Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämä edessä?

Vierailija
15.12.2024 |

Hei haluaisin saada jotain neuvoja opiskeluni ja työelämän suhteen mihin olis tulevaisuuden kannalta hyvä lähteä ja ihan duunarityöhön tiedostan ettei päätä riitä amk opiskelemaan (äo 91 testattu psykologilla eikä mitään netti testiä). 

Vähän pohjustusta, olen siis kohta 30v en ole ollut missään muualla kun kesätöissä, 4alaa jäänyt kesken vaikean adhd takia eikä siihen ole lääkitystä. Olen kyllästynyt olemaan taakka yhteiskunnalle tämän 10v huumeidenkäytön jälkeen (ei alkoholia koska en ole ikinä pitänyt siitä) mutta pää ei ole jostain syystä edes niin tohjona kuin voisi luulla. Olen siis jo lopettanut vuosi sitten kaiken ja olen nykyään absolutisti ja hoidot pyörii.

Minua vain stressaa että onko tämä haaveilu ihan turhaa eli tulenko koulutuksesta huolimatta olemaan ikuisesti työtön vai onko minulla vielä mahista nousta täältä pohjalta? 

Arvostaisin asiallisia vastauksia ja keskustelua,mee töihin kommentointi ei auta koska en voi vaan kävellä työpaikalle aloittamaan töitä,hehe:D ja minulle on hoitopaikassa hoitajat sanonut tutustumisien jälkeen että mulla ois hyvät mahikset opiskella ja tehdä töitä kun en ole mikään kuolaposkella oleva aivokuollut ja sosiaaliset taidot on hyvin hanskassa,olen siis ekstrovertti mutta haluaisin kysyä täältä apua jos joku on käynyt samaa läpi tai kaveri/läheinen. Kiitos avusta!

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla