Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä neuvoja vanhemmat ihmiset annatte päälle 30v "nuorelle"?

Vierailija
15.12.2024 |

Mitä asioita kannattaa tehdä?

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuoleman kello kolkuttelee jo.

Vierailija
22/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Kyllä nyt kysyt neuvoja ihan väärällä foorumilla. Olen vähän viime päivinä seurannut, mitä näillä koko kansan nimettömillä palstoilla kirjoitellaan, ja tämä on ihan pöyristyttävää!! Ei Suomen kansa voi olla näin sivistymätöntä ja ala-arvoista. Siis neuvoni on, kysy neuvoja jostain muualta! Tämän palstan juttuja jos luet, varmasti hiuksesi harmaantuvat ja mielenterveytesi järkkyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, oletko mies vai nainen, vai jotain muuta.

Vierailija
24/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sä törmäät sellaiseen naiseen tai mieheen, jonka kanssa sä haluat lisääntyä, olla yhdessä, mennä naimisiin, niin tarraa kiinni. Älä epäröi hetkeäkään. Älä teeskentele tai yritä vakuutella itsellesi, että haluat jotain muuta, enemmän tai parempaa. Hän on siinä, juuri nyt ja käytä se tilaisuus hyväksesi. On erittäin todennäköistä, että toista tilaisuutta ei tule.

Entä jos on varattu

Vierailija
25/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä neuvoja itse kukin teistä halusi päälle 30-vuotiaana?

Vierailija
26/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sä törmäät sellaiseen naiseen tai mieheen, jonka kanssa sä haluat lisääntyä, olla yhdessä, mennä naimisiin, niin tarraa kiinni. Älä epäröi hetkeäkään. Älä teeskentele tai yritä vakuutella itsellesi, että haluat jotain muuta, enemmän tai parempaa. Hän on siinä, juuri nyt ja käytä se tilaisuus hyväksesi. On erittäin todennäköistä, että toista tilaisuutta ei tule.

Tämä. Naiset poikivat lisää ja lisää vaikka valmiiksi ylikansoitetulle saastuneelle pallolle kuolemaan, ja miehet tekevät tarpeensa emättimeen ilman kortsua vaikkeivat lapsia halua.

Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.

Vierailija
27/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu, oletko mies vai nainen, vai jotain muuta.

En kerro. Voin olla kumpi vaan. Voit antaa saman elämäneuvosi olenpa sitten mies tai nainen

Vierailija
28/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet mies, ei ole hätää, jos olet nainen, se oli sitten siinä. Markkina- arvosi on olematon.

Vierailija
29/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita elämäntavat kuntoon: nukkuminen, syöminen, liikunta. Ja myös se lihaskunto vaikka sitä näillä palstoilla jostain syystä vähätellään. Käy säännöllisesti verikokeissa (maksa itse jos on tarpeen), tsekkaa verenpaine. Terveysasiat on paljon helpompi korjata ennen vaihdevuosia jotka saattaa alkaa jo 35+ jossain määrin. Avaa jonkinlainen säästö/sijoitustili ja tee suunnitelma. Hae kouluun, jos työllisyys alallasi ei ole varmaa. Toteuta unelmat, matkusta tai mitä haluatkaan. Myöhemmin voi tulla velvotteita esim. omat lapset tai sairaat vanhemmat.

Vierailija
30/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on varattu

Sitten vaihdetaan ja nopeasti!

Vierailija
31/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tuossa iässä aikaa ei ole enää hukattavaksi. On viimeiset hetket!

Kiitos vinkistä, mutta en halua lapsia. Ja on ihana kumppani. Kiitos kuitenkin kun vastailit.

Mä olin samanlainen kaksi- ja kolmekymppisenä. Ajattelin, etten halua lapsia IKINÄ. Sitten täytin 40 ja tajusin, ettei tässä elämässä ole muuten mitään järkeä kuin omat lapset. Eläminen pelkästään itselle tai kumppanille ei tuo minkäänlaista tyydytystä. Älä valehtele itsellesi.

