Mikä seuraava ulkomaanmatkan kohteesi?
Itselläni kohde tulee olemaan eksoottinen Nuuk maaliskuussa. Toukokuussa seuraava matka suuntautuu Tokioon.
Syksyn kohteet on vielä hakusessa, mutta väli-Amerikka kiinnostaisi.
Kommentit (102)
Vastaan tylsästi, että Thaimaa. Koulujen lomaviikolla helmikuussa lähdetään koko perhe sinne.
Mitä kautta ap matkustat Nuukiin? Itseäni on kanssa jossain määrin Grönlanti aina kiehtonut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kautta ap matkustat Nuukiin? Itseäni on kanssa jossain määrin Grönlanti aina kiehtonut.
Hki-Kööpenhamina-Nuuk on lentoreitti. Mulla on majoitus siellä bed&breakfast paikassa, jota ylläpitää yksi paikallinen perhe. Pääsee varmaan paremmin alueen kulttuuriin ja tapoihin kiinni tätä kautta.
New York. En ole aimmin käynyt, mutta jo on aikakin, kun mittariin tulee 50v ensi vuonna.
Jouluksi matkustan Baseliin puolison luokse.
Mennään naimisiin helmikuussa ja häämatkalle lähdemme Hawaijille. Sitä matkaa odotan jo kovasti. Tietysti myös niitä häitä.
Ei mikään. Minä olen matkani matkustanut, enkä enää viitsi vaivautua.
Tammikuussa työmatkat Geneveen ja Brysseliin. Helmikuussa perheen kanssa lähdetään Madeiralle. Maaliskuussa on tiedossa jo nyt ainakin yksi työmatka Frankfurtiin.
Jaappani. Taitaa olla parikymmentä Jaappanin reissua takana. Olen ollut Jaappanissa töissä mutta tämä on huvireissu.
Seuraava matka suuntautuu Vilnaan Liettuaan. Reissu on mulle jo kahdeksas kyseiseen kaupunkiin. Jostain syystä Vilna on kolahtanut meikeläiselle oikein kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään. Minä olen matkani matkustanut, enkä enää viitsi vaivautua.
Sama, mennyt maku matkustamisesta. Ostettiin mummonmökki, sinne mennään.
Maailma ei enää tykkää turisteista, mitä sinne mennä heitä kiusaamaan, saati lentäminen nykypäivänä👎
Varmaan loppiaisen laivareissu Tallinnaan. Maalis-huhtikuun lomapätkällä lähdetään miehen kanssa joko Pariisiin tai Roomaan. Ei olla vielä päästy yksimielisyyteen kohteesta.
USA, etelävaltiot, sen tarkemmin en kerro.
Seuraavasta en ole ihan varma, mutta just viime viikolla varattiin kesälomareissu niin, että lennetään San Franciscoon ja sieltä sitten vuokra-autolla reissattaan pitkin poikin maata. Lennot oli yllättävän halvat, kun ne osti näin paljon etukäteen.
Amsterdamiin lähden veljeä moikkaamaan helmikuussa. Kesän reissuni suuntautuu Irlantiin. En ole vihreällä saarella koskaan ollut aiemmin, joten pääseepähän näkemään senkin sitten.
Kuukauden päästä lähden Marrakeshiin. En ole aiemmin Marokossa vieraillut.