Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä on kohtuuttomia vaatimuksia minua kohtaan

Vierailija
16.12.2024 |

Miehelläni on minua kohtaan jatkuvasti täysin kohtuuttomia tai järjettömiä vaatimuksia. Esim. Nyt olen ollut viikonlopusta saakka 39 asteen kuumeessa, niin mies alkoi valittamaan minulle kuinka emme kantaneet painavaa sohvaa yläkerrasta alas, kuten meidän alunperin piti. Joudun aina kysymysten kautta perustelemaan hänelle hänen järjettömät vaatimuksensa ja sitten hän ehkä hetkeksi tajuaa, tai sitten ei. Eli esim. Oletko sitä mieltä, että minun pitäisi nyt 39 asteen kuumeessa kantaa se sohva alas? Usein hän sitten vastaa, että ei, mutta siis miksi esittää sellainen syytös jos ei itsekään ole sitä mieltä, että minä en ole toiminut väärin..

Lisäksi hän esittää minua kohtaan jatkuvasti syytöksiä asiasta kuin asiasta. Hänellä on aivan eri säännöt itselleen kuin mitä hän odottaa itseään kohtaan. Esim. Minun pitää vastata hänen viesteihinsä heti, mutta hän voi jättää kokonaan vastaamatta. Joskus kun sitten toimin hänen tavallaan, siitä raivo vasta repeää, että kuinka kehtaan käytyä sillä tavalla..

Neuvoja, kuinka tuollaisen ihmisen kanssa voi toimia?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toimi ollenkaan. Ei ole järkeä olla suhteessa noin irrationaalisen ja aggressiivisen ihmisen kanssa.

Vierailija
2/40 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jalat alle?

Pitää itseään jalustalla vrt sinuun, kun on kerran eri säännötkin?

Oma isä oli tuontyyppinen ja traumat siitä sai ja muita ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nieletkö?

Vierailija
4/40 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun oo pakko olla sen kanssa. Jos kuitenkin haluat olla, niin itse alkaisin käyttäytyä samoin miestä kohtaan. Isäni räyhäsi mulle 18 v, sitten aloin huutaa vastaan kovempaa. 

Vierailija
5/40 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti väkivaltainen ja alistava mies, jonka mielestä sinä olet kommenneltavaa omaisuutta. Noin suomennettuna.

Sellaisen kanssa toimitaan niin, että se laitetaan luiskaan ja otetaan tilalle normaali mies.

Ja lukuun kirja "Why Does He Do That? Inside the Minds of Angry and Controlling Men". Löytyy täältä, ota valikosta kirjan alta PDF: https://1lib.sk/book/2326162/72c297/why-does-he-do-that-inside-the-mind…

Vierailija
6/40 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mummo. Viisas ja empaattinen 🥰🥰🥰

Vierailija
7/40 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen imperatiiivimuodossa vetäytymään kauemmas kyseessä olevasta sorkkaeläinnisäkkäästä!

Vierailija
8/40 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mun exältä. Eli lopeta suhde. Et ole koskaan olemaan muuta kuin kantaja romuille. 

Vierailija
9/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä, Ap, tiedät vastauksen. Et muuten olisi kirjoittanut tänne. 

Vierailija
10/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
11/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei osaa valiita itselleen kunnollista miestä jolla olis edes tilannetajua. Meinaatko olla tuollaisen miehen kanssa loppuelämäsi ajan. Aika vaikea suhde tulee olemaan.

Vierailija
12/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanna se sohva saman tien peräkärryyn saakka, ja jätä tuo narsisti-kiukkupussi opettelemaan ihmissuhdetaitoja.

Vierailija
13/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mies suuttuu kun et kanna sohvaa 39 kuumeessa?

Älä puhu paskaa. Miten ihmeessä mammat uskoo tämmöistä????.

Vierailija
14/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap!

Tilanteesi ei ole mitenkään poikkeuksellinen; itse asIassahan se on tuiki tavallinen. Parisuhteissa on aina omat haasteensa ja sinun haasteesi nyt vaan on tällainen.

Tilanteestasi tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Se ei ole aivan tuore, mutta sitäkin edustavampi esimerkki:

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä

Miten v.tussa tuo iltasatu mitenkään liittyy mihinkään? Tarinan opetus: Säikkyä mummoasi oli koijattu. Sulla on samat geenit.

Vierailija
15/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisista aloituksista tulee aina mieleen kysymys, että miksi ihmeessä seurustelette tuollaisen ihmisen kanssa? 

Vierailija
16/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tähän joku vastata? Miksi uskotte todella typeriä trolleja?

Aivoja saa käyttää jos niitä on.

Vierailija
17/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me uskotaan, kun meillä on ollut ihan samanlaisia ukkoja.

Vierailija
18/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule. Niin miehiä kuin naisia on jos jonkinlaisia olemassa. Ystäväni mies suuttui, kun leikkauksen jälkeen kotiin päästyään ei ollutkaan siivonnut ja tehnyt ruokaa miehelleen. Näin yksi esimerkki ap:n tarinaa sivuuttaen.

Vierailija
19/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuume ja 40 kuumetta. Lääkäri harkitsee sairaalaan ottoa. Mies oli vastaanotolla paikalla. Nyt kotona katsoo, ettei vie lapsia hoitoon, koska olen lomalla.  Aamupala, välipala, lounas, välipala lapsille päivänaikana ei onnistu minulta. Lähti vihaisena viemään lapsia hoitoon.  Minä vietän lomaani ehkä huomenna sairaalassa.

Vierailija
20/40 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on saanut sinut yhteen tuon aarteen kanssa? Taitaa naisilla tuo pllu ohjata ajattelua enimmäkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän