Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni seksipartreneistanne on ollut hyvä rakastaja?

Vierailija
16.12.2024 |

25 kappaleen otannalla n. 20 - 25 %:n kanssa seksielämä olisi ollut tyydyttävää pitkässä suhteessa. Mukana heissä on ex-aviomieheni, 3 hoidon tasolle jäänyttä tapailusuhdetta ja nykyinen rakastajani. Tällä hetkellä minusta tuntuu, että olen elämäni parhaan rakastajan kanssa. Harmi, ettei suhteella ole olosuhteiden vuoksi tulevaisuutta ja tästä alkanee alamäki.

Miltä muuten tuntuisi, jos joku sanoisi teille suoraan, että olet paras ikinä sängyssä hänen kanssaan? Pitäisikö se jättää salaisuudeksi? Minulle on yksi noista hyvistä rakastajista sanonut, että meillä oli parasta seksiä ikinä. Kyllähän se tuntui hämmentävän hyvältä. Nykyiselleni olen hehkuttanut, kuinka nautinnollista seksi on hänen kanssaan, mutta tuntuisi oudolta sanoa, että olet paras ikinä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisentoista eri suhdetta mulla on ollut, jos yhden illan juttuja ei lasketa. Mitä enemmän ikää on tullut, sitä vaativammaksi oon tullut. En tekniikan tai temppujen suhteen, vaan läsnäolon, kommunikaation toimisen ja yhteiseen leikkiin ja tutkimusmatkaan heittäytymisen suhteen. Kun itsellä ne taidot ja uskallus on iän myötä kasvaneet, sitä odottaa kumppaniltakin samaa. Nelikymppisenä olisin varmaan sanonut, että melkein kaikki miehet oli hyviä rakastajia. Nyt viisikymppisenä sanon, että ainoastaan viimeisin, tän hetkinen, on oikeasti hyvä rakastaja. Tai pikemminkin, että me yhdessä ollaan todella todella hyviä rakastajia toisillemme. 

Vierailija
2/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se paljon on oman pään sisällä oleva juttu: ihastuneena tuntuu niin hyvältä. Johonkin ihmiseen ihastuu, johonkin ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneenahan kaikki tuntuu hyvälle -oikeasti ei! Se on vaan tunne..ja kun se haihtuu, huomaa, että juu taas yksi jyystäjähän se olikin.

Mutta on ollut muutama ihan oikeakin mies, jotka kunnolla ajatelleet minua ja nautintoani ihan kunnolla; ensimmäinen oli 16, ja muistan sen ensimmäisen orgasmini ihan tajunnan räjäyttävänä, vaikka meinasikin ihan liian nopsa olla! Hän muutenkin osasi jo tuolloin nuolemiset ja muut.

Sitten olikin tavallinen iso, tai jättikulli, joka oli muutenkin ihan isomulkku, mutta teki työnsä sentään silloin kuin oli kanssani, eikä niiden muiden. Muut aika tasasta typerää panokamaa.

Viimisin jonka kanssa nyt todella kauan oltu jo naimisissa, on kultakimpale! Ei koskaan jätä minua ilman, eikä edes yhteen jätä ei milloinkaan. En vois enempää haluta, ja haluankin todella paljon.

Vierailija
4/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama, ja melkein kaikki oikeastaan ulkomaalaisia, koska ovat olleet aktiivisia seksin suhteen. Otanta noin 50 naista. Moni on kyllä kehunut mua, mut harjoitus tekee mestarin.

Vierailija
5/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki olleet hyviä 7kpl. Harkitsen melko tarkkaan, ennen kuin alan ko. puuhiin.

Vierailija
6/9 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama, ja melkein kaikki oikeastaan ulkomaalaisia, koska ovat olleet aktiivisia seksin suhteen. Otanta noin 50 naista. Moni on kyllä kehunut mua, mut harjoitus tekee mestarin.

Niin, jos on ollut kauan puutteessa eli ilman niin silloinhan seksi on kyllä kiihkeää pitkästä aikaa. Naiset on joka puolella samanlaisia. Eihän sitä seksistä kiitetä tai sillä kehuta. Orgasmit ja muutama ja parin tunnin touhut riittää.  Naapurimaiden naiset ovat kyllä olleet aktiivisia, niillä vaan ei ole touhu niin vapaamielistä kuin meillä täällä. Yksinäinen nainen varoo kunniaansa, meillä saattaa naapurin emäntä lähteä baarista mukaan ja tyrkyttää itseään. Jopa avioliitossa olevat, on monta kokemusta. Hyväähän se seksi on kaikken kanssa ollut ei siinä mitään. 

Vierailija
7/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastuneena jyystökin voi tuntua hyvältä, mutta en kuitenkaan laske sitä hyväksi rakastajaksi. Mulla seksi ja tunteet kulkee käsikädessä ja jos kumppani ei ota huomioon tarpeitani naisena, en rakastu välttämättä lainkaan. Ehkäpä se on naisena tyypillisempää kohdata huonoja rakastajia, koska nainen kaipaa enemmän hyväilyjä ja mies taas voi nauttia pelkästä jyystöstä. Ja moni mies vain jyystää. Itsellä oli tuossa 25 lukemassa kaikki seksipartnerit ja vaikka useiden kanssa on ollut seksiä vain kerran, kyllä ne taidot (= mm. toisen huomioon ottaminen, toiveiden kysely, hidas eteneminen) tulee esille jo ekalla kerralla.

Vierailija
8/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 oli siis ap.

Vierailija
9/9 |
17.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu pari super hyvää yksi kehityskelpoinen . Muut lähinnä noloja.