Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on kohtuuttomia vaatimuksia minua kohtaan

Vierailija
16.12.2024 |

Miehelläni on minua kohtaan jatkuvasti täysin kohtuuttomia tai järjettömiä vaatimuksia. Esim. Nyt olen ollut viikonlopusta saakka 39 asteen kuumeessa, niin mies alkoi valittamaan minulle kuinka emme kantaneet painavaa sohvaa yläkerrasta alas, kuten meidän alunperin piti. Joudun aina kysymysten kautta perustelemaan hänelle hänen järjettömät vaatimuksensa ja sitten hän ehkä hetkeksi tajuaa, tai sitten ei. Eli esim. Oletko sitä mieltä, että minun pitäisi nyt 39 asteen kuumeessa kantaa se sohva alas? Usein hän sitten vastaa, että ei, mutta siis miksi esittää sellainen syytös jos ei itsekään ole sitä mieltä, että minä en ole toiminut väärin..

Lisäksi hän esittää minua kohtaan jatkuvasti syytöksiä asiasta kuin asiasta. Hänellä on aivan eri säännöt itselleen kuin mitä hän odottaa itseään kohtaan. Esim. Minun pitää vastata hänen viesteihinsä heti, mutta hän voi jättää kokonaan vastaamatta. Joskus kun sitten toimin hänen tavallaan, siitä raivo vasta repeää, että kuinka kehtaan käytyä sillä tavalla..

Neuvoja, kuinka tuollaisen ihmisen kanssa voi toimia?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni raivostui kun en rakentanut omakotitaloa 42 asteen kuumeessa.

No niin. Kai haukutte myös vaimoani?

Vierailija
22/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni raivostui kun en rakentanut omakotitaloa 42 asteen kuumeessa.

No niin. Kai haukutte myös vaimoani?

Kyllä. Tuollainen skitsoilu on sairasta sukupuolesta huolimatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Näin toimii mieheni.

Vierailija
24/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi vastata miehelle, että koska olet kuumeessa , niin mies voi itse halutessaan hommata sohvan alas , tai siirtää ajankohtaa kunnes olet toipunut. 

Vierailija
25/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Tuollaiset miehet tuppaavat päätymään elämään yksin ja/tai naisvihayhteisöihin, missä elävän ihmisen sijasta haukutaan kummitusnaisia, naismielikuvaa, pikselinaisia, jne.

Ansaitsetko sinä tuollaista kohtelua? Et tietenkään. Miksi olet suhteessa, missä sinua kohdellaan huonosti? Kerää kimpsusi ja kampsusi, ja lähde. Jätä mies kiusaamaan itseään, makaamaan omaan liemeensö

Vierailija
26/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen kukkakeppi-mies ei saa yksin kannettua yhtä sohvaa?itse kannan yhden sohvan yhdessä  kainalossa, ja toisen toisessa. 

Vierailija
27/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex vaimo hermostui, kun en mennyt 38,5 kuumeessa ja vaikeassa astmassa kovaan pakkaseen leikkimään lapsen kanssa.

Vierailija
28/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään. Luovuttaisin ja eroaisin miehestä. Muuten alkaisi kihistä. Eri säännöt vielä itselleen.

Vierailija
29/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mies suuttuu kun et kanna sohvaa 39 kuumeessa?

Älä puhu paskaa. Miten ihmeessä mammat uskoo tämmöistä????.

nokun toinen kertoo :D ei ikinä ole 2puolta asiassa

Vierailija
30/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSS

Vierailija
31/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex vaimo hermostui, kun en mennyt 38,5 kuumeessa ja vaikeassa astmassa kovaan pakkaseen leikkimään lapsen kanssa.

vaikea astma ei liity mitenkään kuumeeseen. laiska syitä keksii

Vierailija
32/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuhkokuume ja 40 kuumetta. Lääkäri harkitsee sairaalaan ottoa. Mies oli vastaanotolla paikalla. Nyt kotona katsoo, ettei vie lapsia hoitoon, koska olen lomalla.  Aamupala, välipala, lounas, välipala lapsille päivänaikana ei onnistu minulta. Lähti vihaisena viemään lapsia hoitoon.  Minä vietän lomaani ehkä huomenna sairaalassa.

Juu, onhan noita. Synnytyksen jälkeen kotona tuli rintatulehdus ja niin kova kuume, että näin näkyjä. Makasin sohvalla vauva mahan päällä tiukassa syleilyssä ja hoin vain mielessäni: älä päästä putoamaan, älä päästä putoamaan, samalla kuin maailman kieppui ja näin värejä yms yms. Mies tulee kotiin, kävelee olohuoneeseen ja sanoo hei. Minulla on mielikuva, että sanon apua, ja sitten että ulko-ovi menee taas kiinni ja olen taas yksin vauvan kanssa kotona.

Näitä olisi enemmänkin. Jätin hänet lopulta pyörimään rauhassa oman napansa ympärillä.

Vierailija
33/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai mies suuttuu kun et kanna sohvaa 39 kuumeessa?

Älä puhu paskaa. Miten ihmeessä mammat uskoo tämmöistä????.

Me uskotaan, kun meillä on ollut ihan samanlaisia ukkoja.

Niin, esimerkiksi "nouse ylös sieltä", kun toisella on karmea mahatauti. Eipä itse noussut, kun sai saman taudin. Eri säännöt, nääs.

Vierailija
34/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää sellaisen ihmisen kanssa toimia yhtään mitenkään?

Anna hänen elää omaa elämäänsä omalla tavallaan ja elä sinä omaasi.

Vierailija
35/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita ihmishirviöitä. Lähtekää lätkimään jos tiedätte jo että puhumalla vain pahenee/ei meno muutu!!

Vierailija
36/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies ap:lla. Varsinainen aarre.

Vierailija
37/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisista aloituksista tulee aina mieleen kysymys, että miksi ihmeessä seurustelette tuollaisen ihmisen kanssa? 

No tuollaiset aloitukset ovat tietynlaisten naisten tekemiä. Ei niitä normaali Suomalainen nainen kirjoittele. Tällä saitilla vain ehkä 30-40% viesteistä on jotakuinkin järkevän oloisia ja palstan psyykkine asiakasprofiili on aika epänormaali.

Vierailija
38/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei osaa valiita itselleen kunnollista miestä jolla olis edes tilannetajua. Meinaatko olla tuollaisen miehen kanssa loppuelämäsi ajan. Aika vaikea suhde tulee olemaan.

Mut sillä on rahaa. 

Vierailija
39/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisesta ihmisestä voi erota? Kuumeessa kantamisesta tuli mieleen tapaus kun äitini pakotti minut kuumeessa kantamaan 10 litran vesisangolla 200 litraa vettä...Vanhemmistaan ei pääse lapsena eroon kovinkaan helposti, huonoista seurustelukumppaneista yleensä pääsee. Tosin pahimmat alkaa vainota tai pahempaakin, mutta useimmista kai pääsee eroon suht siististi. (yhdestä sekosta olen itse eronnut, vaikeaa mutta onnistui)

Vierailija
40/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse, ap, juokse ja lujaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi