Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suurin unelmani on kiva parisuhde. Onko se nykypäivänä niin hankalaa?

Vierailija
15.12.2024 |

Elämässäni on kaikki asiat suht. kunnossa. Olen kaunis, normaalipainoinen ja ihan hyvää seuraakin. Opiskelen ja minulla on perhettä, kaverisuhteita ja kiva koti. Tykkään luonnosta ja lenkkeilystä. En ymmärrä, että mikä menee pieleen. Vaikka joku olisi minusta kiinnostunut, jopa rakastunut niin mitään ei koskaan kuitenkaan lopulta tapahdu ja jään aina lopulta yksin. Jos olen itse rakastunut, en naisena kuitenkaan ole kovin aloitteellinen enkä sen takia oikein osaa muutoin olla yhteydessä ellei ole jotakin ns. oikeaa asiaa. Onko vian oltava mielenterveydessä vai missä?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku on susta kiinnostunut niin päätä oletko itse kiinnostunut hänestä. Jos olet, anna jotain vihiä että suakin kiinnostaa. Seuraava askel, pyydä vaikka kahville tai kävelylle metsään. Ne nuoret miehet luovuttaa helposti jos ei saa nopeasti vastakaikua. 

Vierailija
22/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisuus ei ole kiinnostavaa. 

Olen kaukana tavallisesta, ja sen takia pohdinkin että onko se juuri osasyynä sille, miksi olen aina yksin ja varmaan kuolen yksin.

Et ainakaan aloituksen perusteella ole muuta kuin tavallinen. 

Mutta ehkä tuo ylimielisyys omasta erinomaisuudestasi näkyy liian selvästi ulospäin eikä kukaan halua seurustella kanssasi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nirso etkä uskalla miehiin tutustua, siitä se on yleensä kiinni. Kuka  tahansa normaalin näköinen nainen saa miehen jos vaan oikeesti uskaltaa tutustua niihin tavis miehiin myös. 

Vierailija
24/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vali vali vali! Uli uli uli! Sille on aina hyvä syy, miksi et ole löytänyt kumppania!

Vierailija
25/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ruma nainen. Siksi kukaan mies ei halua sua vaimoksi tai edes seurustella kanssasi.

Vierailija
26/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerran olet hyvännäköinen, niin ainoaksi syyksi ettei miehet jatka kanssasi on huono seksi.

Vierailija
27/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi kuulla lisää tuosta, "vaikka joku olisi rakastunut, mitään ei silti tapahdu"-kuviosta?

Ei sinussa kuvauksesi perusteella ainakaan mitään vikaa ole. Vaikkei tietysti kukaan ole täydellinen, eikä tarvitsekaan olla.

Vierailija
28/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on susta kiinnostunut niin päätä oletko itse kiinnostunut hänestä. Jos olet, anna jotain vihiä että suakin kiinnostaa. Seuraava askel, pyydä vaikka kahville tai kävelylle metsään. Ne nuoret miehet luovuttaa helposti jos ei saa nopeasti vastakaikua. 

Mistä päättelit että haluan juuri nuoren miehen kun en omaa ikäänikään maininnut.

Vierailija
29/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavallisuus ei ole kiinnostavaa. 

Olen kaukana tavallisesta, ja sen takia pohdinkin että onko se juuri osasyynä sille, miksi olen aina yksin ja varmaan kuolen yksin.

Et ainakaan aloituksen perusteella ole muuta kuin tavallinen. 

Mutta ehkä tuo ylimielisyys omasta erinomaisuudestasi näkyy liian selvästi ulospäin eikä kukaan halua seurustella kanssasi. 

Sattuuko sinua, jos joku osaa kertoa itsestään hyviäkin puolia?

Vierailija
30/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin unelma on kimmoisan alle 20 v naisen pimpuli ja peppureikä nussiminen🤤

Vierailija
31/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kerran olet hyvännäköinen, niin ainoaksi syyksi ettei miehet jatka kanssasi on huono seksi.

Kun ei mitään edes ala

Vierailija
32/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukahan mahdat olla?

Vierailija
33/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla lisää tuosta, "vaikka joku olisi rakastunut, mitään ei silti tapahdu"-kuviosta?

Ei sinussa kuvauksesi perusteella ainakaan mitään vikaa ole. Vaikkei tietysti kukaan ole täydellinen, eikä tarvitsekaan olla.

Mitä siitä nyt pitäisi kertoa tässä?

-ap

Vierailija
34/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kerro vaikka joku esimerkkitapaus. Kuka sinuun rakastui, mistä tiedät sen, olitko itse kiinnostunut, mitä tapahtui?

Vierailija
35/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kerro vaikka joku esimerkkitapaus. Kuka sinuun rakastui, mistä tiedät sen, olitko itse kiinnostunut, mitä tapahtui?

Miksi siitä pitäisi täällä kertoa?

Vierailija
36/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellilen nainen etsii suhdetta... Mitä hemmettiä?

Vierailija
37/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Miksi siitä pitäisi täällä kertoa?

Ei tarvitsekaan. Tämä on keskustelupalsta. Tee kuten parhaaksi katsot.

Vierailija
38/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukahan mahdat olla?

Setämies

Vierailija
39/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älä jauha paskaa

t.ap

Vierailija
40/40 |
15.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

älä jauha paskaa

t.ap

Olet siis avoimessa suhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi