkin alkoi, kun aloitin lihaskuntoharjoittelun ja särky tuntuu ns. Tutulta. Tätä on siis ollut ennenkin, mutta ei näin usein. Onko tämä normaalia? Onko siis todennäköistä, että särky liittyy joulukuussa aloitettuun lihastreeniin. Ostin kortin kuun vaihteessa ja säryt alkoi. Onko minun lopettava treeni? Olen jopa treenannut lisää lievässä päänsäryssä, koska se ei ole niin häiritsevää kuitenkaan.
Kommentit (9)
Luultavasti liittyy tuohon lihaskuntoiluun. Sulla on joku paikka jumissa. Jumppaa niskaa ja voit hieroa sitä myös itse.
Ei olla lääkäreitä.
Ei me tiedetään. Eikä tiedä lääkärikään vain noilla kuvauksilla.
Lopeta siellä käyminen. Ihan turhaa
On melko yleistä jos aloittaa treenamisen. Luultavasti ajan kanssa helpottaa.