Vierailija
32/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen, että aika kuluu uskomattoman nopeasti, mitä vanhempi on. Sen tajuaa sitten kyllä.Eli älä hukkaa elämääsi, vaan elä täysillä. Toteuta unelmiasi.😍

Vierailija
33/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap: Kyllä nyt kysyt neuvoja ihan väärällä foorumilla. Olen vähän viime päivinä seurannut, mitä näillä koko kansan nimettömillä palstoilla kirjoitellaan, ja tämä on ihan pöyristyttävää!! Ei Suomen kansa voi olla näin sivistymätöntä ja ala-arvoista. Siis neuvoni on, kysy neuvoja jostain muualta! Tämän palstan juttuja jos luet, varmasti hiuksesi harmaantuvat ja mielenterveytesi järkkyy.

Onhan täällä fiksujakin kommentteja. Pitää seuloa jyvät akanoista, jättää ilkeilijät omaan arvoonsa

Vierailija
34/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, mutta en halua lapsia. Ja on ihana kumppani. Kiitos kuitenkin kun vastailit.

Mä olin samanlainen kaksi- ja kolmekymppisenä. Ajattelin, etten halua lapsia IKINÄ. Sitten täytin 40 ja tajusin, ettei tässä elämässä ole muuten mitään järkeä kuin omat lapset. Eläminen pelkästään itselle tai kumppanille ei tuo minkäänlaista tyydytystä. Älä valehtele itsellesi.

Tämä. Ikinä ei olisi sydäntä pakottaa omaa lasta kärsimään ja kuolemaan, siksi en ole häntä hankkinut <3

Vierailija
35/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, ei ole hätää, jos olet nainen, se oli sitten siinä. Markkina- arvosi on olematon.

No entä jos olen jo ollut markkinoilla ja löytänyt sen oikean? 

Vierailija
36/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ikinä ei olisi sydäntä pakottaa omaa lasta kärsimään ja kuolemaan, siksi en ole häntä hankkinut <3

Ehkä, jos sä olet jo etukäteen päättänyt, että sun lapsen elämä on pelkkää kärsimystä ja sä et halua minkäänlaista muuta vaihtoehtoa tarjota, niin on parempi, että et lapsia hankikaan. Kurjaa on myös sun oma loppu elämäsi tuolla asenteella.

Vierailija
37/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytä unelmasi mieluummin ennemmin kuin myöhemmin. Voi olla että aikasi loppuu muuten kesken.

Säästä tai investoi rahaa eläkettäsi varten ei ole lainkaan varmaa että yhteiskunta sinulle mitään maksaa kun olet iäkäs.

Vierailija
38/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, jos sä olet jo etukäteen päättänyt, että sun lapsen elämä on pelkkää kärsimystä ja sä et halua minkäänlaista muuta vaihtoehtoa tarjota, niin on parempi, että et lapsia hankikaan. Kurjaa on myös sun oma loppu elämäsi tuolla ase

Sekoilija jolle vastasit on yksi heistä, jotka kannattaa jättää omaan arvoonsa 

Vierailija
39/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, jos sä olet jo etukäteen päättänyt, että sun lapsen elämä on pelkkää kärsimystä ja sä et halua minkäänlaista muuta vaihtoehtoa tarjota, niin on parempi, että et lapsia hankikaan. Kurjaa on myös sun oma loppu elämäsi tuolla ase

Tämä. PELKÄSTÄ kärsimyksestähän tässä puhuttiin. Kärsimys alkaa vasta olemassaolosta.

Vierailija
40/60 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin sen, mitä alussakin todettiin. Et ole nuori enää. Astu aikuisuuteen kivuttomasti, nuoruuden perään jahkailu vie sinulta vain aikaa hukkaan.

Hyväksy itsesi sellaisena, kuin olet. Olet nyt kauneimmillasi. Älä haaveksi menneen perään, vaikka silloin olisi ollut kapeampi vyötärö tai tuuheammat hiukset. Ota aika vastaan sellaisena kuin se tulee. Kun olet ystävällinen itsellesi, pystyt olemaan ystävällinen myös muille.

Koeta nähdä se hyvä, mikä tässä maailmassa on. Vaali sitä ja tee pieniä tekoja yhteisen hyvän eteen. Sinulla on merkitys ja sinun teoillasi on merkitys. En nyt ole vielä ihan vanhus, 55v mummo, mutta kyllä niitä hyviä asioita tulee tässäkin jo enemmän muisteltua, kuin vaikka tuotteliaita työvuosia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi